Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ: Αίτημα για άμεση ειδική συνεδρίαση του Δημ. Συμβουλίου


ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ
ΛΑΪΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ
Αριστείδη Παρθένη 3
Αγρίνιο – Τ.Κ. 30 100
e-mail anipotactoagrinio@gmail.com

Προς τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Αγρινίου
Ενταύθα

Θέμα: Αίτημα για άμεση ειδική συνεδρίαση του Δημ. Συμβουλίου Αγρινίου

Live ΑΕΚ - Ολυμπιακός για μια θέση στα ημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας

Oι παρακάτω ιστοσελίδες υπόσχονται την τηλεοπτική αναμετάδοση του αγώνα(19:00)  ΑΕΚ - Ολυμπιακός για ένα εισιτήριο στα ημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας.

Δεν σβήνεται μονοκονδυλιά η ιστορία των Περιπτέρων (φωτο ρετρό)


Η προηγούμενη συγκυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας – ΠΑΣΟΚ μέσω των Υπουργών τους; κ. κ . Στουρνάρα και Χατζηδάκη με νομοθετικά εγκλήματα «έσβησαν τα φώτα» από τον ιστορικό κλάδο των Περιπτερούχων, για να οφελήσουν τις αλυσίδες πολυεθνικών. (γράφαμε το 2014 Τέλος και ο θεσμός των περίπτερων στην Ελλάδα με το πολυνομοσχέδιο !)


Αυτό το επάγγελμα που εμείς το ζούμε από μέσα το θεωρούμε κοινωνικό λειτούργημα στη καθημερινότητα του Έλληνα αλλά και στα έσοδα του..... Ελληνικού Δημοσίου.

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας εργαζομένων στις Σκουριές έξω από το Υπουργείο Περιβάλλοντος


Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης στη Μεσογείων πραγματοποιούν εργαζόμενοι της Eldorado Gold στα μεταλλεία στις Σκουριές, που ζητούν την επιστροφή συναδέλφων τους στην εργασία τους. 

Oι εργαζόμενοι βρίσκονται στην είσοδο του υπουργείου και φωνάζουν συνθήματα υπέρ της εργασίας τους, ενώ ορισμένοι ανέβηκαν στον έκτο όροφο του υπουργείου που βρίσκεται το γραφείο του υπουργού, και κρέμασαν πανό. 

Πέθανε ο Διαγόρας Χρονόπουλος

Ο σημαντικός σκηνοθέτης και διευθυντής του Θεάτρου Τέχνης έφυγε από τη ζωή μετά από μάχη που έδινε τους τελευταίους μήνες με τον καρκίνο

Ο σκηνοθέτης Διαγόρας Χρονόπουλος ήταν 76 ετών. Ήταν διευθυντής του Θεάτρου Τέχνης από το 2004 έως το Σεπτέμβρη του 2014 και έως χθες διευθυντής της Σχολής του Θεάτρου Τέχνης του Κάρολου Κουν.

Όταν τον περασμένο Σεπτέμβριο, γνωρίζοντας ήδη τα προβλήματα υγείας -μάλιστα, σε συζητήσεις ιδιωτικές «κατηγορούσε» το τσιγάρο (ο Διαγόρας υπήρξε μανιώδης καπνιστής, όπως και ο Κάρολος Κουν)-παρέδωσε την καλλιτεχνική διεύθυνση του Θεάτρου Τέχνης στη Μαριάννα Κάλμπαρη, οι φίλοι που έδωσαν το παρόν στην «τελετή παράδοσης - παραλαβής» χειροκροτούσαν τον Χρονόπουλο συγκινημένοι. Και εν πολλοίς, ευγνώμονες. Με έναν τρόπο, οι φίλοι διαισθάνονταν ότι ήταν ο ύστατος αποχαιρετισμός. 

ΗΠΑ: Συνετρίβη ελικόπτερο που μετέφερε ομάδα πεζοναυτών - Ποιοι είναι οι αμερικανοί “ράμπο” που αγνοούνται (βίντεο)


Έπεσε στρατιωτικό ελικόπτερο στις ΗΠΑ.

Σύμφωνα με πληροφορίες από διεθνή πρακτορεία ειδήσεων το ελικόπτερο έπεσε στην Φλόριντα.Αγνοούνται επτά πεζοναύτες και τέσσερις στρατιώτες. 

Όπως αναφέρουν πληροφορίες στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης το ελικόπτερο, τύπου BlackHawk, άνηκε στην Εθνική Φρουρά της Λουισιάνα και φέρεται να ήταν σε ειδική νυκτερινή άσκηση με την μονάδα ειδικών δυνάμεων.

Ξεκαλωδιωθείτε κ.Βαρουφάκη

H εξαιρετικά… ευφυής σκέψη του κ.Βαρουφάκη την οποία μετέφερε στους συναδέλφους του στο Eurogroup, να… καλωδιώνονται φοιτητές, οικιακές βοηθοί και τουρίστες, να μπαίνουν στα μαγαζιά και να λειτουργούν σαν φορολογικοί τουριστορουφιάνοι, φοιτητορουφιάνοι και νοικοκυρές-ρουφιάνοι του υπουργείου Οικονομικών, μας θύμισε μια παλιότερη παρεμφερή σκέψη. Είχε διατυπωθεί τον Γενάρη του 2013 στο δελτίο ειδήσεων του «Σκάι» από τον αξιότιμο κύριο Μπάμπη Παπαδημητρίου.

Οι αποζημιώσεις πρωτοσέλιδο στον γερμανικό Τύπο - Παρασκευόπουλος: Θα υπογράψω για το Δίστομο (βίντεο)

Συντεταγμένο στη γραμμή της ομοσπονδιακής κυβέρνησης το σύνολο του Γερμανικού τύπου αντιμετωπίζει με «τακτικισμό» την χθεσινή ομιλία του Αλέξη Τσίπρα για τις γερμανικές αποζημιώσεις και το κατοχικό δάνειο που θα αποτελέσουν αντικείμενο επιτροπής της Ελληνικής Βουλής.
Bild σε δημοσίευμά της με τίτλο «Τσίπρας:

Ταλιμπάν του χαβιαριού

Κι ένα τελευταίο για την κακοποίηση εν Μέση Οδώ του Μετσόβιου. Λένε αυτοί που το έκαναν και οι ελάχιστοι (ευτυχώς αυτήν τη φορά) που τους υποστηρίζουν ότι η τέχνη τους, η τέχνη των γκράφιτι, εμπεριέχει μια «δυναμική χωρίς όρια»! Δυναμική χωρίς όρια να σκοτώνει τις άλλες τέχνες και τους έστω φτωχούς συμβολισμούς τους;
Πάντως αυτό το «δυναμική χωρίς όρια» είναι ένα έξοχο δείγμα ενήλικης σκέψης! Θα μπορούσαμε, φέρ’ ειπείν, να πάμε στο Βρετανικό Μουσείο και να βάψουμε τα γλυπτά που έκλεψε ο Ελγιν φιστικί με μοβ πουά για να αποδείξουμε ότι ο φόνος των αγαλμάτων απελευθερώνει απ’ την αντιδραστική καταπίεση που ασκεί στα μέσα μας ο κομφορμισμός του προγονικού.
Αυτό το «χωρίς όρια» με συγκινούσε έκπαλαι, «χωρίς όρια» πήγαν οι ναζί κόσμο και κοσμάκη στο Αουσβιτς, «χωρίς όρια» είναι οι κόσμοι των θεών και οι ζούγκλες των θηρίων. Αντιθέτως, ο πολιτισμός, όπως άλλωστε και η πολιτική προσπαθούσαν πάντοτε να βρουν στα όρια της ελευθερίας του ενός εν σχέσει με την ελευθερία του άλλου τα περιθώρια της συμβίωσης. Κι αν δούμε την ιστορία αυτής της ταξικής πάλης (διότι αυτό είναι η ιστορία των νόμων), βλέπουμε εν τέλει την ιστορία της ανθρωπότητας - και συνεπώς και την ιστορία των τεχνών. Σ’ αυτήν την ιστορία διαπιστώνουμε ότι οι επαναστατικές μεταβάσεις των τεχνών δεν καταστρέφουν τις προηγούμενες εκφάνσεις τους. Συγκρούονται μαζί τους, τις αμφισβητούν, τις απορρίπτουν, τις υπερβαίνουν, αλλά δεν τις καταστρέφουν. ΟΠικάσο δεν κατέστρεψε τον Μιχαήλ Αγγελο, ούτε οι Κλας τον Μπετόβεν. Καταστροφικές με τις τέχνες δεν είναι οι τέχνες,
αλλά οι ταξικές πολιτικές που τις χειραγωγούν. Οταν οι χριστιανοί κατέστρεφαν ναούς και βιβλία, όταν οι εικονοκλάστες κατέστρεφαν εικόνες, όταν οι σταλινικοί έκλειναν εκκλησίες και τις έκαναν στάβλους, όταν οι ναζί έκαιγαν βιβλία και κατέστρεφαν έργα της «παρακμιακής τέχνης», τότε ήταν που θριάμβευε ο σκοταδισμός, ο φανατισμός αλλά και ο ναρκισσισμός - η αυθεντία του υπερφίαλου που μπορεί να δρα «χωρίς όρια». Στη γλίτσα αυτής της «λογικής», που άνθησε στη Μεταπολίτευση αναγορεύοντας τις παρεκβάσεις σε κανόνες(την ελευθεριότητα σε ελευθερία, τον μπαχαλακισμό σε εξέγερση, τον ατομικισμό σε δημοκρατικότητα και άλλα), εισπράττουμε τώρα τον βανδαλισμό ως επαναστατικότητα. Αντιθέτως , όταν, για παράδειγμα, το ΚΚΕ αναρτούσε πολιτικά πανό πάνω στην Ακρόπολη
έκανε μια επαναστατική πράξη που, εκτός των άλλων, τιμούσε και το ίδιο το μνημείο, που δεν είναι κάτι άλλο παρά μια πανηγυρική δήλωση του λαού για το αυτεξούσιόν του. Οταν όμως μαυρίζεις το Μετσόβιο μόνο και μόνο για να κάνεις μια αυτάρεσκη φασαρία που θα σε ηρωοποιήσει μέσα στον μικρόκοσμό σου, δεν προβαίνεις σε κάποια επαναστατική πράξη, δεν κάνεις κάποια πολιτική δήλωση, αλλά επιβάλλεις με τσαμπουκά το έργο σου στους άλλους, θέλουν δεν θέλουν. Πρόκειται για την πεμπτουσία
του μικροαστισμού που προσομοιάζει, σε ένα άλλο επίπεδο, με την ηθική εκείνων που «αποδίδουν δικαιοσύνη» με το κουμπούρι, περιφρονούν τον λαό, τον θεωρούν ανίκανο να εξεγερθεί και αναλαμβάνουν οι ίδιοι να τονυποκαταστήσουν
με τον μηδενιστικό τους μικρομεγαλισμό, ως άλλοι σούπερμαν και μοναχικοί υπερήρωες. Πρόκειται πράγματι για μια κατάσταση «χωρίς όρια», ή μάλλον με ασαφή τα όρια προς τον φασισμό. Οπως των ισλαμοφασιστών που έχουν πάρει σβάρνα και καταστρέφουν ανεκτίμητα μνημεία της ανθρώπινης ιστορίας.
Δεν έχει εστιασθεί η προσοχή μας, αλλά ανάμεσα στα έργα τέχνης που αφανίζονται, αγάλματα, ναοί, ερείπια αρχαίων πόλεων, εκκλησίες και τεμένη, είναι και τα σπάνια δείγματα ενός πολιτισμού των συνόρων.
Από τη Συριακή Δεκάπολη ξεκινώντας και φθάνοντας ως τον Τίγρη και τον Ευφράτη, σ’ όλη τη Μέση και Ανω Μεσοποταμία ο ελληνικός πολιτισμός ωσμώθηκε με τον εγχώριο καθώς και τον περσικό, έτσι ώστε στα ελληνιστικά, τα ρωμαϊκά και τα πρώιμα βυζαντινά χρόνια να παραχθούν εκεί και να μας παραδοθούν μοναδικά στο ύφος τους έργα μεικτής τέχνης, ελληνιστικής και παρθικής. Είχα την τύχη να επισκεφθώ κάποιες απ’ αυτές τις περιοχές και είδα απ’ τις μετόπες περσικών παλατιών να με κοιτούν ελληνικές γοργόνες - σαν μια σπονδή από τους δρόμους των ερήμων στους δρόμους των θαλασσών. Αλλά αυτό που κυρίως είδα ήταν η ιστόρηση του βίου των λαών των συνόρων, τον χωριάτικο βίο και τον εκλεπτυσμένο, τα ίχνη των αρχόντων, των εμπόρων, των γεωργών και των στρατιωτικών. Ελλήνων, Σύρων, Ασσυρίων, Περσών, Αράβων, Κούρδων, Τούρκων -αυτήν τη στιγμή χάνει η ανθρωπότητα απ’ την προίκα της ανεκτίμητους θησαυρούς.
Δεν γνωρίζουμε -οι πολλοί τουλάχιστον- γιατί αυτός ο όλεθρος συμβαίνει με τέτοια μανία και τόση επιμονή σε περιοχές που κατέχουν οι Ταλιμπάν και το ISIS. Γνωρίζουμε ότι το Ισλάμ αποστρέφεται και δεν επιτρέπει τις απεικονίσεις του θεϊκού (όπως άλλοτε και οι χριστιανοί εικονομάχοι), αλλά το Ισλάμ έχει αριστεύσει σε όλες τις τέχνες, απ’ τη ζωγραφική και την εικονογράφηση έως τη μουσική, την αρχιτεκτονική και την ποίηση. Γνωρίζουμε επίσης ότι οι φονταμενταλιστές μουσουλμάνοι γυρίζουν την πλάτη τους σε ό,τι θεωρούν δυτικό, δηλαδή σατανικό, ακόμα κι αν πρόκειται για μουσική απ’ το ραδιόφωνο ή για το κάπνισμα. Ολα αυτά όμως δεν εξηγούν το μένος με το οποίο καταστρέφουν όλα τα έργα τέχνης απ’ την αρχαϊκή εποχή έως και τη μουσουλμανική. Δεν είναι ένα μουσουλμανικό μένος. Δεν είναι ένα χαρακτηριστικό του Ισλάμ.
Η μισαλλοδοξία και ο φανατισμός που οδηγούν σε κάψιμο βιβλίων,καταστροφή μνημείων και δολοφονίες ανθρώπων (ή για την καταγωγή τους, ή για την πίστη τους, ή προς «παραδειγματισμόν» όλων των άλλων), δεν είναι τίποτε άλλο παρά ο φασισμός. Κάτι άκρως ειρωνικό για τους φονταμενταλιστές μουσουλμάνους: απ’ όλους τους δυτικούς τρόπους που απεχθάνονται, να υιοθετούν έναν, τον απεχθέστερο!
Κατά τα άλλα (και καλημέρα σας) ο κ. Βενιζέλος, λέει, δεν ξέρει να χειρίζεται κομπιούτερ (και συνεπώς στικάκια Παπακωνσταντίνου ή Λαγκάρντ ήάλλα). Λογικόν! Τα κομπιούτερ γέρνουν...

Καλημέρα από τον ΚΥΡ

Read more: Go to TOP and Bottom