Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2019

Επίθεση στην Κ-16 του Ολυμπιακού στη Θεσ/κη - Τι λέει ο προπονητής που χτυπήθηκε από θερμοκέφαλους (ηχητικό)


Σοκαριστικά είναι όσα περιγράφει ο προπονητής της ομάδας Κ-16 του Ολυμπιακού στη Θεσσαλονίκη, η οποία δέχθηκε απρόκλητη επίθεση κατά τη διάρκεια φιλικού αγώνα από περίπου 100 θερμοκέφαλους οπαδούς,ορισμένοι εκ των οποίων φορούσαν διακριτικά του ΠΑΟΚ.

Εμφανώς αναστατωμένος από την επίθεση σε ανήλικα παιδιά, ο προπονητής τους Γιώργος Χοχλάκης, περιέγραψε με λεπτομέρειες το περιστατικό:

«Ένας φιλικός αγώνας ήταν. Στον αγώνα, στη μέση, μπήκαν καμιά κατοσταριά άτομα. Δεν φώναζαν συνθήματα. Φώναζαν σ’ εμένα και μου έλεγαν να μην κατεβάσεις την ομάδα. Πήγαν να επιτεθούν στα παιδιά. Τους φώναξα, εδώ είμαι, αφήστε τα παιδιά» ανέφερε αρχικά ο κ. Χοχλάκης και συνέχισε: «έσπασαν σε ομάδες. Κάποιοι ήρθαν πάνω μου και κάποιοι πηγαίναν ξεχωριστά σε κάθε παιδί και το έγδυναν. Τους έπαιρναν τις φανέλες. Περίπου 20 – 25 άτομα απομόνωσαν τους γονείς ώστε να μην εμπλακούν. Έλεγαν «δεν θέλουμε να σας χτυπήσουμε, αν θέλαμε να σας σφάξουμε, θα σας σφάζαμε»».

Σύμφωνα με τον ίδιο, όταν κάποια από τα παιδιά αντέδρασαν, οι χούλιγκανς άρχισαν να τα σπρώχνουν. Τότε εκείνος μπήκε στη μέση για να δεχθεί τα βίαια χτυπήματα των θερμοκέφαλων οπαδών. Ένα απ’ αυτά ήταν με σιδερογροθιά στο πρόσωπο.

«Επειδή κάποια παιδιά αντέδρασαν, τους έσπρωξαν λίγο. Μπήκα στη μέση, τους είπα «αφήστε τους, ανήλικοι είναι, εγώ είμαι εδώ». Με χτύπησαν μια φορά από πίσω. Ξεκίνησαν να με σπρώχνουν, μπήκε στη μέση κι ο γιος μου, έφαγε κι αυτός μια καλή. Δέχθηκα κι ένα χτύπημα με σιδερογροθιά», ανέφερε.

Ευτυχώς για τον ίδιο και για τους ανήλικους ποδοσφαιριστές, κανένας δεν τραυματίστηκε σοβαρά. Ο Γιώργος Χοχλάκης τόνισε: «ευτυχώς δεν έχω κάτι σοβαρό. Δεν έχω σπάσει γνάθο. Με χτύπησαν με τη σιδερογροθιά στη γνάθο».

Καταλήγοντας ανέφερε: «μπορεί να ήταν και πάνω από 100. Δεν φορούσαν όλοι διακριτικά του ΠΑΟΚ. Έχουν γράψει και συνθήματα στους τοίχους. Οι επικεφαλής πάντως δεν ήταν πιτσιρικάδες. Ήταν μεγάλοι. Αυτός που με χτύπησε ήταν πενηντάρης. Τα παιδιά έχουν φοβηθεί. Γονείς με παίρνουν τηλέφωνο και με ρωτούν τι θα κάνουμε. Εμείς συνεχίζουμε κανονικά».

Ακούστε όσα είπε ο κύριος Χοχλάκης:


https://www.newsit.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom