Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2022

Σοβαρά ερωτήματα για την πυρκαγιά στο πλοίο «Euroferry Olympia» από ΠΕΜΕΝ - ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ - ΠΕΕΜΑΓΕΝ


«Για άλλη μια φορά όπως και στην παρόμοια πυρκαγιά που εκδηλώθηκε στο RO/RO πλοίο «NORMAN ATLANTIC» στις 28-12-2014, προκύπτουν σοβαρά ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν για την πυρκαγιά στο «EUROFERRY OLYMPIA» και να ελεγχθεί αυστηρά η τήρηση των κανόνων ασφαλούς ναυσιπλοΐας και προστασίας της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα», επισημαίνουν τα ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ – ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ – ΠΕΕΜΑΓΕΝ, σε ανακοίνωσή τους, για την πυρκαγιά στο πλοίο «EUROFERRY OLYMPIA».

Αναλυτικά αναφέρουν τα εξής:

Η πυρκαγιά που εκδηλώθηκε ξημερώματα της Παρασκευής στο γκαράζ του RO/RO πλοίου «EUROFERRY OLYMPIA» με Ιταλική σημαία, πλοιοκτησίας GRIMALDI, έβαλε σε κίνδυνο τη ζωή των 239 επιβατών και των 51 ναυτεργατών μελών πληρώματος, ενώ αγνοούνται 11 άνθρωποι από την λίστα επιβατών.

Οι ναυτιλιακές εταιρείες, το υπουργείο ναυτιλίας, οι λιμενικές αρχές, γνωρίζουν και έχουν διαπιστώσει σε παρόμοια περιστατικά ότι η διαμονή οδηγών και συνοδηγών σε καμπίνες φορτηγών οχημάτων, υπάρχει σοβαρός κίνδυνος στην ασφάλεια των ναυτεργατών, των επιβαινόντων, του πλοίου.

Για άλλη μια φορά όπως και στην παρόμοια πυρκαγιά που εκδηλώθηκε στο RO/RO πλοίο «NORMAN ATLANTIC» στις 28-12-2014, προκύπτουν σοβαρά ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν για την πυρκαγιά στο «EUROFERRY OLYMPIA» και να ελεγχθεί αυστηρά η τήρηση των κανόνων ασφαλούς ναυσιπλοΐας και προστασίας της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα.

Συγκεκριμένα:

  • Ποια είναι η πραγματική αιτία της πυρκαγιάς. 
  • Αν λειτούργησαν τα μέσα πυρόσβεσης 
  • Αν εφαρμόστηκε η στεγανή υποδιαίρεση στα γκαράζ του πλοίου 
  • Πως αντιμετωπίστηκε η πυρκαγιά με την εκδήλωση της. 
  • Ποιο είναι το ιστορικό των ελέγχων του πλοίου. 
  • Πώς δικαιολογείται η μεταφορά των 239 επιβατών, των 42 οχημάτων, 153 φορτηγών, σε συνδυασμό με την μειωμένη οργανική σύνθεση των 51 μελών του πλοίου.

Στα επιβατηγά και RO/RO πλοία, που εκτελούν δρομολόγια μεταξύ λιμένων Ελλάδας – Ιταλίας, ανεξάρτητα τη σημαία (Ελληνική, Ιταλική, Μάλτας), οι οργανικές συνθέσεις τους δεν καθορίζονται με βάση τις πραγματικές ανάγκες, αλλά με κριτήριο την ανταγωνιστικότητα και κερδοφορία των εφοπλιστών, όπως επιβεβαιώθηκε και στην πρόσφατη περιοδεία που πραγματοποίησαν τα σωματεία μας στις 14-02-2022.

  1. Οι εφοπλιστές και οι κυβερνήσεις τους επιδιώκουν να επιβάλλουν συνθήκες γαλέρας σε όλες τις κατηγορίες πλοίων με ναυτεργάτες χωρίς δικαιώματα, θυσιάζοντας ακόμα και την ανθρώπινη ζωή στο βωμό της κερδοφορίας τους.

  2. Καλούμε τους ναυτεργάτες να δυναμώσουμε την συλλογική δράση και αγώνα για δουλειά και ζωή με δικαιώματα. Όλοι στο Συλλαλητήριο των συνδικάτων το Σάββατο 26 Φλεβάρη στις 12μ.μ στο Σύνταγμα». 

https://www.902.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom