Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2016

Σε Άκτιο, Μέγαρα και Άραχθο η δράση της αερολέσχης που είχε το μοιραίο Τσέσνα


Ο ασκός του Αιόλου για τη λειτουργία της αερολέσχης δυτικής Ελλάδας που έχει σαν έδρα την Άρτα και σαν χώρους εκπαίδευσης το αεροδρόμιο του Ακτίου και των Μεγάρων, αναμένεται να ανοίξει μετά την πτώση στα Καλάβρυτα του μοιραίου Τσέσνα που κόστισε τη ζωή ενός 32χρονου πιλότου της Πολεμικής αεροπορίας και ενός 51χρονου εκπαιδευόμενου.

Τα περισσότερα μέσα ενημέρωσης σταματούν σε αυτή την είδηση και δεν ψάχνουν περαιτέρω το θέμα.

Το PrevezaPosto και ο δημοσιογράφος Δημήτρης Λούπας διενεργούν έρευνα για την υπόθεση αυτή και προκύπτουν συγκλονιστικά στοιχεία, ενώ πάρα πολλοί Πρεβεζάνοι, Γιαννιώτες, Αρτινοί, Αιτωλοακαρνάνες και Λευκάδιοι έσπευδαν να μάθουν να πετάνε και να γίνουν πιλότοι αφού η συγκεκριμένη μη κερδοσκοπική αερολέσχη είχε και σχολή.

Με το αζημίωτο βέβαια αφού τα δυο της αεροπλάνα είχαν κόστος αγοράς και συντήρησης. Προηγούνταν βέβαια για τους ενδιαφερόμενους, κάποιες δωρεάν πτήσεις «εθισμού». Οι υποψήφιοι πιλότοι, που οι περισσότεροι από αυτούς πήραν και πτυχία, ήταν επώνυμοι που τους περίσσευαν 7.700 ευρώ για τα δίδακτρα.

7.700 ευρώ κόστιζαν τα μαθήματα για να πάρεις το πτυχίο πιλότου υπερελαφρού και ελαφρού αεροσκάφους, ενώ στην ιστοσελίδα της αερολέσχης διαφημίζεται πως δίνεται και πτυχίο PPL (A) + Build Up 100 ώρες, με δωρεάν διαμονή σε ξενοδοχείο και κόστος: 22000€.

Σαν χώρος συντήρησης των δύο αεροσκαφών της αερολέσχης Άρτας δηλώνονται τα Μέγαρα και εκεί θα ψάξουν οι αρμόδιοι για τα πιθανά αίτια που προκάλεσαν την πτώση του αεροσκάφους.

Την κατασκευή του αεροδιαδρόμου της αερολέσχης Άρτας που βρίσκεται στα Καλομόδια Άρτας(μικρός οικισμός νοτιοδυτικά της πόλης της Άρτας) είχε συνδράμει η Περιφέρεια Ηπείρου και η συνεργαζόμενη μαζί της εταιρία ΤΕΡΝΑ Α.Ε.

Στο Δ.Σ. της αερολέσχης συμμετέχουν άτομα από την Άρτα και τη Φιλιππιάδα και θα ερευνηθεί κατά πόσο οι εν ενεργεία πιλότοι της Πολεμικής Αεροπορίας έχουν δικαίωμα να εμφανίζονται ως εκπαιδευτές ή αν ως τέτοιοι δηλώνονταν κάποιοι άλλοι.

Στο αεροδρόμιο του Ακτίου πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες του PrevezaPosto γίνονταν πάντα έλεγχος από αστυνομικούς του Α.Τ. Βόνιτσας των ατόμων που επέβαιναν για εκπαιδευτικές πτήσεις στο αεροσκάφος. Ήδη όμως από την πτώση του μοιραίου αεροσκάφους αποδεικνύεται ότι ένας εν ενεργεία πιλότος της Πολεμικής Αεροπορίας, ο 32χρονος Σωτήρης Αντωνόπουλος ήταν εκπαιδευτής της αερολέσχης.

Αν πάντως η υπόθεση δεν συγκαλυφθεί θα ανοίξουν θέματα που θα απασχολήσουν για πολύ καιρό τη Δικαιοσύνη αλλά και πολλές αρμόδιες υπηρεσίες της δυτικής Ελλάδας.

Η φωνή του αίματος των δύο συνανθρώπων μας που χάθηκαν άδικα(κάτω φωτό) δεν μπορεί να αφήσουν κανέναν δημόσιο λειτουργό που έχει συνείδηση να κοιμάται ήσυχος.
680aa639SYGYV
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΟΥΠΑΣ

http://prevezaposto.gr/archives/31670

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom