Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2023

Δίκη Πισπιρίγκου: "Ρωτούσε από τη φυλακή τι κάνω, πού είμαι - Εμμονή!", είπε ο Μάνος Δασκαλάκης


Για τη σχέση του με τη Ρούλα Πισπιρίγκου πριν και μετά την φυλάκισή της μίλησε ο Μάνος Δασκαλάκης. Αναφέρθηκε σε περιστατικά που συνδέονται με τους θανάτους των τριών κοριτσιών.

"Μέσα από τον Κορυδαλλό επικοινωνούσε με την θεία μου και την ρωτούσε "τι κάνει ο Μάνος, που είναι ο Μάνος;" Εμμονή! Αντί να ψάξει να βρει από τι πέθαναν τα παιδιά μας". Η φράση αυτή του Μάνου Δασκαλάκη ήταν από τις λίγες που άφησε να γίνει εμφανής o θυμός του για την Ρούλα Πισπιρίγκου.

Ο μάρτυρας με χαμηλή και σταθερή φωνή που δεν άλλαζε εύκολα τόνο, περιέγραψε την κοινή ζωή του με την 34χρονη και την γέννηση της Τζωρτζίνας και των άλλων δύο παιδιών τους.

Περιέγραψε μια ομαλότητα στην οικογενειακή ζωή τους μέχρι που όπως είπε ο θάνατος της Μαλένας άλλαξε τα πράγματα.

Περιγράφοντας την κατηγορούμενη ως μητέρα ο μάρτυρας την χαρακτήρισε "υπόδειγμα" προσθέτοντας ωστόσο πως ήταν ιδιαίτερα προστατευτική.

Για την αλλαγή της στάσης του μετά την σύλληψη της Ρούλας Πισπιριγκου ο Μάνος Δασκαλάκης είπε πως: «Σαν μάνα των παιδιών μου, όφειλα να τη στηρίξω ως πατέρας. Δεν είχε δώσει κανένα απολύτως δικαίωμα. Είχα μια ιατροδικαστική για ηπατική ανεπάρκεια και μια αγενεσία φλεβόκομβου". (Αναφέρεται στους θανάτους της Μαλένας και της Ίριδας).

Αναφερόμενος στο πρόσφατο διάστημα ο μάρτυρας έκανε λόγο για απειλές της Ρούλας Πισπιρίγκου σε βάρος συγγενών του, ενώ αναφέρθηκε και στην περίοδο πριν τη σύλληψη της που συνομιλούσε με δημοσιογράφο για να μάθει την πορεία της έρευνας για τη Τζωρτζίνα. 

Είπε μάλιστα πως "Ο πατέρας μου τη στήριζε την κατηγορούμενη. Ένα απόγευμα του είπε «αν με κατηγορήσουν θα τον πάρω μαζί μου. Όταν την ρώτησε γιατί του το λέει αυτό εκείνη του απάντησε " έτσι! Στο λέω". Έπειτα υπήρξε δημοσίευμα ότι θα έπαιρνα δικηγόρο τον Αλέξη Κούγια. Πήρε και απείλησε «αν πάρει Κούγια, θα πράξω αλλιώς».

Ο Μάνος Δασκαλάκης αν και περιέγραψε μια "άψογη σχέση" αναφέρθηκε σε εξωσυζυγική σχέση που έκανε ο ίδιος με μια άλλη γυναίκα το 2018. Επίσης είπε πως το 2021 έφυγε από το σπίτι όταν έμαθε πως η κατηγορούμενη είχε μια εξωσυζυγική σχέση. Ο μάρτυρας τόνισε πως τρείς μέρες μετά πέθανε η μόλις έξι μηνών Ίριδα.

Όπως κατέθεσε,το 2021 "Υπήρξε ένας τσακωμός με την κατηγορουμένη για μια εξωσυζυγική σχέση και δημιουργήθηκε ένας λεκτικός τσακωμός. Σε αυτό τον τσακωμό άκουγε η Τζωρτζίνα και πήρα το παιδί και το άλλαξα δωμάτιο. Επειδή εκείνη συνέχιζε να μου επιτίθεται λέκτικα και εγώ δεν ήθελα το παιδί μου να βλέπει τέτοια, της έριξα ένα χαστούκι. Έφυγα από το σπίτι. Μετά πληροφορήθηκα από την αδελφή της ότι το βρέφος μας είχε πρόβλημα. Το παιδί ήταν παγωμένο και η κατηγορούμενη του έκανε μαλάξεις. Πήγαμε στο νοσοκομείο και οι γιατροί μας ανακοίνωσαν ότι και το βρέφος μας απεβίωσε» είπε .

Ο θάνατος της Ίριδας ήταν αυτός που οδήγησε τον μάρτυρα όπως είπε, να επιστρέψει στο σπίτι. «Μετά το θάνατο της Ίριδας επέστρεψα στο σπίτι για να είμαι δίπλα στο παιδί μου. Στις συζητήσεις μας με την κατηγορουμένη μου είπε ότι «θέλω να μείνεις για μένα εδώ». Της είπα ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει κι έφυγα πάλι από το σπίτι» σημείωσε ο μάρτυρας.

Η Τζωρτζίνα

Ο Μάνος Δασκαλάκης ανέφερε πως ένα πρωί η σύζυγος του τον κάλεσε στο τηλέφωνο και του είπε ότι η Τζωρτζίνα έκανε σπασμούς και πως ζητάει να πάει στο νοσοκομείο. «Όταν πήγα να το δω το παιδί, οτιδήποτε κι αν τη ρωτούσα κοίταζε τη μητέρα της για να μου απαντήσει. Επειδή ήταν περίοδος κοβιντ έπρεπε να μείνει μόνο ένας και έτσι έμεινε η κατηγορούμενη. Τις επόμενες ημέρες δεν με άφηναν οι γιατροί να μπω. Δεν ξέρω τι είχε πει στους γιατρούς. Έβαλα το δικηγόρο μου να μιλήσει με τον δικηγόρο της για να με αφήσουν» .

Για το περιστατικό στο Καραμανδάνειο είπε: «Φεύγω το μεσημέρι και το απόγευμα με παίρνει η κατηγορούμενη και μου λέει «τρέχα το παιδί έμεινε». Πήγα και οι γιατροί προσπαθούσαν να το επαναφέρουν. Τα κατάφεραν μετά από 55 λεπτά. Ήταν το τρίτο παιδί. Είχα χάσει τη γη κάτω από τα πόδια μου. Το παιδί επανήλθε όντας πια τετραπληγικό.."

Ο μάρτυρας είπε πως αποφάσισαν μετά από αυτό να μείνουν μαζί αλλά στις 15 Ιανουαρίου ο Μάνος Δασκαλάκης της ανακοίνωσε ότι είναι καλύτερα να ζουν χωριστά αλλά να είναι ενωμένοι για το παιδί. 

«Στις 17/1 είχε προγραμματισμένη εξέταση το παιδί. Έκανε την εξέταση. Δέχομαι μια κλήση από την κατηγορούμενη και είναι το παιδί με επιληπτική κρίση να βγάζει αφρούς από το στόμα. Της λέω «τι πήρες να μου δείξεις; Πάρε τους γιατρούς της ΜΕΘ να σου πουν τι να κάνεις». Το παιδί πήγε στο Ριο. Εμείς θέλαμε στη ΜΕΘ για να μη κολλήσει τίποτα» ανέφερε και συμπλήρωσε πως η Τζωρτζίνας έκανε ακόμα 2-3 επεισόδια, εκ των οποίων στο ένα ήταν παρών ο ίδιος.

«Στο ένα επεισόδιο ήμουν παρών. Κατέβηκε μια γιατρός από τη ΜΕΘ και μου λέει δεν έχει τίποτα το παιδί, της λέω «τι πρέπει να πάθει το παιδί μου για να το πάτε στη ΜΕΘ». Την έβαλαν τελικά στη ΜΕΘ και μας έστειλαν σε άλλο νοσοκομείο για να κάνει εξέταση σε μηχάνημα που δεν είχε το Ριο. Το παιδί επικοινωνούσε, έπιανε τα αστεία, έβλεπε τηλεόραση. 

Στο Αγλαΐα Κυριακού το παιδί κατάπεσε τελείως. Ειδικά την τελευταία μέρα δε μπορούσε να ανοίξει τα μάτια του καθόλου. Στις 29/1 ήμουν μέσα στο λεωφορείο στο Κιάτο κι όταν με πήρε η κατηγορούμενη, μου είπε ότι οι γιατροί προσπαθούν να επαναφέρουν το παιδί. Αυτά είναι τα πράγματα μέχρι και το θάνατο της Τζωρτζίνας μου» περιέγραψε στο δικαστήριο".

Ο μάρτυρας δέχτηκε στη συνέχεια ερωτήσεις από την Έδρα.

Η Δίκη διακόπηκε 7 Φεβρουαρίου, οπότε και θα συνεχίσει με εξέταση μάρτυρα.

https://www.news247.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom