Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Σε 45 μέρες επιστρέφουν απολυμένοι και διαθέσιμοι - Ολόκληρο το νομοσχέδιο για το Δημόσιο


Μέσα στις επόμενες ημέρες έρχεται στη Βουλή το νομοσχέδιο που ανοίγει ξανά την πόρτα του Δημοσίου σε χιλιάδες υπαλλήλους που βρέθηκαν εκτός μέσω κατάργησης οργανισμών και διαθεσιμότητας.

Σύμφωνα με την εφημερίδα Έθνος μέσα σε 45 ημέρες από την ψήφιση του νομοσχεδίου θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία επιστροφής των απολυθέντων και διαθέσιμων υπαλλήλων.

Σύμφωνα με το νομοσχέδιο που δημοσιεύεται στο left.gr επιστρέφουν στο Δημόσιο:
Όσοι απολύθηκαν μετά τη λήξη της διαθεσιμότητας
Όσοι απολύθηκαν μετά από κατάργηση των ΝΝΠΙΔ όπου υπηρετούσαν
Όσοι είναι σε διαθεσιμότητα και η περίοδος διαθεσιμότητας έληξε
Όσοι βρίσκονται ακόμη σε διαθεσιμότητα
Όσοι τέθηκαν σε εργασιακή εφεδρεία

Το ΑΣΕΠ και τριμελής επιτροπή θα κρίνουν τις ανάγκες των υπηρεσιών και αφού γνωμοδοτήσουν για τις θέσεις που υπάρχουν θα ξεκινήσει η διαδικασία επαναπρόσληψης απολυθέντων και διαθέσιμων.

Οι υπάλληλοι αυτοί θα πρέπει εντός 15 ημερών να δηλώσουν που θέλουν να τοποθετηθούν και στη συνέχεια μια τριμελής επιτροπή θα κρίνει αρχικά τους υπαλλήλους με βάση τα τυπικά προσόντα.

Τα κριτήρια με βάση τα οποία θα βαθμολογηθούν τα τυπικά προσόντα θα καθοριστούν με υπουργική απόφαση που θα περιλαμβάνει τα τυπικά προσόντα, τον χρόνο προϋπηρεσίας, την οικογενειακή κατάσταση, αλλά και την ομοεδρικότητα φορέα προέλευσης-φορέα υποδοχής όπως και την συνυπαγωγή φορέα προέλευσης-φορέα υπαγωγής στο ίδιο υπουργείο.

Σε μίνι κινητικότητα θα τεθούν και οι περίπου 6.000 επιτυχόντες του ΑΣΕΠ οι οποίοι επίσης θα κριθούν με βάση τυπικά προσόντα που αφορούν κυρίως στον χρόνο έκδοσης του πίνακα επιλογής, την ομοεδρικότητα και τη συνυπαγωγή του φορέα προέλευσης και υποδοχής. Ουσιαστικά οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ αποδεσμεύονται από τον φορέα όπου έχουν πετύχει στον διαγωνισμό και μπορούν να επιλέξουν νέα θέση.

Τι προβλέπει το νομοσχέδιο
Άρθρο 20 Πεδίο εφαρμογής

1. Στις διατάξεις του παρόντος κεφαλαίου εμπίπτουν μόνιμοι και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου υπάλληλοι:

α) των οποίων έχει λυθεί η υπαλληλική σχέση κατόπιν λήξης της διαθεσιμότητας, ή οι οποίοι μετά την έκδοση οριστικών πινάκων δεν ανέλαβαν υπηρεσία ή παραιτήθηκαν μετά την ανάληψη αυτής και μέχρι τη δημοσίευση του παρόντος νόμου,

β) οι οποίοι τελούν σε καθεστώς διαθεσιμότητας βάσει του ν.4172/2013 και του ν.4250/2014, ακόμη και εάν έχει παρέλθει ο χρόνος της διαθεσιμότητας χωρίς να έχει λυθεί η υπαλληλική τους σχέση,

γ) οι οποίοι τελούν σε διαθεσιμότητα σύμφωνα με τις διατάξεις του άρ.67 παρ.4 του ν.4316/2014,

δ) οι οποίοι, αφού τέθηκαν σε διαθεσιμότητα κατόπιν κατάργησης της θέσης τους, υπηρετούν βάσει δικαστικής απόφασης με τη διαδικασία ασφαλιστικών μέτρων,

ε) οι οποίοι ανήκαν οργανικά σε Ν.Π.Δ.Δ. και Ν.Π.Ι.Δ., τα οποία καταργήθηκαν με τις διατάξεις του ν.4250/2014 και

στ) οι οποίοι τέθηκαν σε εργασιακή εφεδρεία δυνάμει των διατάξεων των παρ.6 και 7 του άρθρου 34 του ν.4024/2011.

2. Στο πεδίο εφαρμογής του παρόντος κεφαλαίου δεν εμπίπτουν υπάλληλοι των οποίων η υπαλληλική σχέση λύθηκε κατόπιν υποβολής αίτησης παραίτησης και υποβολής αίτησης για συνταξιοδότηση.

Άρθρο 21 Διαδικασία προσδιορισμού και πλήρωσης θέσεων με εθελοντική κινητικότητα

1. Ο αρμόδιος Υπουργός ή τα όργανα διοίκησης των φορέων και υπηρεσιών του Δημοσίου υποβάλλουν στο Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης ειδικώς αιτιολογημένα αιτήματα, ως προς τις ανάγκες του φορέα σε προσωπικό, τον αριθμό του απαιτούμενου προσωπικού κατά κλάδους και ειδικότητες και τους λόγους για τους οποίους ανέκυψαν οι σχετικές ανάγκες, για ενίσχυση με προσωπικό των υπηρεσιών τους που δύνανται να καλυφθούν από τους υπαλλήλους που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής του παρόντος Κεφαλαίου.

2. Το σύνολο των αιτημάτων που υποβάλλονται από τους φορείς και τις υπηρεσίες διαβιβάζονται στην Τριμελή Επιτροπή του άρθρου 22 του παρόντος, προκειμένου η Τριμελής Επιτροπή εντός προθεσμίας δεκαπέντε (15) ημερών να γνωμοδοτήσει σχετικά με τις ανάγκες για προσωπικό που δύνανται να καλυφθούν από υπαλλήλους που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής του παρόντος Κεφαλαίου.

3. Κατόπιν της ανωτέρω γνωμοδότησης της Τριμελούς Επιτροπής, ο Υπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης εκδίδει Πρόσκληση, με την τεχνική υποστήριξη του ΑΣΕΠ, η οποία δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Με την ως άνω Πρόσκληση καθορίζονται οι θέσεις που θα καλυφθούν ανά φορέα, περιφερειακή ενότητα, κατηγορία και κλάδο/ειδικότητα προσωπικού, τα τυπικά προσότνα και τυχόν ειδικά ή πρόσθετα προσόντα που απαιτούνται για τους κλάδους ή ειδικότητες στις οποίες πρόκειται να μεταταχθούν/μεταφερθούν. Οι φορείς στους οποίους υπάγονταν οργανικά υποχρεούνται να ενημερώσουν με κάθε πρόσφορο τρόπο τους υπαλλήλους που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του παρόντος.

4. Με την Πρόσκληση ορίζεται αποκλειστική προθεσμία δέκα πέντε (15) ημερών από τη δημοσίευσή της, εντός της οποίας οι υποψήφιοι υποβάλλουν Αίτηση-Υπεύθυνη Δήλωση καθορίζοντας τη σειρά προτίμησης των φορέων στους οποίους επιθυμούν να μεταταχθούν/μεταφερθούν σε ειδικό προς το σκοπό αυτό έντυπο, το οποίο υποβάλλεται ηλεκτρονικά στο Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης. Τα στοιχεία αυτά διαβιβάζονται ηλεκτρονικά αμελλητί στη Διεύθυνση Διοικητικού της υπηρεσίας στην οποία ανήκει ή ανήκε οργανικά ο υπάλληλος, ή σε περίπτωση κατάργησης του φορέα, στη Διεύθυνση/Τμήμα Εποπτείας του οικείου Υπουργείου και κοινοποιείται στην Τριμελή Επιτροπή του άρθρου 22 του παρόντος. Η καθ’ ύλην αρμόδια Διεύθυνση Προσωπικού/Διοικητικού, όπου ανήκει ή ανήκε οργανικά ο υπάλληλος, ή σε περίπτωση κατάργησης του φορέα, στη Διεύθυνση/Τμήμα Εποπτείας του οικείου Υπουργείου ελέγχει τα όσα υπευθύνως δήλωσε ο υποψήφιος βάσει των στοιχείων που περιλαμβάνονται στο προσωπικό του μητρώο και τηρούνται στο αρχείο της υπηρεσίας και εκείνων που συνυποβάλλει με την Αίτηση-Υπεύθυνη Δήλωσή του, και ακολούθως προβαίνει σε αποτύπωση (καταγραφή) των προσόντων των υποψηφίων.. Σε περίπτωση αναντιστοιχίας των όσων υπευθύνως δηλώνει ο υποψήφιος στην αίτηση με όσα τηρούνται στο προσωπικό μητρώο του υπαλλήλου και στο αρχείο της υπηρεσίας, η αρμόδια Διεύθυνση Προσωπικού/Διοικητικού, αφού προηγουμένως καλεί τον υποψήφιο για την προσκόμιση των επιπλέον εκείνων στοιχείων που υπευθύνως δηλώνει ότι κατέχει, εντός προθεσμίας δέκα ημερών. Εάν προκύψει μετά τον έλεγχο ανακρίβεια της δήλωσης, η αρμόδια Διεύθυνση Προσωπικού/Διοικητικού γνωστοποιεί το γεγονός αυτό στο Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης αμελλητί. Άλλως η αίτηση θεωρείται ακριβής.

5. Η Τριμελής Επιτροπή παραλαμβάνει τις αιτήσεις των υποψηφίων και αποφασίζει αιτιολογημένα εντός προθεσμίας τριάντα ημερών από την πάροδο της δεκαήμερης προθεσμίας της προηγούμενης παραγράφου για τη μοριοδότηση των υποψηφίων και την κατάταξή τους σε φθίνουσα σειρά, σύμφωνα με τη μοριοδότηση και την τυχόν υποβληθείσα αίτηση προτίμησης, σε προσωρινούς πίνακες κατάταξης και διάθεσης, οι οποίοι αναρτώνται στην ιστοσελίδα του Προγράμματος «ΔΙΑΥΓΕΙΑ», στο διαδικτυακό τόπο του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης καθώς και στο διαδικτυακό τόπο του ΑΣΕΠ.

6. Η κατάταξη των υποψηφίων γίνεται κατόπιν μοριοδότησης κριτηρίων σχετικών με τα τυπικά τους προσόντα, το χρόνο υπηρεσίας, την οικογενειακή κατάσταση, την ομοεδρικότητα φορέα προέλευσης - φορέα υποδοχής και τη συνυπαγωγή φορέα προέλευσης - φορέα υποδοχής στο ίδιο Υπουργείο. Με κοινή απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης και του αρμόδιου Αναπληρωτή Υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης ρυθμίζονται ζητήματα που αφορούν ιδίως στη διαδικασία υποβολής αιτήσεων, στον προσδιορισμό και τη βαθμολόγηση των μοριοδοτούμενων κριτηρίων, καθώς και κάθε άλλο σχετικό ζήτημα.

7. Κατά των πινάκων της παρ. 5 του παρόντος άρθρου δύναται να ασκηθεί ένσταση εντός πέντε (5) ημερών από την επόμενη της ανάρτησης στο διαδικτυακό τόπο του ΑΣΕΠ. Με την ένσταση μπορεί να προβληθούν μόνο νομικές αιτιάσεις σχετικές με τη βαθμολόγηση των κριτηρίων της Υπουργικής Απόφασης της παρ. 6. Οι ενστάσεις εξετάζονται από το αρμόδιο Τμήμα του ΑΣΕΠ εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής τους Μετά την εξέταση των ενστάσεων το ΑΣΕΠ καταρτίζει: α) οριστικό πίνακα κατάταξης υποψηφίων κατά φθίνουσα σειρά βαθμολογίας ανά κατηγορία, κλάδο ή και ειδικότητα και β) οριστικό πίνακα διάθεσης υποψηφίων ανά φορέα υποδοχής, κατηγορία, κλάδο ή και ειδικότητα και τους διαβιβάζει στην αρμόδια Τριμελή Επιτροπή. Η Τριμελής Επιτροπή εκδίδει τους οριστικούς πίνακες κατάταξης και διάθεσης των υπαλλήλων, οι οποίοι αναρτώνται στο διαδικτυακό τόπο του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης και του ΑΣΕΠ. Η πράξη μετάταξης/μεταφοράς των υπαλλήλων εκδίδεται από το φορέα υποδοχής και δημοσιεύεται στη Εφημερίδα της Κυβερνήσεως..

8. Το ΑΣΕΠ έχει την αρμοδιότητα διενέργειας αυτεπάγγελτου ελέγχου νομιμότητας της ως άνω διαδικασίας.

Άρθρο 22 Τριμελής Επιτροπή Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης

1. Στο Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης συστήνεται Τριμελής Επιτροπή, η οποία αποτελείται από τον Προϊστάμενο Γενικής Διεύθυνσης Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, ως Πρόεδρο, και τους δύο (2) Προϊσταμένους Γενικής Διεύθυνσης του τέως Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, ως μέλη. Τον Πρόεδρο της Επιτροπής σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος αναπληρώνει ένας (1) εκ των δύο Προϊστάμένων Γενικής Διεύθυνσης του τέως Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Ως αναπληρωματικά μέλη ορίζονται δύο (2) Προϊστάμενοι Διεύθυνσης του τέως Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Εισηγητές, χωρίς δικαίωμα ψήφου, ορίζονται τρεις (3) Προϊστάμενοι Τμήματος του τέως Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Γραμματείς ορίζονται υπάλληλοι κατηγορίας ΠΕ του τέως Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

2. Αρμοδιότητα της Τριμελούς Επιτροπής είναι:

α) Η επεξεργασία των αιτημάτων των φορέων για ενίσχυση με προσωπικό των Υπηρεσιών και η γνωμοδότηση σχετικά με τις ανάγκες σε προσωπικό που δύνανται να καλυφθούν από τους υπαλλήλους που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής του παρόντος Κεφαλαίου.

β) Η μοριοδότηση των υπαλλήλων βάσει των αιτήσεών τους και των βεβαιώσεων των αρμόδιων Διευθύνσεων Προσωπικού/Διοικητικού

γ) Η έκδοση προσωρινών και οριστικών πινάκων κατάταξης και διάθεσης

Άρθρο 23 Επαναφορά προσωπικού

1. Η διαθεσιμότητα των υπαλλήλων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του παρόντος και έχουν τεθεί σε καθεστώς διαθεσιμότητας, παρατείνεται μέχρι και την ανάληψη υπηρεσίας στο φορέα στον οποίο μετατάσσονται, μεταφέρονται ή τοποθετούνται βάσει των διατάξεων του παρόντος.

2. α) Υπάλληλοι, για τους οποίους έχουν εκδοθεί οριστικοί πίνακες διάθεσης μετατάσσονται/ μεταφέρονται υποχρεωτικά σε θέσεις τις οποίες καταλαμβάνουν βάσει των οριστικών πινάκων διάθεσης, εκτός από το προσωπικό του άρθρου 25 του παρόντος, επί του οποιου εφαρμόζονται οι ειδικές ρυθμίσεις του άρθρου αυτού.

β) Ειδικά το προσωπικό δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του οποίου οι ειδικότητες κατά κλάδο και κατηγορία καταργήθηκαν με το άρθρο 82 του ν. 4172/2013 και εξαιρέθηκε από τη διαθεσιμότητα σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4172/2013 και του ν. 4250/2014, όπως και όσοι από το προσωπικό αυτό τοποθετήθηκαν σε άλλες θέσεις, δυνάμει οριστικών πινάκων, δύναται να επανέλθει στις θέσεις που κατείχε και επανασυστήνονται, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 24 του παρόντος, εφόσον υποβάλει την προβλεπόμενη από την παρ. 2 του άρθρου αυτού αίτηση. Η πράξη κατάταξης των υπαλλήλων αυτών κοινοποιείται στην υπηρεσία στην οποία είχαν τοποθετηθεί, για να λάβει γνώση.

3. Υπάλληλοι, οι οποίοι περιλαμβάνονται σε προσωρινούς ή τελικούς πίνακες διάθεσης των Ανακοινώσεων του τέως Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, επανέρχονται σε συνιστώμενες προσωποπαγείς θέσεις στο Υπουργείο που υπάγονταν οργανικά και τίθενται στη διάθεση του οικείου Υπουργού, εκτός εάν δηλώσουν με αίτησή τους που υποβάλλεται στη Διεύθυνση Προσωπικού/Διοικητικού του φορέα υποδοχής, εντός δέκα ημερών από τη δημοσίευση του παρόντος, ότι επιθυμούν να μεταταχθούν/μεταφερθούν στις θέσεις τις οποίες καταλαμβάνουν βάσει των πινάκων αυτών.

4. Υπάλληλοι, οι οποίοι δεν περιλαμβάνονται στους οριστικούς πίνακες κατάταξης και διάθεσης της της παραγράφου 2 του παρόντος, καθώς και υπάλληλοι, οι οποίοι δεν υπέβαλαν αίτηση για μετάταξη/μεταφορά και εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 20, επανέρχονται σε συνιστώμενες προσωποπαγείς θέσεις στο Υπουργείο που υπάγονταν οργανικά και τίθενται στη διάθεση του οικείου Υπουργού, με τον ίδιο βαθμό και μισθολογικό κλιμάκιο που κατείχαν κατά τη θέση τους σε διαθεσιμότητα βάσει του ν.4172/2013. Στις περιπτώσεις υπαλλήλων που υπηρετούσαν σε κλάδους οι οποίοι έχουν συνολικά καταργηθεί, οι εν λόγω υπάλληλοι επανέρχονται σε συνιστώμενες προσωποπαγείς θέσεις υφιστάμενων κλάδων, ανάλογα με την ειδικότητα τους. Για το προσωπικό του άρθρου 25 εφαρμόζονται οι ειδικές ρυθμίσεις αυτού.

5. Υπάλληλοι, οι οποίοι δεν περιλαμβάνονται στους οριστικούς πίνακες διάθεσης της ως άνω Πρόσκλησης ή δεν υπέβαλαν αίτηση σε αυτή και εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 1 του παρόντος κεφαλαίου, εφόσον υπάγονταν οργανικά σε φορείς που καταργήθηκαν, επανέρχονται στα Υπουργεία που επόπτευαν τους καταργηθέντες φορείς, σε συνιστώμενες προσωποπαγείς θέσεις, με τον ίδιο βαθμό και μισθολογικό κλιμάκιο που κατείχαν κατά τη θέση τους σε διαθεσιμότητα ή την κατάργηση της σύμβασης εργασίας τους βάσει του ν.4250/2014.

6. Για την επαναφορά του προσωπικού των παρ. 3, 4, 5 και 6 του παρόντος άρθρου εκδίδεται πράξη του οικείου Υπουργού.

Άρθρο 24 Επανασύσταση καταργηθέντων κλάδων και ειδικοτήτων και κατάταξη προσωπικού

1. α) Οι ειδικότητες και κλάδοι του προσωπικού της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που καταργήθηκαν με το άρθρο 82 του ν. 4172/2013 επανασυστήνονται αυτοδίκαια από τη δημοσίευση του παρόντος, όπως και το σύνολο των κατεχόμενων από το προσωπικό αυτό οργανικών θέσεων.

β) Επανασυστήνονται επίσης οι ειδικότητες και κλάδοι, όπως και το σύνολο των οργανικών και προσωποπαγών θέσεων μόνιμου και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου διοικητικού προσωπικού των Πανεπιστημίων που καταργήθηκαν κατ’ εφαρμογή της παρ. 1 του άρθρου 90 του ν. 4172/2013.

γ) Επανασυστήνεται η ειδικότητα των Σχολικών Φυλάκων, όπως και οι θέσεις σχολικών φυλάκων που καταργήθηκαν δυνάμει του άρθρου 80 του ν. 4172/2013.

2. Το προσωπικό της προηγούμενης παραγράφου, δύναται να επανέλθει στις θέσεις τις οποίες κατείχε πριν τεθεί σε διαθεσιμότητα ή πριν λήξει η υπαλληλική του σχέση, εφόσον καταθέσει αίτηση που υποβάλλεται εντός δέκα (10) ημερών από τη δημοσίευση του παρόντος στην Διεύθυνση Προσωπικού/Διοικητικού του φορέα που υπηρετούσε. Οι υπάλληλοι αυτοί κατατάσσονται με πράξη του οικείου οργάνου διοίκησης στις ως άνω θέσεις με τον ίδιο βαθμό και μισθολογικό κλιμάκιο που κατείχαν κατά τη θέση τους σε διαθεσιμότητα βάσει του ν.4172/2013.

3. Οι θέσεις κλάδου ΥΕ στις οποίες έχουν τοποθετηθεί υπάλληλοι της ειδικότητας των Σχολικών Φυλάκων κλάδου ΔΕ δυνάμει οριστικών πινάκων μετατρέπονται αυτοδίκαια σε προσωποπαγείς θέσεις κλάδου ΔΕ της ίδιας ειδικότητας.

Άρθρο 25 Επανασύσταση Δημοτικής Αστυνομίας

1. α) Καταργούνται στην Ελληνική Αστυνομία οι θέσεις των πρώην δημοτικών αστυνομικών που είχαν συσταθεί με την υπ’ αριθμ. 6000/2/5250/8-π΄ από 12.12.2014 απόφαση του Προϊσταμένου Κλάδου Διοικητικής Υποστήριξης και Ανθρώπινου Δυναμικού/Α.Ε.Α. (ΦΕΚ Β΄ 3595) και επανασυστήνονται αυτοδίκαια οι αντίστοιχες θέσεις και κλάδοι ΠΕ Δημοτικής Αστυνομίας, ΤΕ Δημοτικής Αστυνομίας, ΔΕ Δημοτικής Αστυνομίας και ΥΕ Δημοτικής Αστυνομίας, που είχαν καταργηθεί με την παρ. 1 του άρθρου 81 του ν. 4172/2013 (Α΄ 167).

β) Οι υπάλληλοι που κατείχαν τις οργανικές θέσεις του προηγούμενου εδαφίου καταλαμβάνουν αυτοδίκαια τις υπό κρίση επανασυσταθείσες θέσεις, με τον ίδιο βαθμό και μισθολογικό κλιμάκιο που κατείχαν κατά τη θέση τους σε διαθεσιμότητα, εφόσον καταθέσουν αίτηση που υποβάλλεται εντός δέκα (10) ημερών από τη δημοσίευση του παρόντος στην Διεύθυνση Προσωπικού/Διοικητικού του οικείου Δήμου. Σχετική διαπιστωτική πράξη εκδίδεται από το αρμόδιο προς διορισμό όργανο του οικείου Δήμου και δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

γ) Υπάλληλοι, πρώην δημοτικοί αστυνομικοί οποιουδήποτε κλάδου, οι οποίοι εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 20 και δεν περιλαμβάνονται στο προσωπικό του εδαφίου (α), είτε διότι δεν υπέβαλαν αίτηση για μετάταξη/μεταφορά, είτε διότι δεν έχουν συμπεριληφθεί σε οριστικούς πίνακες κατάταξης και διάθεσης της της παραγράφου 2 του άρθρου 23 του παρόντος, επανέρχονται με τον ίδιο βαθμό και μισθολογικό κλιμάκιο στις θέσεις που κατείχαν πριν από τη θέση τους σε διαθεσιμότητα και οι οποίες επανασυστήνονται αυτοδίκαια με τον παρόντα νομο, εφόσον καταθέσουν αίτηση που υποβάλλεται εντός δέκα (10) ημερών από τη δημοσίευση του παρόντος στην Διεύθυνση Προσωπικού/Διοικητικού του οικείου Δήμου. Σχετική διαπιστωτική πράξη εκδίδεται από το αρμόδιο προς διορισμό όργανο του οικείου Δήμου και δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως που κατείχαν κατά τη θέση τους σε διαθεσιμότητα

2. Οι αρμοδιότητες που μεταβιβάστηκαν στην Ελληνική Αστυνομία με την παρ. 4 του άρθρου 81 του ν. 4172/2013, ασκούνται εκ νέου από τις Υπηρεσίες Δημοτικής Αστυνομίας των Δήμων, όπως αυτές είχαν συσταθεί με τους Οργανισμούς Εσωτερικής Υπηρεσίας αυτών, δυνάμει του νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου που ίσχυε μέχρι τη δημοσίευση του ν. 4172/2013.

3. Μετά τη συμπλήρωση δέκα ετών συνολικής υπηρεσίας στην Υπηρεσία Δημοτικής Αστυνομίας ενός ή περισσοτέρων Δήμων επιτρέπεται η μετάταξή του άλλους κλάδους ή η ανάθεση άλλων καθηκόντων, σύμφωνα με τα γενικώς οριζόμενα στο ν.3584/2007 όπως ισχύει κάθε φορά. Για τους υπαλλήλους της παρ. 1 του παρόντος ο υπολογισμός της δεκαετίας ξεκινά από την αρχική πρόσληψη τους ή μετάταξη τους σε Υπηρεσία Δημοτικής Αστυνομίας, χωρίς να υπολογίζεται το χρονικό διάστημα που διανύθηκε από 23 Σεπτεμβρίου 2013 μέχρι την ημερομηνία έναρξης ισχύος του παρόντος νόμου.

6. Επιτρέπεται η μετάταξη στους κλάδους ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ Δημοτικής Αστυνομίας σε υπαλλήλους του ν. 3584/2007 μετά από ειδική εκπαίδευση, στην οποία επιτρέπεται να συμμετάσχουν, μετά από αίτηση τους, υπάλληλοι που δεν έχουν συμπληρώσει το 35ο έτος της ηλικίας τους κατά την ημερομηνία έναρξης της εκπαίδευσης. Με Υπουργική Απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης και των κατά περίπτωση αρμόδιων Αναπληρωτών Υπουργών Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης ορίζονται οι προϋποθέσεις αποδοχής υπαλλήλων στην εκπαίδευση που προβλέπεται στην παράγραφο αυτή, οι προϋποθέσεις και η διαδικασία επιλογής για την εισαγωγή, ο τόπος, η διάρκεια, το αντικείμενο της εκπαίδευσης, οι προϋποθέσεις για την επιτυχή περάτωση και κάθε άλλη απαραίτητη λεπτομέρεια για την εκπαίδευση αυτή.

7. Με κοινή απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης και των κατά περίπτωση αρμόδιων Αναπληρωτών Υπουργών Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης καθορίζεται κάθε αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή των ρυθμίσεων του άρθρου αυτού.

8. Για το έτος 2015 οι δαπάνες που σχετίζονται με τη μισθοδοσία και την ασφαλιστική κάλυψη των υπαλλήλων του άρθρου αυτού και αυτών της περίπτωσης γ της παραγράφου 1 του άρθρου 26 θα γίνουν διά μεταφοράς των σχετικών πιστώσεων στους αντίστοιχους ΚΑΕ του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης.

Άρθρο 26 Διορισμός επιτυχόντων ΑΣΕΠ

1. Οι επιτυχόντες σε διαδικασίες επιλογής τακτικού προσωπικού του Α.Σ.Ε.Π. και των φορέων των οποίων οι πίνακες έχουν ελεγχθεί από το Α.Σ.Ε.Π., οι οποίοι περιλαμβάνονται σε οριστικούς πίνακες διοριστέων που δημοσιεύτηκαν μετά την 1.1.2009, δύνανται να διατεθούν για διορισμό, με την διαδικασία του άρθρου 21 του παρόντος, βάσει της μοριοδότησης της παρ. 2 του άρθρου αυτού, εφόσον δεν έχουν διοριστεί βάσει του πίνακα διοριστέων στον οποίο περιλαμβάνονται.

2. Η κατάταξη των υποψηφίων γίνεται, κατόπιν μοριοδότησης με αντικειμενικά κριτήρια που αφορούν ιδίως τον χρόνο έκδοσης του πίνακα επιλογής τακτικού προσωπικού του Α.Σ.Ε.Π. στον οποίο ανήκουν, την ομοεδρικότητα του φορέα του εν λόγω πίνακα και του φορέα υποδοχής καθώς και τη συνυπαγωγή φορέα προέλευσης - φορέα υποδοχής στο ίδιο Υπουργείο. Με κοινή απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης και του αρμόδιου Αναπληρωτή Υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης ρυθμίζονται ζητήματα που αφορούν ιδίως στη διαδικασία υποβολής αιτήσεων, στον προσδιορισμό των μοριοδοτούμενων κριτηρίων, στη διαδικασία μοριοδότησης, στον αριθμό των μορίων που αντιστοιχεί στα επιμέρους κριτήρια καθώς και κάθε άλλο σχετικό ζήτημα. Σε περίπτωση ισοβαθμίας λαμβάνονται υπόψη οικογενειακά και κοινωνικά κριτήρια τα οποία θα προσδιοριστούν με την ως άνω απόφαση. Για την εν λόγω διαδικασία μπορεί να χρησιμοποιηθεί και το αρχείο-μητρώο του άρθρου 17.

3. Οι επιτυχόντες της παραγράφου 1 δύνανται να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής σε διαφορετική κατηγορία/κλάδο/ειδικότητα προσωπικού από αυτή στην οποία περιλαμβάνονται στους οριστικούς πίνακες διοριστέων ή διοριστέων ή στην απόφαση του Τμήματος του ΑΣΕΠ με την οποία διατέθηκαν προς διορισμό σε αντικατάσταση - αναπλήρωση αρχικώς διορισθέντων. Προϋπόθεση για την αίτηση συμμετοχής σε ανώτερη κατηγορία είναι ο απαιτούμενος τίτλος σπουδών να έχει αποκτηθεί μετά τη δημοσίευση των οριστικών πινάκων διοριστέων ή την ημερομηνία έκδοσης της σχετικής ως άνω απόφασης του Τμήματος του ΑΣΕΠ. Στη ρύθμιση αυτή και με τις ίδιες προϋποθέσεις υπάγονται και όσοι έχουν διατεθεί προς διορισμό σε αντικατάσταση - αναπλήρωση αρχικώς διορισθέντων, σύμφωνα με σχετική απόφαση του Α.Σ.Ε.Π. που εκδόθηκε μετά την 1.1.2009.

4. Επιτυχόντες, οι οποίοι δεν υποβάλλουν αίτηση συμμετοχής στη νέα διαδικασία πλήρωσης θέσεων, καθώς και όσοι δεν διοριστούν βάσει της διαδικασίας αυτής, διορίζονται σταδιακά, βάσει σειράς επιτυχίας, με τη βαθμολογία, με την οποία είχαν ενταχθεί στον πίνακα διοριστέων, στις αρχικές θέσεις διορισμού τους, μέχρι τις 31.12.2016. Για την εφαρμογή της παρούσας διάταξης δεν ισχύει το κώλυμα της παρ. 17 του άρθρου 18 του ν. 2190/1994, όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 5 του άρθρου 10 του ν. 2839/2000 (Α 196).»

5. Η παρ. 3 του άρθρου 10 του ν. 3833/2010 (Α 40), όπως ισχύει μετά την αντικατάσταση της από την παρ. 4 του άρθρου 51 του ν. 4250/2014 καταργείται. Τυχόν εκκρεμείς διαδικασίες πρόσληψης προσωπικού σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 51 του ν. 4250/2014, για τις οποίες έχει εκδοθεί σχετική προκήρυξη πριν την έναρξη ισχύος του παρόντος, ολοκληρώνονται βάσει των ισχυουσών κατά το χρόνο έκδοσης της προκήρυξης διατάξεων.

Πηγή LEFT.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom