Πέμπτη 19 Μαΐου 2016

Τα 39 μοιραία λεπτά της πτήσης του Airbus της EgyptAir - Βουτιά θανάτου από τα 37.000 πόδια (βίντεο)


- Καμμένος: Πρώτα έκανε στροφή 90 μοιρών δεξιά (προς την Λιβύη) και μετά 360 μοίρες αριστερά (προς την Τουρκία)
- Ολάντ: Το αεροπλάνο συνετρίβη
 - ΥΠΑ: Στις 02:48 η τελευταία επικοινωνία των Ελλήνων ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας με τον πιλότο 
- "Ήταν ευδιάθετος και μας ευχαρίστησε στα ελληνικά"
- Στις 03:27 δεν απάντησε σε κλήση του πύργου ελέγχου, στις 03:29:40 χάνεται το στίγμα του
- Άγνωστο το τι συνέβη σε αυτό το διάστημα
- Επιβεβαιώνει τη συντριβή και ο πρόεδρος της Γαλλίας Φρανσουά Ολάντ και αφήνει όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
- Γάλλος εμπειρογνώμονας: Πιθανότερη αιτία η έκρηξη βόμβας
- Το αεροπλάνο συνετρίβη ανοιχτά της Καρπάθου, εντός του αιγυπτιακού εναέριου χώρου υποστηρίζουν γαλλικά ΜΜΕ επικαλούμενα το Γαλλικό Πρακτορείο
- Οι υπουργοί Εξωτερικών της Αιγύπτου και της Γαλλίας παραδέχτηκαν πως όλοι οι επιβαίνοντες είναι νεκροί - Μιλούν για πτώση του αεροπλάνου

ΕΔΩ ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΣ ΛΕΠΤΟ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ



Με κομμένη την ανάσα η παγκόσμια κοινή γνώμη παρακολουθεί τις εξελίξεις με το θρίλερ που βρίσκεται από τα ξημερώματα της Πέμπτης (19.05.2016) σε πλήρη εξέλιξη. Αεροσκάφος της Egypt Air που απογειώθηκε από το αεροδρόμιο Charle de Gaulle στο Παρίσι με προορισμό το Κάιρο εξαφανίστηκε από τα ραντάρ στις 02:45 τα ξημερώματα και ενώ είχε μπει στο FIR της Αιγύπτου.

Ανάμεσα στους 56 επιβάτες, σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση από την Egypt Air, βρίσκονται ένα παιδί και δυο βρέφη. Ο πιλότος του αεροπλάνου είναι εμπειρότατος, καθώς είχε 6.275 ώρες πτήσης, οι 2.101 με τον ίδιο τύπο αεροπλάνου, ενώ ο συγκυβερνήτης είχε 2.766 ώρες πτήσης. Το αεροσκάφος απογειώθηκε στις 23:09 από το Παρίσι και χάθηκε στις 02:45. Την ώρα που χάθηκε πετούσε σε ύψος 37.000 ποδών, στα 11.300 μέτρα, και είχε μπει στον εναέριο χώρο της Αιγύπτου.

  Figaro: "Ψάχνουν" το πλήρωμα εδάφους της EgyptAir!
Η γαλλική εφημερίδα Le Figaro, επικαλούμενο πηγή της γαλλικής συνοριοφυλακής, γράφει πως οι Γάλλοι ερευνητές επικεντρώνουν την προσοχή τους στο πλήρωμα εδάφους της EgyptAir στο αεροδρόμιο Charles de Gaulle για να διευκρινιστεί αν κάποιος από τους υπαλλήλους του αεροδρομίου παρέβη τα μέτρα ασφαλείας.
Η ίδια πηγή είπε πως στο παρελθόν είχαν βρεθεί πολλοί Σαλαφιστές, ακραίοι συντηρητικοί μουσουλμάνοι, να έχουν πρόσβαση σε περιοχές που χρησιμοποιούνταν για την φόρτωση και την εκφόρτωση των αεροπλάνων.
Η Figaro υπενθυμίζει επίσης ότι τον περασμένο Δεκέμβριο, το επικεφαλής της υπηρεσίας αεροδρομίων του Παρισού, Ογκουστίν ντε Ρομανέ, είχε ανακοινώσει ότι από την αρχή του 2015 είχαν ανακληθεί οι άδειες πρόσβασης από σχεδόν 70 υπαλλήλους που δούλευαν στα πιο ασφαλή σημεία του αεροδρομίου του Παρισιού και ένας από τους λόγους ήταν η ριζοσπαστικοποίηση.
  Έρευνα από τις γαλλικές αρχές
Το γραφείο του εισαγγελέα του Παρισιού ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε έρευνα για την εξαφάνιση του αεροπλάνου της EgyptAir. Το αεροπλάνο απογειώθηκε από το αεροδρόμιο Charles de Gaulle του Παρισιού και σε αυτό επέβαιναν 15 Γάλλοι πολίτες.
  Είχε 48.000 ώρες πτήσης
Το αεροσκάφος τύπου Airbus A320 της EgyptAir, το οποίο εξαφανίστηκε μεταξύ της Καρπάθου και των αιγυπτιακών ακτών με 66 επιβαίνοντες, είχε παραδοθεί στην εταιρία στα τέλη του 2003 και είχε στο ενεργητικό του 48.000 ώρες πτήσεις, ανακοίνωσε η ευρωπαϊκή αεροπορική βιομηχανία.
"Με λύπη της η Airbus επιβεβαιώνει πως ένα A320 της EgyptAir χάθηκε (...) πάνω από τη Μεσόγειο", αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία.
"Το εν λόγω αεροσκάφος, με στοιχεία εγγραφής Su-GCC, έφερε τον σειριακό αριθμό 2088 και παραδόθηκε στην EgyptAir με την έξοδό του από τη γραμμή παραγωγής τον Νοέμβριο του 2003. Το αεροσκάφος είχε στο ενεργητικό του περίπου 48.000 ώρες πτήσης", σύμφωνα με την ίδια πηγή, δηλ. περίπου το μισό ης συνολικής διάρκειας πτήσεων ενός Airbus A320.
"Η Airbus είναι έτοιμη να παράσχει κάθε τεχνική βοήθεια στο γαλλικό Γραφείο Έρευνας και Αναλύσεων (BEA), καθώς και στις αρχές που έχουν επιφορτισθεί με την έρευνα", προσθέτει η εταιρεία, συμμεριζόμενη "την ανησυχία όλων των επηρεαζομένων προσώπων" από την απώλεια του αεροπλάνου.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
  Ολάντ: Το αεροπλάνο συνετρίβη
Σε έκτακτη συνέντευξη Τύπου που παρέθεσε ο πρόεδρος της Γαλλίας Φρανσουά Ολάντ επιβεβαίωσε πως από τα μέχρι στιγμής στοιχεία που έχουν συλλέξει οι γαλλικές αρχές, το αεροπλάνο συνετρίβη αλλά δεν υπάρχει καμία υπόθεση για την αιτία που προκάλεσε την τραγωδία. «Οι πληροφορίες που έχουμε συλλέξει, υπουργοί, μέλη της κυβέρνησης και αιγυπτιακές αρχές, επιβεβαιώνουν, δυστυχώς, ότι έχει συντριβή. Έχει χαθεί» είπε ο Γάλλος πρόεδρος.
  Δύσκολα θα βρεθούν επιζώντες
Το αεροσκάφος φαίνεται να έχει χαθεί. Μέχρι τώρα δεν υπάρχουν σαφή αποτελέσματα από τις έρευνες διάσωσης, συμπλήρωσε ο υπουργός Άμυνας.
  "Βουτιά" θανάτου στα 15.000
Στις 3:37 το αεροσκάφος που βρισκόταν περίπου 10-15 μίλα στον αιγυπτιακό εναέριο χώρο, σε ύψος 37.000 πραγματοποίησε στροφή και έπεσε στα 15.000 πόδια και χάθηκε στα 10.000 είπε ο Πάνος Καμμένος σε έκτακτη συνέντευξη Τύπου που παραχωρεί αυτή την ώρα
  "Πολύ πιθανό να υπήρχε βόμβα ή βομβιστής αυτοκτονίας"
Οι πρώτες εικασίες του πρώην προέδρου του γαλλικού γραφείου διερεύνησης αεροπορικών ατυχημάτων (BEA) Jean - Paul Troadec για την πτήση της EgyptAir θέλουν να έγινε έκρηξη στο αεροπλάνο. "Πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί μετά την εξαφάνιση από τα ραντάρ του αεροπλάνου της EgyptAir. Η προτεραιότητα είναι να αρχίσουμε την έρευνα και να βρούμε αν είναι δυνατόν τα συντρίμμια και τη θέση του», ανέφερε.
Διαβάστε περισσότερα εδώ
  Η ανακοίνωση της ΥΠΑ για το αεροπλάνο της EgyptAir
Η πτήση MSR 804, A320 των Αιγυπτιακών αερογραμμών,  που εκτελούσε το δρομολόγιο Παρίσι - Κάιρο εισήλθε στο FIR Αθηνών στις 02:24 πμ τοπική ώρα. Αναγνωρίσθηκε και εξουσιοδοτήθηκε από τον αρμόδιο Ελεγκτή Εναερίου Κυκλοφορίας, για την πορεία της πτήσης του.

Στις 02:48 πμ μεταβιβάζεται στον επόμενο τομέα Ελέγχου  και εξουσιοδοτείται από τον αρμόδιο ελεγκτή, για το σημείο εξόδου από το FIR Αθηνών. Ο πιλότος ήταν ευδιάθετος και ευχαρίστησε στα Ελληνικά.

Στις 03:27 πμ το Κέντρο Ελέγχου Περιοχής Αθηνών προσπάθησε να επικοινωνήσει με το αεροσκάφος για μεταβίβαση επικοινωνίας και ελέγχου από το FIR Αθηνών στο  FIR Καΐρου.

Παρά τις επανειλημμένες κλήσεις το αεροσκάφος δεν ανταποκρίθηκε, οπότε ο ελεγκτής εναερίου κυκλοφορίας κάλεσε στην συχνότητα κινδύνου χωρίς απόκριση από την πλευρά του αεροσκάφους.

Στις 03:29 βρίσκεται πάνω στο σημείο εξόδου.

Στις 03:29:40 πμ χάνεται το στίγμα του αεροσκάφους από το
ραντάρ περίπου 7 ΝΜ νότια/νοτιοανατολικά από το σημείο ΚUMBI, εντός του FIR Καΐρου.

Άμεσα ζητήθηκε η συνδρομή των ραντάρ της Πολεμικής Αεροπορίας για πιθανό εντοπισμό στόχου, χωρίς αποτέλεσμα.

Στις 03:45 πμ ενεργοποιήθηκαν οι διαδικασίες έρευνας και διάσωσης μέσω ΕΚΣΕΔ, ΕΚΑΕ και ΚΕΝΑ, με παράλληλη ενημέρωση του  Κέντρου Ελέγχου Περιοχής Καΐρου.
  Είχαν πληροφορίες για σαμποτάζ;
Όπως μεταδίδει το πρακτορείο TASS, σύμφωνα με το Russia Today, τον τελυταίο καιρό η EgyptAir είχε επεκτείνει τα μέτρα ασφαλείας για τρεις από τους προορισμούς των πτήσεών της μετά από πληροφορίες για πιθανότητα σαμποτάζ!
  Για πτώση μιλά το ΥΠΕΞ της Αιγύπτου
Το υπουργείο Εξωτερικών της Αιγύπτου σε ανακοίνωσή του κάνει λόγο για "πτώση" του αεροπλάνου. Είναι η πρώτη ένδειξη από πλευράς των επίσημων αιγυπτιακών αρχών ότι η πτήση MS804 μπορεί να συνετρίβη. Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, οι υπουργοί Εξωτερικών της Αιγύπτου και της Γαλλίας επικοινώνησαν και αντάλλαξαν συλλυπητήρια και συμφώνησαν να συνεργαστούν για να ερευνήσουν τι συνέβη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom