Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

ΕΛΛΗΝΟΚΙΝΕΖΙΚΑ...

Κάντε κλικ κι απολαύστε τον ΚΥΡ

4 σχόλια:

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Καλη σας μέρα Δημήτρη μου
χαίρομαι να σε βλέπω κάθε πρωί στις επάλξεις με τον ένα ή άλλο τρόπο.

Σ' ευχαριστώ πολύ για την εξυπηρέτηση.
Τελικά το πρόβλημα ,ύστερα από χίλια ζόρια και με την βοήθεια του τεχνικού μου μέχρι αργά χτές βράδυ απεκαταστάθη. Λες και δεν είχα τίποτ' άλλο να κάνω. ΄Ετοιμη ήμουν να τα εγκαταλείψω.Κι'αν υπήρε κάτι που έκρινα ιδιαίτερα σημαντικό και έπρεπε να διακινηθεί ,είσαι τόσο πρόθυμος και εξυπηρετικός , θα το έγρφες εσύ στον τοίχο μου και τέλος. Όσοι πιστοί προσέλθετε...

Βάσσια είπε...

Κυρ - για κάθε διάθεση!
Εκπληκτικός.

αυτό το communists go home...
:-)
Καλό βράδυ

(λες το Καραϊσκάκη;;; )

zeidoron dtsoukas είπε...

Καλημέρα Λυγερή μου,καλή εβδομάδα!
Δεν υπάρχει κανένα θέμα,μη το συζητάς.Οταν είμαι σπίτι και μπορώ να κάνω κάτι γιατί να μην το κάνω;
Να είσαι γερή δυνατή και καλή συνέχεια στο έργο σου!

zeidoron dtsoukas είπε...

Βάσσια μου δεν θα τους χωράει το Καραϊσκάκη,θα έχετε πρόβλημα αν κάνουν κατά 'δω οι "communists"!!!
Καλημέρα,καλή εβδομάδα!

Read more: Go to TOP and Bottom