Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2021

Ξυλοδαρμός μαθήτριας από καθηγητή σε ΕΠΑΛ - Σοκάρει το βίντεο ντοκουμέντο


Ένα απίστευτης βιαιότητας περιστατικό συνέβη μέσα σε τάξη ΕΠΑΛ της Αττικής. Βίντεο σοκ απεικονίζει καθηγητή να χτυπά μαθήτρια, μετά από έντονο διαπληκτισμό.

Στο οπτικοακουστικό υλικό που μετέδωσε η εκπομπή του Alpha "Tlive", δεν γίνεται κατανοητός ο λόγος για τον οποίο ήρθαν σε αντιπαράθεση ο εκπαιδευτικός και η ανήλικη, ωστόσο φαίνεται ξεκάθαρα ο καθηγητής που χτυπά στο πρόσωπο την κοπέλα, της τραβά τα μαλλιά, εκείνη πέφτει κάτω και στη συνέχεια την κλωτσά.

Μέσα στην αίθουσα βρίσκονταν κι άλλοι μαθητές, ένας εκ των οποίων αντέδρασε βίαια, προσπαθώντας να χτυπήσει τον εκπαιδευτικό, ενώ ένας άλλος, ψυχραιμότερος, (ενδεχομένως έτερος καθηγητής και όχι μαθητής) προσπαθεί να τους χωρίσει.

Λίγο αργότερα, μαθητές αναποδογύρισαν και έσπασαν το αυτοκίνητο του καθηγητή, ο οποίος συνελήφθη στο πλαίσιο του αυτοφώρου.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εκπομπής, αιτία του διαπληκτισμού ήταν η διαμαρτυρία της μαθήτριας για μια απουσία που πήρε.

"Υπήρξε μια διαφωνία αρχικά με τον καθηγητή για τις απουσίες που μας βάζει. Γύρισε και μου είπε ότι αυτό που κάνω είναι παράνομο ενώ εγώ είχα το κινητό μου απλώς πάνω στο θρανίο και δεν το είχα ακουμπήσει καν. Του είπα πάλι ευγενικά αν μπορεί να μου βγάλει την απουσία γιατί δεν θέλω να μαζεύω απουσίες.
 
Μετά από αυτό, ο συγκεκριμένος σηκώθηκε πάνω και ήρθε μπροστά μου απειλητικά και έκανε κίνηση να με βαρέσει. Και του είπα "τι θα κάνετε; θα με βαρέσετε; γιατί σηκωθήκατε πάνω;" 

Και μετά, όταν μιλούσα με τον δεύτερο καθηγητή μου ήρθε ένα χαστούκι από το πουθενά και συνέχισε με τρία χαστούκια. Με έπιασε από το μαλλί, με έριξε κάτω και άρχισε να με κλωτσάει" δήλωσε το θύμα της επίθεσης.

Δείτε το βίντεο ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom