Προς τι το εγχείρημα αν είναι να βγαίνει όλο το προσωπικό του δήμου για να καθαρίζει τους δρόμους από τα σταθμευμένα οχήματα και τα διάφορα εμπόδια;
Σε πραγματικές συνθήκες δοκιμάστηκε το Σάββατο το Λεωφορείο Χωρίς Οδηγό στους δρόμους των Τρικάλων, ένα παγκόσμιο επίτευγμα που παίρνει σάρκα και οστά στο πλαίσιο του πανευρωπαϊκού προγράμματος CityMobil 2, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας.
Το Λεωφορείο Χωρίς Οδηγό άρχισε την πορεία του στους
δρόμους των Τρικάλων, όπως θα κάνει κάθε μέρα -πλην Δευτέρας- και τις ώρες 10:00 έως 14:00 και 16:00 έως 20:00. Το Λεωφορείο Χωρίς Οδηγό θα διασχίζει τη μήκους 2,4 χμ. προγραμματισμένη διαδρομή στο κέντρο των Τρικάλων.
Η κυκλοφορία για τις πρώτες έξι ημέρες, δηλαδή μέχρι τις 17 Σεπτεμβρίου, θα γίνεται χωρίς επιβάτες. Από τις 18 Σεπτεμβρίου, ημέρα Παρασκευή, το Λεωφορείο Χωρίς Οδηγό θα δέχεται επιβάτες στην πιλοτική του λειτουργία και από τα τέλη Οκτωβρίου, θα γίνεται κανονικά η αυτόματη ανεξάρτητη κυκλοφορία του.
Αυτό σημαίνει πλέον, ότι οι δρόμοι στους οποίους θα κινηθεί το όχημα, όπως γίνεται επίσημα γνωστό, θα πρέπει να είναι ελεύθεροι από σταθμευμένα οχήματα πάσης φύσης, καθώς και από εμπόδια.
Για τον λόγο αυτόν, προσωπικό της e-trikala Α.Ε. που υλοποιεί το πρόγραμμα, ήδη έχει χορηγήσει συγκεκριμένα φυλλάδια για τη διαδρομή και τη στάθμευση, ενώ θα βρίσκεται και καθημερινά στον δρόμο, για να γίνεται σύσταση στους οδηγούς.
Ταυτόχρονα, σημειώνεται ότι, όπως πλέον ορίζει ο νόμος, μπορεί να εφαρμοστεί η επιβολή προστίμων από τη Δημοτική Αστυνομία, καθώς η λεωφορειολωρίδα είναι χώρος απαγόρευσης στάθμευσης, μέχρι το τέλος ωραρίου κυκλοφορίας του οχήματος.
Σημειώνεται ακόμα, ότι καταγράφηκε μια ακόμη παγκόσμια καινοτομία: Βάσει της υπουργικής απόφασης, σε συνεργασία με τη Δ/νση Μεταφορών και Επικοινωνιών και το ΚΤΕΟ Τρικάλων, καθώς και με τις υπηρεσίες του υπουργείου Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, η e-trikala Α.Ε. διαθέτει πινακίδες κυκλοφορίας για τα δύο πρώτα οχήματα.
Με αριθμούς κυκλοφορίας ΤΚΤ 3131 και ΤΚΤ 3132, τα δύο πρώτα οχήματα πλέον, φέρουν κανονική πινακίδα. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να κυκλοφορήσουν παντού, κάτι που στα τεχνολογικά και οδηγικά χρονικά, καταγράφεται επίσης ως πρωτιά, αφού μέχρι τώρα, όλα τα δρομολόγια ήταν ανεπίσημα, δεν «υπήρχαν» πουθενά και τα οχήματα ήταν μόνο πειραματικά.
Τα δύο οχήματα θα αυξηθούν σε έξι, με άλλα δύο να έρχονται στα Τρίκαλα στις 20 Σεπτεμβρίου και άλλα δύο, στις αρχές Οκτωβρίου.
Σε πραγματικές συνθήκες δοκιμάστηκε το Σάββατο το Λεωφορείο Χωρίς Οδηγό στους δρόμους των Τρικάλων, ένα παγκόσμιο επίτευγμα που παίρνει σάρκα και οστά στο πλαίσιο του πανευρωπαϊκού προγράμματος CityMobil 2, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας.
Το Λεωφορείο Χωρίς Οδηγό άρχισε την πορεία του στους
δρόμους των Τρικάλων, όπως θα κάνει κάθε μέρα -πλην Δευτέρας- και τις ώρες 10:00 έως 14:00 και 16:00 έως 20:00. Το Λεωφορείο Χωρίς Οδηγό θα διασχίζει τη μήκους 2,4 χμ. προγραμματισμένη διαδρομή στο κέντρο των Τρικάλων.
Η κυκλοφορία για τις πρώτες έξι ημέρες, δηλαδή μέχρι τις 17 Σεπτεμβρίου, θα γίνεται χωρίς επιβάτες. Από τις 18 Σεπτεμβρίου, ημέρα Παρασκευή, το Λεωφορείο Χωρίς Οδηγό θα δέχεται επιβάτες στην πιλοτική του λειτουργία και από τα τέλη Οκτωβρίου, θα γίνεται κανονικά η αυτόματη ανεξάρτητη κυκλοφορία του.
Αυτό σημαίνει πλέον, ότι οι δρόμοι στους οποίους θα κινηθεί το όχημα, όπως γίνεται επίσημα γνωστό, θα πρέπει να είναι ελεύθεροι από σταθμευμένα οχήματα πάσης φύσης, καθώς και από εμπόδια.
Για τον λόγο αυτόν, προσωπικό της e-trikala Α.Ε. που υλοποιεί το πρόγραμμα, ήδη έχει χορηγήσει συγκεκριμένα φυλλάδια για τη διαδρομή και τη στάθμευση, ενώ θα βρίσκεται και καθημερινά στον δρόμο, για να γίνεται σύσταση στους οδηγούς.
Ταυτόχρονα, σημειώνεται ότι, όπως πλέον ορίζει ο νόμος, μπορεί να εφαρμοστεί η επιβολή προστίμων από τη Δημοτική Αστυνομία, καθώς η λεωφορειολωρίδα είναι χώρος απαγόρευσης στάθμευσης, μέχρι το τέλος ωραρίου κυκλοφορίας του οχήματος.
Σημειώνεται ακόμα, ότι καταγράφηκε μια ακόμη παγκόσμια καινοτομία: Βάσει της υπουργικής απόφασης, σε συνεργασία με τη Δ/νση Μεταφορών και Επικοινωνιών και το ΚΤΕΟ Τρικάλων, καθώς και με τις υπηρεσίες του υπουργείου Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, η e-trikala Α.Ε. διαθέτει πινακίδες κυκλοφορίας για τα δύο πρώτα οχήματα.
Με αριθμούς κυκλοφορίας ΤΚΤ 3131 και ΤΚΤ 3132, τα δύο πρώτα οχήματα πλέον, φέρουν κανονική πινακίδα. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να κυκλοφορήσουν παντού, κάτι που στα τεχνολογικά και οδηγικά χρονικά, καταγράφεται επίσης ως πρωτιά, αφού μέχρι τώρα, όλα τα δρομολόγια ήταν ανεπίσημα, δεν «υπήρχαν» πουθενά και τα οχήματα ήταν μόνο πειραματικά.
Τα δύο οχήματα θα αυξηθούν σε έξι, με άλλα δύο να έρχονται στα Τρίκαλα στις 20 Σεπτεμβρίου και άλλα δύο, στις αρχές Οκτωβρίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου