Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2015

Αρθρο φωτιά της Θεοδωροβίας Πλακά: Αρχή πάντων η διαφθορά και η διαπλοκή (έγγραφα με επώνυμες καταγγελίες)


Έχετε σκεφτεί αγαπητοί αναγνώστες γιατί αυτή ή χώρα έχει σταματήσει να αναπτύσσεται; Έχετε σκεφτεί πόσο πολύ ή διαφθορά υπονομεύει την ανάπτυξη, τη δημιουργία και τη δημοκρατία; Η καθυστέρηση εφαρμογής των νόμων σε ποιούς χρεώνεται; Ποιοί αδιαφορούν και γιατί; Ποιοί υπονομεύουν επίσημες διαδικασίες;

Δυστυχώς αγαπητοί, η διαφθορά ζει και βασιλεύει!

Η διαφθορά στην δημόσια διοίκηση έχει ξεσαλώσει και υπάρχει άδικη και άνιση μεταχείριση. Όταν οι νόμοι και οι κανονισμοί παρακάμπτονται, σημαίνει ότι ή διαφθορά έχει επεκταθεί επικίνδυνα.

Πολλές φορές κάποιοι πολιτικοί βοηθούν ώστε να κρυφτεί η δωροδοκία στις δημόσιες υπηρεσίες.Και το υποστηρίζω αυτό, γιατί εγώ έχω αποδείξεις από την υπηρεσία που ήμουν υπάλληλος και τα έχω καταγγείλει στη δικαιοσύνη, οικονομική αστυνομία και ΣΔΟΕ με αποτέλεσμα να βρίσκομαι ένα βήμα πριν την απόλυση. Αυτή ήταν ή ανταμοιβή μου.

Είμαι πολύ υπερήφανη όμως, γιατί το σύστημα δεν αντέχει εμένα και τις σοβαρότατες καταγγελίες μου. Αυτή ή απόλυση για την οποία έχω να πω ότι "γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος", είναι ΤΙΜΗ ΜΟΥ.

Στον πολιτικό χώρο η διαφθορά και η διαπλοκή έχουν την τιμητική τους. Η δημοκρατία σε πολλές των περιπτώσεων είναι απούσα και το κράτος δικαίου δυσλειτουργεί και ασθενεί. Και η δικαστική ανεξαρτησία είναι δύσκολη. Η ελευθερία του λόγου και η ελευθερία του Τύπου περιφρονείται. Η κατάχρηση εξουσίας από πολιτικούς με ανώτερους δημόσιους υπαλλήλους καλά κρατεί και η παρανομία εξαπλώνεται.

Αλήθεια τί είναι διαφθορά;

Η δωροδοκία, ο εκβιασμός, η δωροληψία, το ξέπλυμα μαύρου χρήματος, είναι μορφές διαφθοράς, αγαπητοί μου. Η κλεπτομανία για πολλούς είναι... χόμπι. Στην Ελλάδα ο κορυφαίος μη κυβερνητικός οργανισμός ΑΝΤΙ-ΔΙΑΦΘΟΡΑ (Transparancy international), σε ποιές μετρήσεις βασίζεται και τί κάνει; Εγώ προσωπικά τους παρείχα πλήθος στοιχείων σε ό,τι αφορά τις δικές μου καταγγελίες για τη διαφθορά στην υπηρεσία μου, την Γ.Γ.Αθλητισμού.

Δυστυχώς, στην Ελλάδα δεν υφίσταται,"Αρχή πάντων η δικαιοσύνη"!

Έχει μετατραπεί σε : "Αρχή πάντων ή διαφθορά και ή διαπλοκή"!

Ο αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος Αριστοτέλης είχε πει για τη δικαιοσύνη:" Όταν ο άνθρωπος που είναι το ανώτερο από τα όντα διακόπτει κάθε σχέση με τον νόμο και τη δικαιοσύνη γίνεται το χειρότερο απ' όλα. Ο χωρίς αρετή άνθρωπος είναι το πιο άγριο όν. Η δικαιοσύνη είναι πολιτική αξία και αποτελεί κανόνα της κοινωνίας. Και η ορθή εφαρμογή της καθορίζει τί είναι δίκαιο"!

Σήμερα λοιπόν, δημοσιεύω αποκλειστικά στο koutipandoras.gr μία αναφορά μου στις 16/06/2015 στον τότε αρμόδιο υπουργό διαφθοράς κύριο Νικολούδη ενημερώνοντάς τον για καταγγελίες μου στη δικαιοσύνη, στην αστυνομία και στο ΣΔΟΕ, για την τεράστια διαφθορά στην Γ.Γ.Αθλητισμού, ζητώντας και την δική του ενέργεια για γρήγορη διαλεύκανση των υποθέσεων και επίσης ζητώντας, την αποκατάσταση της υπηρεσιακής μου θέσης.

Ο κύριος Νικολούδης άμεσα, στις 19/06/2015 ,διαβίβασε στην οικονομική αστυνομία την αναφορά μου και μου το κοινοποίησε, κάνοντας στο έπακρον το καθήκον του. Και εδώ στέκομαι και επισημαίνω, γιατί έχει τεράστια σημασία ,ότι κρατικοί λειτουργοί, οι οποίοι αφοσιωμένοι πλήρως στα υπηρεσιακά τους καθήκοντα για το δημόσιο συμφέρον, απομακρύνθηκαν από αυτά.

Είχαν ήθος, αρχές και αξίες υψηλού επιπέδου και καθήκοντος και ήταν μεγάλη μου τιμή που τους γνώρισα. Και αναφέρομαι στον υποστράτηγο Γεώργιο Νίτσα, πρώην διοικητή ασφάλειας, αναφέρομαι στον ταξίαρχο της διεύθυνσης της οικονομικής αστυνομίας Απόστολο Αλαμάνα και φυσικά αναφέρομαι στην απομάκρυνση του υπουργού διαφθοράς κυρίου Νικολούδη.

Εξαιρετικοί στο καθήκον τους κι όμως εξαφανίστηκαν και αυτό αποτελεί δυστυχία για την Ελλάδα.

Εγώ στέκομαι προσοχή απέναντί τους και τους τιμώ όπως κι αυτοί ετίμησαν τον όρκο τους για το συμφέρον της Ελλάδας. Κάποιοι όμως τους φοβήθηκαν πολύ...... Όμως να ξέρετε αγαπητοί αναγνώστες, ότι η ζωή έχει πάντα... γυρίσματα. Κάποιοι πολιτικοί διέλυσαν τον κρατικό μηχανισμό με την διαφθορά και τη διαπλοκή τους.

Να ξέρεις όμως Έλληνα ,ότι οι άπληστοι και οι διεφθαρμένοι αδίστακτοι δεν θα σε πάνε ποτέ μπροστά. Κάποιοι έχουν διαπράξει κακουργήματα και κυκλοφορούν ακόμα ατιμώρητοι και ελεύθεροι με την πλήρη ευθύνη των κυβερνήσεων. Εγώ περιμένω τις ΑΜΕΣΕΣ ενέργειες της οικονομικής αστυνομίας.

Ένα έθνος δεν μπορεί να επιζήσει με σκάνδαλα ,με διαπλοκή και διαφθορά. Η δημοκρατία μας δοκιμάζεται και τα δικαιώματα του πολίτη έχουν υποστεί μεταβολές.

Κύριοι της κυβέρνησης Τσίπρα, αντιμετωπίστε τη διαφθορά και τη διαπλοκή στη ρίζα της, αλλιώς δεν υπάρχει σωτηρία της Ελλάδας και των Ελλήνων. Δεν θα υπάρχει σωτηρία σε λίγο διάστημα, ούτε και για την κυβέρνηση αυτή, αν αποδειχθεί ανήμπορη.

"Της δικαιοσύνης ήλιε Νοητέ" !

(Οδυσσέας Ελύτης)
http://www.koutipandoras.gr/

Ολόκληρη η 4σέλιδη αναφορά της κυρίας Πλακά



Και το διαβιβαστικό του κυρίου Νικολούδη


Σημ.Ζείδωρον:Διαβάστε ολόκληρο το φάκελο της κυρίας Θεοδωροβίας Πλακά που απολύθηκε από την Γ.Γ.Αθλητισμού επειδή τόλμησε να καταγγείλλει τη διαφθορά και την διαπλοκή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom