Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Εμμανουέλα Αγγουράκη: «Ο υβριστής του Βαγγέλη Γιακουμάκη κατέστρεψε τη ζωή μου»! (βίντεο)

Συγκλονιστική εξομολόγηση στη "Μία" από τη δημοσιογράφο της ΕΤ 3...

Αναγκάστηκε να μετακομίσει, να άλλαξει πόλη και ζωή για να ξεφύγει από την κόλαση που, όπως λέει, της έχει δημιουργήσει ο 50χρονος, ο οποίος πρωταγωνίστησε σύμφωνα με την αστυνομία και στην υπόθεση του Βαγγέλη Γιακουμάκη και τα υβριστικά σχόλια που γράφτηκαν στο διαδίκτυο. 

Η δημοσιογράφος Εμμανουέλα Αγγουράκη μίλησε στη "Μία" για τον
άνθρωπο που γέμισε την πόλη με υβριστικά σχόλια εναντίον της. Σύμφωνα με τον ίδιο ο λόγος είναι επειδή είχαν δεσμό κι εκείνη τον απάτησε.

«Έφυγα από τη Θεσσαλονίκη γιατί η ζωή μου είχε γίνει αφόρητη! Εκτός από τους τοίχους της Θεσσαλονίκης είχε γίνει μια απίστευτη συκοφαντία εναντίον μου και στο διαδίκτυο. Έχω δεχτεί ακραίες επιθέσεις και επικίνδυνες τα τελευταία τριάμισι χρόνια. Κάποιοι βάλθηκαν να μου καταστρέψουν τη ζωή, όπως το συγκεκριμένο άτομο, αλλά και οι μιμητές του στο διαδίκτυο. Είχα μια επαφή μαζί του για μια επαγγελματική μου εργασία στην ΕΤ 3», σημειώνει η δημοσιογράφος.

Τα όσα αναφέρει η Εμμανουέλα Αγγουράκη συγκλονίζουν: «Υπήρξε Silver Alert με τη σφραγίδα της αστυνομίας για δήθεν δική μου εξαφάνιση με τη φωτογραφία μου και έπαιρναν στο "Χαμόγελο του Παιδιού". Αυτό έγινε από το συγκεκριμένο άτομο. Έχω καταθέση μήνυση από το 2011, αλλά δεν έχει γίνει τίποτα. Πρόκειται να κινηθώ εκ νέου νομικά γιατί το σχόλιο αυτό για τον Βαγγέλη Γιακουμάκη έγινε με τη δική μου φωτογραφία».



http://www.zappit.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom