Κυριακή 7 Ιουνίου 2020

Ελένη Τοπαλούδη: Ξέσπασε η μητέρα της για τις δηλώσεις του 21χρονου Αλβανού (βίντεο)


Οργισμένη εμφανίζεται η μητέρα της Ελένης Τοπαλούδη για τις δηλώσεις που έκανε ο 21χρονος Αλβανός, ο οποίος έχει καταδικαστεί για τον βιασμό και τη δολοφονία της κόρης της.

Ο 21χρονος, που κάθεται στο εδώλιο του κατηγορουμένου και για την υπόθεση βιασμού ενός 19χρονου κοριτσιού, είχε δηλώσει, μεταξύ άλλων, πριν από μερικές ημέρες στο Star ότι “δεν βιάσθηκε ποτέ η Ελένη. Δεν της αφαίρεσα τη ζωή... Δεν μπόρεσα να την προστατεύσω δεν μπόρεσα πραγματικά… Γι’ αυτό το πράγμα θα το κουβαλάω σε όλη μου τη ζωή... Δεν θέλω να βγαίνει ότι ήμουν βιαστής γιατί δεν ήμουν. Εγώ βάζω ενοχές στον εαυτό μου και μετανιώνω που δεν μπόρεσα να τη σώσω".

Σε δηλώσεις της στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, η μητέρα της άτυχης φοιτήτριας ξεσπά: “Είναι δολοφόνος, βιαστής και τίποτα δεν αλλάζει με το να βγαίνει και να παρουσιάζει ένα άλλο πρόσωπο. Είναι τύραννος, σαδιστής, μισογύνης, ένα ανθρωπόμορφο τέρας χωρίς αισθήματα, χωρίς ψυχή και καρδιά” δήλωσε η κυρία Κούλα για τον 21χρονο.

Δείτε το ρεπορτάζ του Star ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom