Κυριακή 14 Ιουνίου 2020

Αλέξης Πατέλης: «Ο πρωθυπουργός έχει γνωρίσει τον σύζυγό μου»!

Ο κύριος Πατέλης είναι προϊστάμενος στο οικονομικό γραφείο του πρωθυπουργού

Για την απόφασή του να επιστρέψει στην Ελλάδα, τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ως επικεφαλής του οικονομικού γραφείου του
πρωθυπουργού αλλά και για προσωπικά ζητήματα μιλά, μεταξύ άλλων, στο «Γεύμα με την Κ» ο κ. Αλέξης Πατέλης.

Ο 50χρονος οικονομολόγος, με λαμπρές σπουδές στο Princeton, «θητεία» δίπλα στον πρώην επικεφαλής της FED Μπεν Μπερνάνκι, και πολυετή καριέρα στις χρηματοοικονομικές πρωτεύουσες του κόσμου, αναλύει τις προτεραιότητες που θέλει να προωθήσει από τον ρόλο του οικονομικού συμβούλου του πρωθυπουργού και το μοντέλο ανάπτυξης που θα πρέπει να ακολουθήσει η χώρα.

Παραδέχεται ότι η έλευση της πανδημίας άλλαξε τις προτεραιότητες όλων, αλλά τονίζει ότι η επιτυχία της κυβέρνησης «θα κριθεί στην ικανότητά της να αποδίδει συνεχώς, ακατάπαυστα, και να αλλάξει την Ελλάδα».

Για τους πόρους που αναμένεται να εισρεύσουν στην οικονομία από το Ταμείο Ανάκαμψης, ο κ. Πατέλης συνιστά «πειθαρχία, σύνεση και προσοχή στην αξιοποίησή τους».

Τέλος, ο κ. Πατέλης αναφέρεται και στην προσωπική του ζωή δεδομένου ότι έχει επιλέξει να ζήσει ανοιχτά χωρίς να κρύψει την σεξουαλικότητά του.

Διαβεβαιώνει ότι η συνεργασία του με τα στελέχη της κυβέρνησης είναι απρόσκοπτη και αποκαλύπτει: «Ο πρωθυπουργός προφανώς και έχει γνωρίσει τον σύζυγό μου, όπως έχω γνωρίσει και εγώ τη σύζυγό του».

«Στη ζωή είναι πολύ σημαντικό να ξέρεις ποιος είσαι και να αποδέχεσαι τον εαυτό σου πρώτα εσύ ο ίδιος. Μέχρι στιγμής δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα. Καμιά φορά είναι κουραστικό που ως ομοφυλόφιλος πρέπει ουσιαστικά να κάνεις coming out σε όποιον συνεργάζεσαι επαγγελματικά σε τακτική βάση, αλλά το έχω συνηθίσει και ξέρω πως να το κάνω. Ο κόσμος με τον οποίο συνεργάζομαι στην κυβέρνηση ξέρει πως είμαι γκέι και δεν τους νοιάζει. Ο πρωθυπουργός προφανώς και έχει γνωρίσει τον σύζυγό μου και έχω γνωρίσει και εγώ τη σύζυγό του», είπε μεταξύ των άλλων ο Αλέξης Πατέλης.

«Ήμουν τυχερός να μην αντιμετωπίσω σοβαρά προβλήματα ως γκέι. Σε μεγάλο βαθμό αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι είχα την τύχη να ζήσω στο εξωτερικό και να κατασταλάξω και να καταλάβω τον εαυτό μου, όπως και η οικογένειά μου, που με αγκάλιασε αμέσως. Άλλοι δυστυχώς δεν είναι και τόσο τυχεροί. Υπάρχουν ακόμα προκαταλήψεις στην Ελλάδα και ομοφυλόφιλοι που αντιμετωπίζουν προβλήματα», πρόσθεσε ο ίδιος.

- Ολόκληρη η συνέντευξη του κ. Πατέλη, στην έντυπη έκδοση της Καθημερινής της Κυριακής 14/6/20

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom