Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Γιώργος Παπανδρέου: Είμαι και Νορβηγός


Συνέντευξη Τύπου παραχώρησαν οι πρωθυπουργοί της Ελλάδας Γ. Παπανδρέου και της Νορβηγίας Τζενς Στόλτενμπεργκ κατά την οποία ο δεύτερος τόνισε ότι η λύση της Λιβύης είναι πολιτική.

J. STOLTENBERG: «Καλωσορίζω τον Γιώργο Παπανδρέου και πάλι στη Νορβηγία και στο Όσλο.(...)Μάλιστα, ο Γιώργος είναι και προσωπικός φίλος, τον οποίο εκτιμώ πολύ. Επίσης, πρόκειται μάλλον για τον μοναδικό Πρωθυπουργό σε όλη την Ευρώπη, με εξαίρεση τους λοιπούς Πρωθυπουργούς των χωρών της σκανδιναβικής χερσονήσου, ο οποίος καταλαβαίνει τη νορβηγική γλώσσα.

Γ. Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: «Ευχαριστώ, Jens. (...)Πάντα αναφέρομαι, όπως έκανα και στη σημερινή μου παρέμβαση, στο γεγονός ότι από πολλές απόψεις είμαι Νορβηγός, διότι ο πατέρας μου διέθετε νορβηγικό διαβατήριο και ο γιος μου σπούδασε στη Νορβηγία, τόσο στο Πανεπιστήμιο του Όσλο για ένα ακαδημαϊκό έτος, όσο και στο Sund, σε ένα από τα «Volksschule» της χώρας σας, τα οποία αποτελούν μία εξαιρετική ακαδημαϊκή ιδέα, που επιθυμούμε να μεταλαμπαδεύσουμε

Πόσα θες να μας τρελάνεις ρε Γιώργο; Μιλάς και Μαορί;
http://www.parapolitiki.com/2011/05/blog-post_6744.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom