Παρασκευή 31 Μαΐου 2019

Πέθανε ο τραγουδοποιός και τραγουδιστής Αντώνης Ρεπάνης


Την τελευταία του πνοή σε ηλικία 86 ετών άφησε το βράδυ της Πέμπτης 30 Μαΐου ο  Αντώνης Ρεπάνης,Έλληνας τραγουδοποιός και τραγουδιστής του λαϊκού τραγουδιού.

Ο Αντώνης Ρεπάνης γεννήθηκε το 1933  στο Περιστέρι και άρχισε να τραγουδάει το 1958.Στην καριέρα του εμφανίστηκε σε όλα τα μεγάλα κέντρα του λαϊκού τραγουδιού (Τριάνα, Φαληρικόν, Τζίμης ο Χοντρός, Περιβόλας) στο πλευρό όλων των μεγάλων, ενώ για είκοσι χρόνια είχε μετατρέψει την «Αστροφεγγιά» στα Κάτω Πατήσια σε δικό του στέκι, όπου παρέδιδε ιδιαίτερα μαθήματα στους πιστούς που συνέρρεαν για να τον απολαύσουν.

Ερμηνευτής, δεξιοτέχνης της κιθάρας, συνθέτης, καθιερώθηκε τη δεκαετία του '60 με τραγούδια των Τσιτσάνη, Χιώτη και Μπακάλη μεταξύ άλλων, ενώ αργότερα με μεγάλες επιτυχίες σε δική του σύνθεση και σε ερμηνεία των Διονυσίου, Γαβαλά (Χτες το βράδυ στην ταβέρνα, Παλιατζής, Αγάπη μου επικίνδυνη) αλλά και σε δικές του ερμηνείες (Η διπρόσωπη, Δυο γυναίκες-δυο αγάπες).

Συνθέτης και εκτελεστής μεγάλων επιτυχιών, μεταξύ των οποίων τα πιο γνωστά: Αγάπη μου επικίνδυνη, Γιατί κοντά μου κάθεσαι ακόμα, Δυο γυναίκες, δυο αγάπες, Παλιατζής, Χτες το βράδυ στην ταβέρνα, Πού να γυρνάς, Μα τι λέω, Θυσιάστηκα, Είσαι το κάτι άλλο (συνθέτης), Έχω μια μεγάλη αγάπη, Μόνο εσύ με κράτησες, Πάνε οι ελπίδες μου, Σήκω κοπέλα μου, (πρώτη εκτέλεση), όπως και Αγάπη μου επικίνδυνη, Ανεβαίνω σκαλοπάτια, Γιατί γλυκιά μου κλαις, Στο σταυροδρόμι,Είναι η σκέψη μου η τρελή (ερμηνευτής).

Όπως αναφέρει το ogdoo.gr, ο Αντώνης Ρεπάνης, διαθέτοντας εξαιρετικό φωνητικό χάρισμα, συμμετείχε δυναμικά στις θρυλικές επανεγγραφές σε δίσκους 45 στροφών παλαιότερων κλασικών κομματιών που έγιναν για λογαριασμό της Columbia υπό την εποπτεία των Τσιτσάνη και Χιώτη και που η πληρότητα τους σε ορισμένες περιπτώσεις ξεπερνά ακόμη και τις πρωτότυπες.

O Αντώνης Ρεπάνης (τελευταίος δεξιά με την κιθάρα) με τη Ρίτα Σακελλαρίου, τον Βασίλη Τσιτσάνη και την Πόλη Πάνου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom