Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Αν βρίσκεστε στην Πάρο προλαβαίνετε να πάτε στο Μώλο να τραγουδήσετε για την Πανσέληνο

ανοίξτε την εικόνα να δείτε το Μώλο


Ελάτε για ένα βράδυ όλο κέφι να τραγουδήσουμε για την Πανσέληνο
Ν’ ακούσουμε τον μαγευτικό ήχο της φυσαρμόνικας και την πενιά τουμπουζουκιού
Να τραγουδήσουμε και να χορέψουμε όπως εμείς οι Παριανοί ξέρουμε…
Φέρτε μαζί σας και τα μαγιό για να κολυμπήσουμε στην ομορφότερη και πεντακάθαρη παραλία της Πάρου στο Μώλο Μαρμάρων…
Ελάτε με πολύ διάθεση, τα υπόλοιπα αφήστε τα σε μας, όπως τη σούμα και τους θαλασσινούς μεζέδες

Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011. Ώρα έναρξης 20:00.

Μώλου - Τσουκαλιάς – Γλυφάδων
«Πρόοδος - Ανάπτυξη»

2 σχόλια:

blackbedlam είπε...

Δημήτρη διακρίνω μια τάση σαδισμού ή μήπως ο εγκλωβισμός μου σ΄ένα μπαλκόνι που στην προσπάθειά μου να ξεγελαστούμε και πράσινο έχει και κεράκια έχω ανάψει, αλλά ούτε τον θόρυβο από τα διερχόμενα αυτοκίνητα, ούτε το καυσαέριο, αλλά κυρίως δεν μπορεί να αποκαταστήσει τον κρυμμένο ορίζοντα από το τσιμέντο που ορθώνει τοίχος ένα γύρω μας.
Και έρχεσαι εσύ, να μας ταξιδέψεις με μια φωτογραφία και δυο κουβέντες, τι να σου πω, έστω και για λίγο, έστω και για μια στιγμιαία εικονική πραγματικότητα, ήταν όμορφο το ταξίδι του μυαλού.
Να είσαι καλά και συ και οι δικοί σου. Να περνάτε όμορφα.

zeidoron dtsoukas είπε...

ΒΒ μου κι εγώ εδώ στην Αθήνα είμαι μη μπερδεύεσαι!Είπα να δροσιστούμε λίγο νοερά μ' ένα ταξίδι στο γυναικοχώρι.
Οταν κάθεσαι στο μπαλκόνι και γύρω γύρω βλέπεις τσιμέντα μπες εδώ και κάνε ταξίδια.Κάπως πρέπει να ξεφύγουμε από τη σκληρή πραγματικότητα.
Να είσαι καλά,καλό Σαββατοκύριακο!

Read more: Go to TOP and Bottom