Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

Η Παναγία η Προυσιώτισσα ας βάλει το χέρι της



Εμείς οι 'Ελληνες στα δύσκολα καταφεύγουμε στα Θεία!
Οταν όλα πάνε καλά κανένας δεν θυμάται ούτε το Χριστό,ούτε την Παναγία!
Μόλις όμως τα πράγματα ξεφύγουν από τα ανθρώπινα όρια αυθόρμητα προβάλει το θρησκευτικό μας συναίσθημα.
Πόσες φορές δεν είπαμε "βοήθα Παναγιά μου"!
Και σε τούτες τις δύσκολες ώρες,που περνάμε ως άτομα αλλά και ως χώρα,ίσως η  μόνη πραγματική  βοήθεια μπορεί να έρθει από ψηλά.
Η Παναγία η Προυσιώτισσα που γιορτάζει σήμερα ας βάλει το χέρι της κι ας κάνει ένα ακόμα θαύμα!
Το μοναστήρι της Παναγίας βρίσκεται σ' ένα καταπληκτικό μέρος (απ' όπου κι όλες οι φωτογραφίες που βλέπετε) στον Προυσσό της Ευρυτανίας.
Περίπου 30 χλμ από το Καρπενήσι και 70 χλμ από το Αγρίνιο.
Διαβάστε εδώ την ιστορία της Παναγίας της Προυσιώτισσας  κι εδώ ένα από τα πολλά θαύματά της!

4 σχόλια:

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Καλημέρα Δημήτρη ,φίλε μου.
Η σημερινή εγγραφή σου εκπέμπει παρηγοριά κι ελπίδα.
Προσωπικά πιστεύω ακράδαντα στο θείο που επεμβαίνει στην ζωή μας, την σημαδεύει και μας δείχνει διεξόδους.
Αν έχουμε τα μάτια της ψυχής μας ανοιχτά τους ακολουθούμε. Αν όχι τρέχουμε πίσω από την μοίρα μας....

ΥΓ: Τώρα πως τα καταφέρνεις Εσύ σε διακοπές δίπλα στο κύμα να βγαίνεις μπροστά στον λεωφορειόδρομο του διαδικτύου, αυτό είναι αλλουνού παππά ευαγγέλιο.
Γειά σας φίλοι μου καλά να περνάτε και να χαίρεστε κάθε στιγμή σας μαζί και μοιρασμένη ισότιμα στα δυο. …

http://pygemos.blogspot.com ( τον είχα επί μακρόν παραμελήσει..)

gitsanas είπε...

Να μας προσέχει από κει ψηλά από το Σπίτι Της, να μας έχει όλους καλά, υγιείς και δυνατούς Δημήτρη.

zeidoron dtsoukas είπε...

Το τελευταίο μας καταφύγιο Λυγερή μου!Και μακάρι να μας φυλάει πάντα γιατί τώρα την έχουμε περισσότερο ανάγκη από ποτέ.
Στο υστερόγραφό σου τι ν' απαντήσω;
Θα 'χεις καταλάβει πια πως είμαι "μανιακός" του διαδικτύου!Ευτυχώς που υπάρχει το κουμπί προγραμματισμός και δεν χρειάζεται να είμαι συνέχεια πάνω στο λάπτοπ!!!!
Να είσαι καλά και πολλούς χαιρετισμούς κι από το έτερον ήμισυ.

zeidoron dtsoukas είπε...

Γίτσα μου ευτυχώς που υπάρχει κι Αυτή!Δεν βλέπω από αλλού σωτηρία!
Εξαιρετικά και τα δύο αφιερώματά σου στη χάρη της,να είσαι καλά!

Read more: Go to TOP and Bottom