Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

Ολη η αλήθεια για την αποχώρηση του γιατρού Δημήτρη Αντωνίου από το κόμμα του Πάνου Καμμένου

"Δεν γίνομαι νεροκουβαλητής του Κουίκ για δεύτερη φορά"!!!

Το γιατρό Δημήτρη Αντωνίου τον γνωρίζουμε όλοι μας από τη μήνυση για εσχάτη προδοσία κατά των μελών του κοινοβουλίου,των υπουργών, του Προέδρου της Δημοκρατίας αλλά και κατά των μελών της "Τρόικας" (ονομαστικά και με τις διευθύνσεις τους!) για το μνημόνιο.
Στις πρόσφατες εκλογές της 6ης Μαϊου ο γιατρός κατέβηκε με τους Ανεξάρτητους Ελληνες του Πάνου Καμμένου στη Β' Αθηνών,όπως φαίνεται και στη φωτογραφία που υπάρχει ακόμα στη σελίδα του στο facebook.
Μέχρι εδώ όλα καλά!
Ομως ξαφνικά τα τσούγκρισαν,ο γιατρός αποχώρησε κι ενώ στο blog του  είναι αρκετά συγκρατημένος γράφοντας:"Παν. Καμμένος: Από το προεκλογικό «ούτε νεκρός δεν συνεργάζομαι με τους προδότες και δοσίλογους», στο μετεκλογικό «θα συμμετάσχω σε μια κυβέρνηση εθνικής ενότητας με ΝΔ-ΠΑΣΟΚ» (των προδοτών και δοσιλόγων!)" ,συν το παρακάτω άρθρο "περί ήθους και μεγαλείου",χτες το απόγευμα στο facebook τα είπε χύμα και τσουβαλάτα και μάλιστα όπως σημειώνει αυτό είναι το πρώτο μέρος και σήμερα θα υπάρξει συνέχεια.
Εμείς παραθέτουμε όσα γράφει ο γιατρός και περιμένουμε την αντίδραση Καμμένου,αν υπάρξει.
“ΠΕΡΙ ΗΘΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ ΛΟΓΟΣ»
Αγαπητοί Υβριστές μου: Το επίπεδο του ήθους και του πολιτισμού σας φαίνεται από το γεγονός ότι με υβρίζετε και μου αποδίδετε ενέργειες και προθέσεις, ΧΩΡΙΣ να γνωρίζετε τα σχετικά γεγονότα, δηλ. το τι έχει συζητηθεί ιδιωτικά μεταξύ εμού και το Πάνου στο θέμα των «όρων και προυποθέσεων» (που ΔΕΝ υπάρχαν!!) για την συνεργασία μας, το περιεχόμενο των οποίων δεν μπορώ εγώ μονομερώς να αποκαλύψω για λόγους αρχής. Δίνω όμως την συναίνεσή μου να το κάνει ο Πάνος πλήρως, ή κι εγώ, εάν έχω την συναίνεση του Πάνου. Αν λοιπόν ποτέ μαθευτεί το περιεχόμενο αυτό των συνομιλιών μας ΘΑ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ γι αυτά που μου λέτε τώρα εναντίον μου, διότι από εκεί θα αποκαλυφθεί το μεγαλείο και των δύο μας. Εγώ με τον Πάνο, δεν κάναμε «εμπορικές συμφωνίες», αλλά κατάθεση ψυχής και καρδιάς. Ένα θα πώ στην παρούσα φάση: Και η πρώτη-πρώτη, αλλά και η τελευταία (για το ψηφοδέλτιο επικρατείας) έληξε με ειλικρινείς συγκινητικούς εναγκαλισμούς μας, που δεν συνάδουν βέβαια με ενδεχόμενους εκβιασμούς, παράλογες κι ανήθικες προτάσεις κι απαιτήσεις από την μια ή την άλλη πλευρά!! Ας σας πεί ο Πάνος, εάν είχε ακούσει μεγαλειωδέστερη «εξήγηση» και ανιδιοτέλεια από την δική μου, στην ζωή του!!...ρωτείστε τον…απαντάει στο face και το twitter….Ποτέ στην ζωή μου δεν ζήτησα και επεδίωξα ρουσφέτια και ΧΑΡΕΣ. Ήμουν και είμαι –κι αυτό δίδασκα και στους νέους και φοιτητές- πάντα ΚΑΤΑΚΤΗΤΗΣ.
Αποτυχίες είχα στην ζωή μου…ΝΤΡΟΠΕΣ όμως ΠΟΤΕ. Τέλος, αυτά που λέω μετεκλογικά, για το ποιόν και τις προθέσεις ορισμένων υποψηφίων, του τα έλεγα δημόσια και προεκλογικά και τον προειδοποιούσα για τις συνέπειες της συμμετοχής των στο κόμμα!
Η παραπάνω «φιλική διαφωνία» μας στο θέμα του ψηφοδελτίου επικρατείας με τον Πάνο, με οδήγησε αρχικά στην απόφαση να μην συμμετάσχω στις εκλογές της 17 Ιουνίου 2012 (όχι να φύγω από το κόμμα).
Η πολιτική όμως «σύγκρουσή» μας με τον Πάνο, η οποία κατέληξε στην εκούσια αποχώρησή μου από το κόμμα, προήλθε από την μετέπειτα (ακολουθήσασα) και για μένα ακόμα ακατανόητη και απαράδεκτη, πρότασή του για την συμμετοχή του σε κυβέρνηση εθνικής ενότητας!! με τους προδότες !!...αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω, ούτε να δεχτώ. Γι αυτό, όσο περισσότερο βρίζετε, τόσο μεγαλύτερη θα είναι κάποτε η ντροπή σας.
Κι αν ο Πάνος (το κόμμα) πιστεύει ότι λέω ψέματα στο παραπάνω κείμενο, ή άλλο τι, ας το δηλώσει επίσημα και ας με διαγράψει με επίσημη ανακοίνωσή του.

Στη σελίδα του στο facebook ο γιατρός αποκάλυψε σχεδόν τα πάντα
ΠΑΝΟ ΛΕΣ ΨΕΜΑΤΑ, ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΕΝΩΠΙΟΝ ΜΑΡΤΥΡΑ…ΚΡΙΜΑ ΡΕ ΠΑΝΟ, ΚΡΙΜΑ, ΘΛΙΒΟΜΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ…(συμπληρωμένο-αύριο η συνέχεια...)

ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ: Αγαπητέ Πάνο, ορκίστηκα να μην αποκαλύψω την αλήθεια, αλλά τώρα αναγκάζομαι να το κάνω….
Αγαπητέ Πάνo, μαθαίνω με λύπη, ότι στο twitter σε ερωτήσεις πολιτών, απαντάς ότι έφυγα από το κόμμα, γιατί δεν μου προσέφερες την πρώτη θέση στο επικρατείας (που έχεις τον Κουίκ). Κι αυτό είναι ΨΕΜΑ, ή ένα μικρό αποσπασματικό, παραπλανητικό,μέρος, το οποίο διαστρεβλώνει δόλια και ανήθικα την ΟΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ. Σου ζητώ να αποκαλύψεις όλο τον σχετικό μας διάλογο που έγινε ενώπιον μάρτυρα. Ντροπή ρε Πάνο, Ντροπή…Θλίβομαι που σε πίστεψα. Πες όλη την αλήθεια…εγώ δεν θα φθάσω στο επίπεδο αυτό του εξευτελισμού μου να αποκαλύψω όλη την προσωπική μας συνομιλία, αλλά σε προκαλώ να δημοσιεύσεις εσύ όλο μας τον σχετικό διάλογο….κάποτε θα γράψω ένα βιβλίο. Πάντως εγώ κυβέρνηση με τους προδότες που ορκίστηκα «ούτε νεκρός δεν θα συνεργαστώ» ΔΕΝ θα το έκανα ποτέ, με κανένα τίμημα, διότι η συνείδησή μου είναι ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ. Αυτός είναι ο λόγος που έφυγα αηδιασμένος από το κόμμα. Όσον αφορά την πρώτη θέση στο επικρατείας, πές στον κόσμο, ποιόν σου πρότεινα να βάλεις στην θέση αυτή, μια προσωπικότητα, όπως τον Μίκη Θεοδωράκη ή τον Γ. Μανώλη (ονομαστικά) κι εγώ θα τους υποστηρίξω με όλη μου την δύναμη, κάνοντας προεκλογική περιοδεία σε όλη την Ελλάδα, όπως μου ζήτησες εξ αρχής, χωρίς αντάλλαγμα! Πές στον κόσμο, ότι όταν μου το αρνήθηκες αυτό, θυσιάζοντας τον Μίκη, τον Μανώλη για χάρη του Κουίκ, τότε, αντιδρώντας, σου είπα ότι εγώ νεροκουβαλητής του Κουίκ ΔΕΝ γίνομαι για δεύτερη φορά, περιοδεύοντας σε όλη την Ελλάδα. Σου είπα επίσης ότι, εφόσον ο κόσμος με ζητάει σε όλη την Ελλάδα, έχεις καθήκον να ακούσεις την βούληση του λαού και να δώσεις σε εμένα την θέση αυτή, ικανοποιώντας την θέληση του λαού (πάντα όμως αναγνωρίζοντας την πρωτοκαθεδρία στον Μίκη, ή σε άλλη προσωπικότητα).
Και σου είπα επίσης ότι, εφόσον ο κόσμος το ζητάει κι εσύ με θεωρείς τον καταλληλότερο και αξιότερο (όπως με εξεθίαζες) για να κάνω πανελλήνια περιοδεία, τότε αυτονόητα εγώ, ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ με τον Κουίκ, αξίζω την θέση αυτή άπειρες φορές περισσότερο, διότι ο Κουίκ δεν εκφράζει τίποτα στον αντιμνημονιακό αγώνα και στην ψυχή του λαού. Κι εσύ μου το αρνήθηκες, όπως άλλωστε περίμενα (δεν είμαι αφελής). Και τότε σου είπα να στείλεις τον Κουίκ να κάνει περιοδεία σε όλη την επικράτεια εφόσον είναι ικανότερος εμού. Κι εσύ θυσίασες εμένα, το συνιδρυτή του κόμματος για του Κουίκ. ΔΕΝ ΗΡΘΑ εγώ στην συνάντηση αυτή, που εσύ μου ζήτησες, για να σου ζητήσω την πρώτη θέση στο επικρατείας, αλλά στο ζήτησα σε αντίδραση της απαίτησής σου να γίνω εγώ νεροκουβαλητής του Κουίκ περιοδεύοντας σε όλη την Ελλάδα για 2η φορά!! ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ τσιράκι του ασήμαντου Πάνο… Και μετά από την εξέλιξη αυτή, σου είπα ευγενικά, ότι δεν κατεβαίνω στις εκλογές της 17 Ιούνη, αλλά χωρίς να εγκαταλείπω το κόμμα. Και στο τέλος της συζήτησης μου πρότεινες να κάνω την πανελλαδική αυτή περιοδεία και θα με βάλεις στην πρώτη θέση στο επικρατείας στις μεθεπόμενες εκλογές και ότι αυτό θα το ανακοινώσεις επίσημα σήμερα ! Και την πρότασή σου αυτή την απέρριψα, λέγοντας για άλλη μια φορά ότι νεροκουβαλητής του Κουίκ δεν γίνομαι και χρυσό να με κάνεις…
Κι έτσι χωρίσαμε με αγκαλιές…! Το κόμμα το εγκατέλειψα λίγες μέρες αργότερα, όταν άρχισες να αθετείς τον όρκο προς τον λαό και να λές ότι θα κάνεις κυβέρνηση «εθνικής ενότητας» με αυτούς που ορκιζόσουνα πριν προεκλογικά, ότι «ούτε νεκρός δεν θα συνεργαστείς με τους προδότες και δοσίλογους» …λυπάμαι, αλλά αυτή είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ, αλλά όχι όλη….Απάτη δεν είναι μόνο να λες Ψέματα, αλλά και να αποκρύβεις μέρος ή όλη την Αλήθεια.

MΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ: …Αύριο

Σημείωση:Στο facebook του γιατρού υπάρχουν κι άλλα ενδιαφέροντα-αποκαλυπτικά άρθρα (και για το Γιάννη Δημαρά) ενώ και τα σχόλια των αναγνωστών του -πρώην και νυν οπαδών του-  έχουν εξ ίσου σημαντικό ενδιαφέρον καθώς και οι απαντήσεις του ίδιου του Δημήτρη Αντωνίου.
Read more: Go to TOP and Bottom