Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2020

Θύμα απάτης πάμπλουτη κληρονόμος: Μάγια αξίας 13 εκατ. ευρώ - Τι λέει η δικηγόρος της (βίντεο)


Μια λευκή μάγισσα, μια οικιακή βοηθός και μια πάμπλουτη κληρονόμος θύμα, όπως λέει, μιας απάτης σχεδόν 13.000.000 εκατομμυρίων ευρώ.

Τι υποστήριξε η πάμπλουτη κληρονόμος

Επί έξι χρόνια, όπως υποστήριξε η απόγονος της πασίγνωστης οικογένειας καπνοβιομηχάνων, η γυναίκα που της παρουσιάστηκε ως καλή μάγισσα με υπερφυσικές δυνάμεις και εκπαίδευση στην Αίγυπτο, της αποσπούσε υπέρογκα χρηματικά ποσά. Η μάγισσα, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, άπλωσε τα δίχτυα της από την πρώτη κιόλας συνάντηση.

«Αρχές του 2002 η ‘λευκή μάγισσα’ με επισκέπτεται σπίτι μου και παρουσία της οικιακής βοηθού μου, άρχισε να τρέμει, διότι όπως είπε το σπίτι μου είναι περασμένο με μαύρη μαγεία και γι’ αυτό ο σύντροφός μου δεν μπορεί να κοιμηθεί εκεί μαζί μου».

Οι σατανικές θείες και τα υλικά από την Αίγυπτο

Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η πλούσια κληρονόμος στο δικαστήριο, εκείνη την περίοδο αντιμετώπιζε πολλά προβλήματα και βρισκόταν σε ευαίσθητη ψυχολογική κατάσταση. Η εύπορη γυναίκα συνήθιζε τα πρωινά να πίνει καφέ με την οικιακή της βοηθό, στην οποία εμπιστευόταν τα προσωπικά της, αλλά και τις οικογενειακές υποθέσεις της.

Η οικιακή βοηθός αποκάλυπτε στη μάγισσα τα προβλήματα που αντιμετώπιζε η κληρονόμος και εκείνη με τη σειρά της παρουσιαζόταν ως από μηχανής θεός με ενοράσεις για κακόβουλες προθέσεις από τους οικείους της.

«Η μάγισσα με πείθει ότι η δεύτερη σύζυγος του πατέρα μου και οι θείες μου, αδερφές της μητέρας μου, είναι σατανικές και με επιβουλεύονται. Μου λέει ότι πρέπει να καθαρίσει και με αυτές και ότι θα δουλέψει για αυτό μήνες».

Μάλιστα, όπως ακούστηκε στο δικαστήριο, η μάγισσα την είχε πείσει ότι συνεργαζόταν με ξακουστούς μάγους από την Αίγυπτο που την προμήθευαν υλικά μαγείας, τα οποία φυσικά ήταν πανάκριβα και ορισμένες φορές κόστισαν ακόμα και ένα ολόκληρο… οικόπεδο.

«Και πράγματι δουλεύει και παραγγέλνει, όπως μου λέει, υλικά από την Αίγυπτο, για τα οποία καταβάλλω κάθε φορά 50.000 ευρώ… Μου ζήτησε ως αντάλλαγμα των υπηρεσιών που πρόσφερε σε εμένα και την οικογένειά μου χρήματα για να αγοράσει ένα οικόπεδο στην Ηλιούπολη. Στις 23/1/2003 της έδωσα το πόσο των 150.000 ευρώ».

Οι υπηρεσίες της λευκής μάγισσας

Η καλοστημένη πλεκτάνη υφαινόταν για χρόνια και οι δύο γυναίκες, σύμφωνα με τα όσα ισχυρίστηκε η μηνύτρια στο δικαστήριο, είχαν καταφέρει να την απομονώσουν από το οικογενειακό και φιλικό της περιβάλλον. Η λευκή μάγισσα την είχε πείσει ότι μπορούσε να λύσει κάθε της πρόβλημα, ενώ οι πανάκριβες δήθεν υπηρεσίες που της παρείχε, και κόστισαν συνολικά σχεδόν 13 εκ. ευρώ ήταν οι εξής:

-Ισορροπία στην ερωτική σχέση

-Προστασία για εκείνη και τον ερωτικό της σύντροφο

-Προστασία για τα αδέρφια της και τις οικογένειές τους

-Λύσιμο μαύρης μαγείας

-Καθαρισμός σπιτιού από κακόβουλα πνεύματα

-Διώξιμο εμποδίων για την αγοραπωλησία της καπνοβιομηχανίας

Η γυναίκα που δήλωνε λευκή μάγος ήταν πολύ πειστική και πιεστική, αφηγήθηκε στο δικαστήριο η κληρονόμος. Σε τέτοιο μάλιστα βαθμό, που ακόμη και η σκέψη ότι θα την εγκαταλείψει, της προκαλούσε πανικό.

Μετά την μήνυση που κατέθεσε το θύμα, οι δυο γυναίκες καταδικάστηκαν από το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων σε ποινή 10 ετών η καθεμία, με τη λευκή μάγισσα να πηγαίνει στην φυλακή και την οικιακή βοηθό να της χορηγείται αναστολή μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης.

«Δεν διασταυρώνονται όσα κατέθεσε η ενάγουσα»

Μιλώντας στην εκπομπή LIVE NEWS και τον Νίκο Ευαγγελάτο, ο συνήγορος της «λευκής μάγισσας», Θανάσης Αλεξόπουλος, ανέφερε ότι τα όσα καταγγέλλονται από την ενάγουσα δεν διασταυρώνονται από κανένα αποδεικτικό μέσο.

«Εμβάσματα, καταθέσεις προς την εντολέα μου, κασέτες που να αποδεικνύουν την πραγματικότητα, δεν υπάρχει κανένα αποδεικτικό μέσο που να διασταυρώνει τα όσα καταγγέλλει η ενάγουσα».

Ο κ. Αλεξόπουλος τόνισε ότι η περιουσιακή κατάσταση της πελάτισσάς του δεν άλλαξε κατά τη διάρκεια συνεργασίας της με την κληρονόμο.

«Η μόνη έννομη σχέση που υπήρξε μεταξύ τους ήταν ότι η πολιτικώς ενάγουσα ως αρχιτέκτονας και ιδιοκτήτρια τεχνικού γραφείου, ανέλαβε και αποπεράτωσε μια μονοκατοικία ιδιοκτησίας της εντολέως μου».

Ο κ. Αλεξόπουλος υπογράμμισε ότι υπάρχουν πολλές αντιφάσεις στην υπόθεση που διερευνώνται.

https://www.megatv.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom