Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου 2020

Όχι σε νέα λίστα Πέτσα, τα χρήματα να δοθούν στην Υγεία και στην Παιδεία


Την ώρα που το δεύτερο κύμα επιδημίας κορονοϊού, χτυπά την Ελλάδα, το Εθνικό Σύστημα Υγείας και οι ήρωές γιατροί και νοσηλευτές, δίνουν άνιση μάχη και η υγειονομική κρίση φέρνει στο φως με σκληρό τρόπο τις αδυναμίες της Πολιτείας, κάθε ευρώ δημοσίου χρήματος μετράει.

Η κυβέρνηση προανήγγειλε μέσω του κυβερνητικού εκπροσώπου κ. Στέλιου Πέτσα, ότι σύντομα θα ξεκινήσει νέα καμπάνια ενημέρωσης ύψους 2.000.000 ευρώ, αντίστοιχη του "Μένουμε Σπίτι" για την προβολή σποτ από τους τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας.

Ενώ δηλαδή το ΕΣΥ, δέχεται ασφυκτική πίεση, τα νοσοκομεία γεμίζουν, τα παιδιά μας, κάνουν μάθημα σε τάξεις των 25 μαθητών και οι εργαζόμενοι συνωστίζονται σε λεωφορεία, τρένα και μετρό, η κυβέρνηση επιλέγει να χρηματοδοτήσει ξανά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και ενώ υπάρχει το προηγούμενο της κακοδιαχείρισης κονδυλίων από την λίστα Πέτσα.

Στην πρώτη καμπάνια, υπήρξαν καταγγελίες για αμφισβητούμενες διαδικασίες, μέτρα και σταθμά διανομής με αποτέλεσμα Όμιλοι ΜΜΕ που συμμετείχαν, μεταξύ των οποίων η 24MEDIA, να ζητήσουν απόλυτη διαφάνεια και δημοσιοποίηση της λίστας και των ποσών, ενώ υπήρξε και το παράδειγμα της Alter Ego Media, η οποία επέστρεψε τα κονδύλια.

Αν τότε, υπήρξε το επιχείρημα του κατεπείγοντος, αιφνιδιασμός και βιασύνη, τώρα μετράμε ήδη 7 μήνες μάχης με την επιδημία του κορονοϊού για να επαναληφθούν τα ίδια λάθη και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία από την πλευρά της κυβέρνησης.

Γι'αυτό και η 24MEDIA ζητά το αυτονόητο: όλα τα ΜΜΕ στο εξής να προβάλλουν δωρεάν τα μηνύματα υγειονομικού ενδιαφέροντος για λόγους προστασίας δημοσίου συμφέροντος, ώστε να συμβάλλουν στη μάχη κατά του κορονοϊού, αλλά και να επιχειρήσουν την ανάκτηση της χαμένης αξιοπιστίας τους.

Η περίοδος που διανύουμε είναι κρίσιμη και η χώρα μας, όπως και όλες οι χώρες του κόσμου πολεμούν έναν επικίνδυνο εχθρό, έναν φονικό ιό που στην Ελλάδα έχει κοστίσει τη ζωή σε 371 συμπολίτες μας.

Έχουμε ανάγκη από ΜΕΘ, υγειονομικό υλικό, γιατρούς, υποδομές, σχολικές αίθουσες και κονδύλια για την οικονομική ενίσχυση όσων πλήττονται βάναυσα από τις οικονομικές συνέπειες του κορονοϊού. Δεν έχουμε ανάγκη απο "δωράκια" σε ΜΜΕ για μηνύματα που οφείλουν να μεταδίδουν δωρεάν.

Η ίδια η 24MEDIA θα διαθέσει δωρεάν διαφημιστικό χώρο για αυτά τα μηνύματα για όσο καιρό χρειαστεί και είναι βέβαιο ότι θα βρεθούν και άλλοι, που θα κατανοήσουν τη σημασία του να συμβάλλουν ανιδιοτελώς σε μια εθνική μάχη, μακριά από μικροπολιτική και "πέτσινες" λίστες.

https://www.news247.gr/

Πέτσας: Νέα καμπάνια με τηλεοπτικά σποτ ύψους 2 εκατομμυρίων ευρώ

Νέα καμπάνια με τηλεοπτικά σποτ «για την ευαισθητοποίηση και ενεργοποίηση των πολιτών στα μέτρα προστασίας από τον covid-19» προανήγγειλε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η καμπάνια στα ΜΜΕ ξεκινά από τον επόμενο μήνα, ενώ ήδη αρκετά μέρη του πλανήτη πλήττονται από το δεύτερο κύμα της πανδημίας.

Το ποσό που θα διατεθεί για αυτή την καμπάνια θα είναι 2 εκατομμύρια ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και της αμοιβής του αναδόχου, όπως διευκρίνισε ο Στέλιος Πέτσας στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής, κατά τη συζήτηση για το νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών, με τα μέτρα στήριξης των πληγέντων από τον κυκλώνα «Ιανό» και της αντιμετώπισης της πανδημίας.

Αναφερόμενος στην σχετική διάταξη για την υλοποίηση ενημερωτικής εκστρατείας που υπάρχει στο νομοσχέδιο, επισήμανε ότι η νέα καμπάνια ενημέρωσης θα γίνει μέσω σποτ που θα προβληθούν από τους τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας .

Ο ίδιος έκανε λόγο για μια καμπάνια ωφέλιμη: «όπως και στην πρώτη φάση (που) απέδειξε πόσο ωφέλιμη ήταν και έσωσε ζωές». Απαντώντας στις επικρίσεις της αντιπολίτευσης, που ρωτά γιατί δεν ακολουθείται η μέθοδος των δωρεάν τηλεοπτικών μηνυμάτων που είναι υποχρεωμένα να προβάλουν τα πανελλήνιας εμβέλειας κανάλια, υποστήριξε ότι «τα δωρεάν μηνύματα είναι χρήσιμα αλλά αυτά θα πρέπει να τα δούμε και ως (προς) την αποτελεσματικότητά τους», κάνοντας αναφορά στα δωρεάν μηνύματα του υπουργείου Παιδείας για την πανδημία κατά το άνοιγμα των σχολείων, και στις ώρες και την συχνότητα που προβλήθηκαν από τα ΜΜΕ.

Για τις καμπάνιες ενημέρωσης θα υπάρξει ανάδοχος και ο καταμερισμός θα γίνει σύμφωνα με κατευθυντήριες οδηγίες από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, πρόσθεσε ο κ. Πέτσας. 

«Η κυβέρνηση προχωράει ταχύτατα και με πλήρη διαφάνεια πάντα και στον τομέα των οπτικοακουστικών μέσων», υποστήριξε ο Στέλιος Πέτσας, ένα 24ωρο μετά τους μύδρους από τον ΣΥΡΙΖΑ, που έκανε λόγο για σχέδιο «εκβιασμού» των ΜΜΕ με κρατική χρηματοδότηση. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: