Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2019

Απαγωγή στον Πειραιά: Απελευθερώθηκε ο Νίκος Μαυρίκος σήμερα το πρωί


Ο Νίκος Μαυρίκος απελευθερώθηκε σήμερα το πρωί. Είχε πέσει θύμα απαγωγής στις 27/12/2018. Τι είπε ο πατέρας του στο newsit.gr μόλις έμαθε τα ευχάριστα νέα για το παιδί του.
Πότε επικοινώνησε ο Μαυρίκος με τις αρχές. Δίνει κατάθεση στην ΓΑΔΑ.

Θολό παραμένει ακόμα το τοπίο γύρω από την αρπαγή του επιχειρηματία Νίκου Μαυρίκου το οποίο απήγαγαν άγνωστοι έξω από το σπίτι του στις 27/12/2018 και αφέθηκε σήμερα Παρασκευή 04/01/2019 ελεύθερος.

Πολλά είναι τα αναπάντητα ερωτήματα για το πως και που και ποιοι είναι πίσω από την αρπαγή του επιχειρηματία. Ο εξάδελφός του, Νίκος Μαυρίκος, μιλώντας αρχικά στο newsit.gr είχε επιβεβαιώσει την πληροφορία της απελευθέρωσής του.

Σε νεότερη επικοινωνία που είχαμε μαζί του μας είπε: «Μπαίνω στο κινητό το δικό μου να στείλω ένα μήνυμα στο viber και είδα ότι το κινητό του εξαδέλφου μου είχε ανοίξει. Ήταν 11.58. Εκεί απόρησα. Το κοίταζα πόση ώρα και έλεγα: “είναι αλήθεια; Δεν βλέπω καλά”. Επικοινώνησα με την μητέρα και τον πατέρα του να τους δώσω την πληροφορία αυτή πρώτα . Ούτε εγώ έχω επικοινωνήσει με τον ίδιο. Καταλαβαίνετε ότι ο άνθρωπος είναι τώρα και καταθέτει. Φαντάζομαι το απόγευμα ή αύριο το πρωί θα μιλήσουμε».


Τα πρώτα λόγια του Νίκου Μαυρίκου
Ήταν 11 το πρωί όταν ο Νίκος Μαυρίκος επικοινώνησε με το Τμήμα Ανθρωποκτονιών. «Είμαι ο Νίκος Μαυρίκος. Με απελευθέρωσαν. Είμαι καλά στην υγεία μου και βρίσκομαι στο σπίτι μου», ήταν τα πρώτα λόγια που είπε στους αστυνομικούς ο πειραιώτης επιχειρηματίας.

Η είδηση για την απελευθέρωση του επιχειρηματία που είχε πέσει θύμα απαγωγής στις 27/12/2018 έξω από το σπίτι του στην ακτή Θεμιστοκλέους στον Πειραιά, έγινε γνωστή λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι. Άγνωστο παραμένει ακόμα πότε ακριβώς οι απαγωγείς άφησαν ελεύθερο τον επιχειρηματία και πως και αν καταβλήθηκαν τα λύτρα που πιθανότατα ζητούσαν.

Άμεσα έφτασε στο σπίτι του Νίκου Μαυρίκου κλιμάκιο του Ανθρωποκτονιών που έχει στην δικαιοδοσία του και τις απαγωγές και αφού πήραν τα πρώτα δείγματα τον μετέφεραν στη ΓΑΔΑ. Εκεί, αναμένεται να δώσει κατάθεση.

Κατά πάσα πιθανότητα όπως είχε γράψει και τις προηγούμενες ημέρες το newsit.gr, οι απαγωγείς διαπραγματεύονταν απευθείας με τον επιχειρηματία για τα λύτρα που ζητούσαν.

Ο πατέρας του Νίκου Μαυρίκου μιλώντας στο newsit.gr είπε: «Δόξα σοι ο Θεός που το παιδί μου είναι καλά. Την χαρά την έχω μέσα μου!»

Το χρονικό της απαγωγής του Νίκου Μαυρίκου
Η απαγωγή έγινε κυριολεκτικά σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Η ώρα ήταν λίγο πριν τις 09:00 το πρωί της Πέμπτης, 27.12.2018, όταν ο γνωστός επιχειρηματίας, Νίκος Μαυρίκος, κατέβηκε από το διαμέρισμά του που βρίσκεται σε πολυκατοικία στην Ακτή Θεμιστοκλέους στον Πειραιά.

Ο 51χρονος ήταν μαζί με την οικιακή του βοηθό όταν βγήκε από την κεντρική πόρτα της πολυκατοικίας προκειμένου να πάρει το αυτοκίνητό του.

Ξαφνικά, εμφανίστηκαν μπροστά του τέσσερα άτομα τα οποία μάλιστα από τους αυτόπτες μάρτυρες περιγράφονται ως σωματώδη και αμέσως τον ακινητοποίησαν, τον άρπαξαν από τα χέρια και στην κυριολεξία σηκωτό τον έβαλαν στο μπλε πολυμορφικό αυτοκίνητο που είχε σταθμεύσει δίπλα από την αυλή της πολυκατοικίας και εξαφανίστηκαν, πριν προλάβει ο 51χρονος να φωνάξει έστω “βοήθεια”.

Ρεπορτάζ: Θεοδόσης Πάνου
https://www.newsit.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom