Άρθρο του Άγγελου Τούντα,
Γενικού Γραμματέα της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος
Εδόθη συνέντευξη για την κλοπή στην αντλία από βενζινοπώλες εις βάρος των καταναλωτών.Για την προστασία τους εδόθη, ή για να εξιλεωθούν οι εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών;
Μήπως για να στραφεί η προσοχή μακριά από την αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης (ΕΦΚ) στο πετρέλαιο θέρμανσης; Ειπώθηκε κάτι καινούριο ;
Και βέβαια, όχι.
Δεν το γνωρίζουν οι επτά εταιρείες και τα δύο διυλιστήρια ότι υπάρχει παραβατικότητα στην αγορά;
Το γνωρίζουν, όπως γνωρίζουν ονοματεπώνυμα και διευθύνεις.
Τους εφοδιάζουν με καύσιμα και σε χαμηλές τιμές ;
Βέβαια και τους εφοδιάζουν.
Τους παραχωρούν το σήμα τους για να εξαπατήσουν τον καταναλωτή;
Βέβαια και τους το παραχωρούν.
Εδώ φυσικά το Υπουργείο Ανάπτυξης φρόντισε πριν δύο χρόνια να τους βγάλει από την ευθύνη για παραβάσεις στις αντλίες, αλλά διατήρησε την προστασία του σήματος προς το συμφέρον των εταιρειών!
Κατέβασαν οι εταιρείες κάποιο σήμα τους από τα εν λόγω πρατήρια της έρευνας; Θα κατεβάσουν;
Μένει να απαντηθεί.
Το κυρίαρχο όμως είναι, πως οι εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών και οι κυβερνήσεις, χέρι-χέρι, εξαπατούν τον καταναλωτή και βοηθούν οι μεν τη δε. Γιατί η περίοδος παραπλάνησης, δεν είναι τυχαίο, βοηθάει την κυβέρνηση για να περάσει άνετα την αύξηση των φόρων και ειδικά στο πετρέλαιο θέρμανσης και από την άλλη δυσφημούν τους έντιμους βενζινοπώλες, που λιγοστεύουν από την αγορά, υπέρ των εταιρειών εμπορίας πετρελαιοειδών και των λαμόγιων (γνωστά σε όλους τους μηχανισμούς και όχι μόνο).
Βέβαια, έχουμε και τα συστήματα εισροών εκροών που με την συγκατάθεση , αν όχι την πίεση, της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος, μπήκαν σε όλα τα πρατήρια, αλλά όχι σε όλα τα στάδια της αγοράς, όπως οι εταιρείες, τα διυλιστήρια, όπως ήταν λογικό και το απαιτούσε η Ομοσπονδία.
Τα συστήματα πληρώθηκαν ακριβά από τους βενζινοπώλες, αλλά με τα τόσα παράθυρα στα προηγούμενα στάδια και την τόση «αμέλεια» στους ελέγχους των λαμογιών, …άνθρακες ο θησαυρός!!!
Η κυβέρνηση σφυρίζει αδιάφορα όταν της μιλά κάποιος για ηλεκτρονικό έλεγχο από απόσταση της παραβατικότητας σε όλα τα επίπεδα. Την ελέγχουν με το αυτοκινητάκι στα πρατήρια σε όποιον τύχει! Εν ολίγοις η παραβατικότητα θεωρείται αυτοφυές προϊόν στα πρατήρια και μόνο!
Φυσικά δεν είναι έτσι.
Έχουν ευθύνη αυτοί που προμηθεύουν τους παραβάτες (γνωστοί), που τους δίνουν το σήμα τους και συνεχίζουν να τους εφοδιάζουν παρότι έχουν εντοπιστεί!
Έχουν ευθύνη οι κυβερνήσεις γιατί χρησιμοποιούν εμμέσως τους παραβάτες για να κάνουν τη «βρώμικη δουλειά» και να βγάλουν από την αγορά τους έντιμους αυτοαπασχολούμενους πρατηριούχους, ανοίγοντας το δρόμο για τα ιδιολειτουργούμενα πρατήρια των εταιρειών εμπορίας πετρελαιοειδών.
Έχουν ευθύνη και οι εισαγγελικές αρχές που δεν ζητούν τα στοιχεία προς διερεύνηση.
Έχουν ευθύνη και οι πρατηριούχοι, γιατί δεν ζητούν ευθύνες από τις εταιρείες και την κυβέρνηση, συσπειρωμένοι γύρω από τα πρωτοβάθμια σωματεία τους και την Ομοσπονδία Βενζινοπωλών Ελλάδος. Την μοναδική που εκφράζει και υπερασπίζεται τα συμφέροντά τους.
Κάτω από τέτοιες συνθήκες, ανθούν η παραβατικότητα, η αλλοίωση των οργάνων μέτρησης και τα δεδομένα που μεταβιβάζουν ηλεκτρονικά στα κέντρα ελέγχου, η νοθεία και φυσικά, το λαθρεμπόριο!
Ποιος, πότε και πως έλεγξε τα σλέπια (πλωτές δεξαμενές) για να μη «λοξοδρομούν» και να αδειάζουν το ατελώνιστο ναυτιλιακό πετρέλαιο στη στεριά;
Γιατί χρόνια τώρα αναβάλλεται η εγκατάσταση συστημάτων εισροών – εκροών και γεωγραφικής κίνησης των καυσίμων από το διυλιστήριο μέχρι το πρατήριο;
Τι έγινε με τις εικονικές εξαγωγές που τόσο διατυμπανίστηκε η πάταξή τους, όταν αποκαλύφθηκε σε έρευνα από τον σημερινό υφυπουργό Εξωτερικών κ. Δ .Μάρδα;
Πως γίνεται να μη κινούν την προσοχή των ελεγκτικών οργάνων τιμές ίδιες ή χαμηλότερες του διυλιστηρίου μετά την κατάργηση της απαγόρευσης των πωλήσεων κάτω του κόστους;
Που είναι η πολυδιαφημισμένη πολιτική βούληση της κυβέρνησης ότι θα πατάξει την παραβατικότητα στα καύσιμα και έτσι θα γίνει δυνατή η μείωση του ΕΦΚ, ο οποίος συνεχώς αυξάνεται;
Ποιος θα ελέγξει τους ελεγκτές και τους πολιτικούς υπευθύνους;
Σε όλα αυτά, οι μόνες δυνάμεις που μπορούν να απαντήσουν δυναμικά και να απαιτήσουν μέτρα ελέγχου και προστασίας, είναι οι Ενώσεις των Βενζινοπωλών με την Ομοσπονδία τους, σε συνεργασία με τους φορείς των εργαζομένων, των επαγγελματοβιοτεχνών των μικρεμπόρων, των καταναλωτών και των συνταξιούχων οι οποίοι είναι τα μόνιμα θύματα των παραβατών, των φόρων και της σκόπιμης αδιαφορίας κράτους.
http://www.imerodromos.gr/
Γενικού Γραμματέα της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος
Εδόθη συνέντευξη για την κλοπή στην αντλία από βενζινοπώλες εις βάρος των καταναλωτών.Για την προστασία τους εδόθη, ή για να εξιλεωθούν οι εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών;
Μήπως για να στραφεί η προσοχή μακριά από την αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης (ΕΦΚ) στο πετρέλαιο θέρμανσης; Ειπώθηκε κάτι καινούριο ;
Και βέβαια, όχι.
Δεν το γνωρίζουν οι επτά εταιρείες και τα δύο διυλιστήρια ότι υπάρχει παραβατικότητα στην αγορά;
Το γνωρίζουν, όπως γνωρίζουν ονοματεπώνυμα και διευθύνεις.
Τους εφοδιάζουν με καύσιμα και σε χαμηλές τιμές ;
Βέβαια και τους εφοδιάζουν.
Τους παραχωρούν το σήμα τους για να εξαπατήσουν τον καταναλωτή;
Βέβαια και τους το παραχωρούν.
Εδώ φυσικά το Υπουργείο Ανάπτυξης φρόντισε πριν δύο χρόνια να τους βγάλει από την ευθύνη για παραβάσεις στις αντλίες, αλλά διατήρησε την προστασία του σήματος προς το συμφέρον των εταιρειών!
Κατέβασαν οι εταιρείες κάποιο σήμα τους από τα εν λόγω πρατήρια της έρευνας; Θα κατεβάσουν;
Μένει να απαντηθεί.
Το κυρίαρχο όμως είναι, πως οι εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών και οι κυβερνήσεις, χέρι-χέρι, εξαπατούν τον καταναλωτή και βοηθούν οι μεν τη δε. Γιατί η περίοδος παραπλάνησης, δεν είναι τυχαίο, βοηθάει την κυβέρνηση για να περάσει άνετα την αύξηση των φόρων και ειδικά στο πετρέλαιο θέρμανσης και από την άλλη δυσφημούν τους έντιμους βενζινοπώλες, που λιγοστεύουν από την αγορά, υπέρ των εταιρειών εμπορίας πετρελαιοειδών και των λαμόγιων (γνωστά σε όλους τους μηχανισμούς και όχι μόνο).
Βέβαια, έχουμε και τα συστήματα εισροών εκροών που με την συγκατάθεση , αν όχι την πίεση, της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος, μπήκαν σε όλα τα πρατήρια, αλλά όχι σε όλα τα στάδια της αγοράς, όπως οι εταιρείες, τα διυλιστήρια, όπως ήταν λογικό και το απαιτούσε η Ομοσπονδία.
Τα συστήματα πληρώθηκαν ακριβά από τους βενζινοπώλες, αλλά με τα τόσα παράθυρα στα προηγούμενα στάδια και την τόση «αμέλεια» στους ελέγχους των λαμογιών, …άνθρακες ο θησαυρός!!!
Η κυβέρνηση σφυρίζει αδιάφορα όταν της μιλά κάποιος για ηλεκτρονικό έλεγχο από απόσταση της παραβατικότητας σε όλα τα επίπεδα. Την ελέγχουν με το αυτοκινητάκι στα πρατήρια σε όποιον τύχει! Εν ολίγοις η παραβατικότητα θεωρείται αυτοφυές προϊόν στα πρατήρια και μόνο!
Φυσικά δεν είναι έτσι.
Έχουν ευθύνη αυτοί που προμηθεύουν τους παραβάτες (γνωστοί), που τους δίνουν το σήμα τους και συνεχίζουν να τους εφοδιάζουν παρότι έχουν εντοπιστεί!
Έχουν ευθύνη οι κυβερνήσεις γιατί χρησιμοποιούν εμμέσως τους παραβάτες για να κάνουν τη «βρώμικη δουλειά» και να βγάλουν από την αγορά τους έντιμους αυτοαπασχολούμενους πρατηριούχους, ανοίγοντας το δρόμο για τα ιδιολειτουργούμενα πρατήρια των εταιρειών εμπορίας πετρελαιοειδών.
Έχουν ευθύνη και οι εισαγγελικές αρχές που δεν ζητούν τα στοιχεία προς διερεύνηση.
Έχουν ευθύνη και οι πρατηριούχοι, γιατί δεν ζητούν ευθύνες από τις εταιρείες και την κυβέρνηση, συσπειρωμένοι γύρω από τα πρωτοβάθμια σωματεία τους και την Ομοσπονδία Βενζινοπωλών Ελλάδος. Την μοναδική που εκφράζει και υπερασπίζεται τα συμφέροντά τους.
Κάτω από τέτοιες συνθήκες, ανθούν η παραβατικότητα, η αλλοίωση των οργάνων μέτρησης και τα δεδομένα που μεταβιβάζουν ηλεκτρονικά στα κέντρα ελέγχου, η νοθεία και φυσικά, το λαθρεμπόριο!
Ποιος, πότε και πως έλεγξε τα σλέπια (πλωτές δεξαμενές) για να μη «λοξοδρομούν» και να αδειάζουν το ατελώνιστο ναυτιλιακό πετρέλαιο στη στεριά;
Γιατί χρόνια τώρα αναβάλλεται η εγκατάσταση συστημάτων εισροών – εκροών και γεωγραφικής κίνησης των καυσίμων από το διυλιστήριο μέχρι το πρατήριο;
Τι έγινε με τις εικονικές εξαγωγές που τόσο διατυμπανίστηκε η πάταξή τους, όταν αποκαλύφθηκε σε έρευνα από τον σημερινό υφυπουργό Εξωτερικών κ. Δ .Μάρδα;
Πως γίνεται να μη κινούν την προσοχή των ελεγκτικών οργάνων τιμές ίδιες ή χαμηλότερες του διυλιστηρίου μετά την κατάργηση της απαγόρευσης των πωλήσεων κάτω του κόστους;
Που είναι η πολυδιαφημισμένη πολιτική βούληση της κυβέρνησης ότι θα πατάξει την παραβατικότητα στα καύσιμα και έτσι θα γίνει δυνατή η μείωση του ΕΦΚ, ο οποίος συνεχώς αυξάνεται;
Ποιος θα ελέγξει τους ελεγκτές και τους πολιτικούς υπευθύνους;
Σε όλα αυτά, οι μόνες δυνάμεις που μπορούν να απαντήσουν δυναμικά και να απαιτήσουν μέτρα ελέγχου και προστασίας, είναι οι Ενώσεις των Βενζινοπωλών με την Ομοσπονδία τους, σε συνεργασία με τους φορείς των εργαζομένων, των επαγγελματοβιοτεχνών των μικρεμπόρων, των καταναλωτών και των συνταξιούχων οι οποίοι είναι τα μόνιμα θύματα των παραβατών, των φόρων και της σκόπιμης αδιαφορίας κράτους.
http://www.imerodromos.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου