Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

Καουμπόηδες της συμφοράς


ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ σήμερα Πέμπτη, 6 Ιανουαρίου, ανήμερα των Φώτων, το πρώτο ΠΟΝΤΙΚΙ του 2011 και σας παρουσιάζει τους... Καουμπόηδες της συμφοράς, που ενώ κάθονται κότες στους Ευρωπαίους και τους Τούρκους, κάνουν τους τζάμπα μάγκες στους απελπισμένους μετανάστες, στήνοντας φράχτες και συρματοπλέγματα... Διαβάστε αναλυτικά γιατί το συρματόπλεγμα ΔΕΝ κόβει τη λαθρομετανάστευση στις σελίδες 4-5.

ΣΟΚ προκαλεί η αποκάλυψη του «Π» για το μέγεθος της εξαθλίωσης των μεταναστών στην Αθήνα... Άνθρωποι χωρίς ελπίδα αναγκάζονται να κλέβουν κατοικίδια από κεντρικές γειτονιές της πρωτεύουσας για να τα... φάνε... (Σελ.3)

ΤΟ ΒΑΘΥ ΛΑΡΥΓΓΙ που τροφοδοτούσε τη Siemens με πληροφορίες, άμεσες ή έμμεσες, για το Μέγαρο Μαξίμου και τα ψυχολογικά πέρα-δώθε του Καραμανλή, έδινε στην εταιρεία μεγάλο όγκο πληροφοριών για τις κινήσεις όσων διηύθυναν τον ΟΤΕ. Το αστείο είναι ότι τη συντάκτρια αυτών των πληροφοριών δεν την έπαιρνε σοβαρά ούτε καν ο Χριστοφοράκος... (Σελ. 10)

8 σχόλια:

Phivos Nicolaides είπε...

Ατέλειωτα προβλήματα, που χρειάζονται μεγάλη υπομονή, ποργαραμμτισμό, συντονισμό, συναίνεση και φυσικά καλή διάθεση για επίλυσή τους, από ΟΛΟΥΣ.

blackbedlam είπε...

Καλή μέρα.
Δεν ξέρω τι να πω;
Μεγάλη υπομονή προτείνει ο φίλος Phivos.Δηλαδή τι υπομονή να κάνει ο συνάδελφος μου ελεύθερος επαγγελματίας, που δεν μπορεί να πληρώσει την ασφάλειά του, που έχει πτώση του τζίρου του 50-60%, που δεν έχει πρόσβαση σε νοσοκομειακή περίθαλψη, που δεν μπορεί να ανανεώσει τιμολόγια.
Συναίνεση προτείνει.Δηλαδή σε τι να συναινέσω, στην φορομπηχτική πολιτική, δεν ξέρω που θα σταματήσω να πληρώνω,σε τι να συναινέσω στην μείωση του εισοδήματός μου, στα προβοκατόρικα χτυπήματά τους, σε τι, στις αυξήσεις προϊόντων πρώτης ανάγκης, στις περικοπές του μεροκάματου ,στις ελαστικές και εκβιαστικές σχέσεις εργασίας;Στο να με φτύνουν και να με προσβάλουν, στο να εκχωρούν κυριαρχικά δικαιώματα της πατρίδας μου;Και ο κατάλογος τελειωμό δεν έχει.
Να έχω καλή διάθεση για να αντιμετωπίσω όλα αυτά και πολλά περισσότερα;
Θα έπρεπε να έχω κάνει τόσους συμβιβασμούς στην ζωή μου, θα έπρεπε να έχω φιλήσει τόσες κατουρημένες ποδιές τα προηγούμενα χρόνια, να έχω εξασφαλίσει την ζωή μου και την ζωή των παιδιών μου και να έχω γραμμένες στα άντε τώρα πρωί πρωί, όλους όσους υποφέρουν από τα ανάλγητα μέτρα και δεν μπορούν να συνεχίσουν την ζωή τους.
Αλλά και πάλι να σας πω, δεν θα μπορούσα να συναινέσω ακόμη και αν τα είχα όλα και να βλέπω τον διπλανό μου να καίγεται.
Εγώ και πολλοί άλλοι, δεν την αντέχουμε την ξεφτίλα.
Ευχαριστούμε δεν θα πάρουμε.Τώρα έχω θυμώσει.
Καλή σου μέρα Δημήτρη μου και συγχώραμε για τον θυμό μου.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ωρε που παμε ωρεεεεεεεεεεεεεεε

zeidoron dtsoukas είπε...

Πολύ σωστά όσα αναφέρεις αγαπητέ Φοίβο αλλά προσωπικά δεν με έχουν πείσει οι κρατούντες ότι πασχίζουν για το καλό μας.Τουναντίον μάλιστα,στόχος τους είναι σε σύντομο χρόνο να παραδώσουν φτηνά εργατικά χέρια και καθαρές ΔΕΚΟ σε ξένες πολυεθνικές!

zeidoron dtsoukas είπε...

Καλή μου ΒΒ δικαιολογημένος ο θυμός σου.Τα έχουμε πει πολλές φορές και ήδη είναι η ωμή πραγματικότητα όσα γράφεις.Κανένας δεν αντέχει τόση ξεφτίλα,ούτε κανένας είναι διατεθειμένος να τους χαρίσει τον ιδρώτα του.
Να είσαι καλά,καλή δύναμη γιατί θα μας χρειαστεί.

zeidoron dtsoukas είπε...

Ελα ντε;Που πάμε Ρίκη μου;
Μάλλον στην εγκαθίδρυση ενός απολυταρχικού καθεστώτος με πολίτες σκλάβους στο κάθε αφεντικό!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Εγω Ζει μου δεν γεννηθηκα για να ειμαι σκλαβος και δεν θα τους κανω το χατιρι

zeidoron dtsoukas είπε...

Και πάρα πολύ καλά θα κάνεις!
Μακάρι να είχαν όλοι το σθένος σου Ρίκη μου,ίσως ο κόσμος να ήταν διαφορετικός!

Read more: Go to TOP and Bottom