Επιχείρηση θρίλερ για τον εντοπισμό των δύο επιβατών
- Επιβεβαιώθηκε πως τα συντρίμμια που εντοπίστηκαν 40 ναυτικά μίλια ανοιχτά της Λάρνακας ανήκουν στο εκπαιδευτικό αεροσκάφος που εκτελούσε την πτήση Πάφος-Βηρυττός
- Συνεχίζονται οι έρευνες με πλωτά και πτητικά μέσα από την Κύπρο, τον Λίβανο και το Ισραήλ για τον εντοπισμό του πιλότου και του Λιβανέζου επιβάτη
- Δείτε πού βρέθηκαν τα συντρίμμια του Diamond από το πλοίο Spirit of Piraeus
- Όλο το χρονικό της μοιραίας πτήσης
Ανασύρθηκαν τα συντρίμμια του εκπαιδευτικού αεροσκάφους Diamond DA42, από τη θαλάσσια περιοχή 40 ναυτικά μίλια ανοιχτά της Λάρνακας, στα οποία αναγράφεται ο αριθμός νηολογίου του και που ταυτίζεται με αυτό του χαμένου αεροσκάφους, χωρίς όμως να εντοπιστεί μέχρι αυτή τη στιγμή κανένας εκ των αγνοουμένων.
Στο μεταξύ συνεχίζονται οι έρευνες στην ίδια θαλάσσια περιοχή με πλωτά και πτητικά μέσα από την Κύπρο, τον Λίβανο και το Ισραήλ για τον εντοπισμό του πιλότου του μοιραίου αεροσκάφους, Αυγουστίνου Αυγουστή, και του δεύτερου επιβάτη που φαίνεται να είναι Λιβανέζος υπήκοος.
Κανένα ίχνος των δύο επιβαινόντων - Σε εξέλιξη η επιχείρηση για τον εντοπισμό τους
Ανασύρθηκαν τα συντρίμμια του δικινητήριου αεροσκάφους με δύο επιβαίνοντες, το οποίο απογειώθηκε χθες από την Πάφο με προορισμό τη Βηρυτό αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει εντοπιστεί κανένα ίχνος των δύο επιβαινόντων. Η επιχείριση, όπως ανακοίνωσε το Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης, είναι σε πλήρη εξέλιξη με τη συμμετοχή πτητικών μέσων και πλοίων. Επιπλέον, στην περιοχή θα βρίσκονται ακόμα δύο πολεμικά πλοία τα οποία συμμετέχουν στη δύναμη της UNIFIL, εκ των οποίων η ελληνική ΤΠΚ ΚΑΛΑΒΟΥΔΗΣ, τα οποία θα τεθούν υπό τον πλήρη επιχειρησιακό έλεγχο του ΚΣΕΔ για ενεργό συμμετοχή στις έρευνες.
Σε δελτίο Τύπου του ΚΣΕΔ αναφέρεται ότι το ίχνος του αεροσκάφους απωλέσθηκε από τα Ραντάρ της Πολιτικής Αεροπορίας 45 ναυτικά μίλια νότια της Λάρνακας και αμέσως ελικόπτερο και τρία σκάφη της Λιμενικής Αστυνομίας και του Ναυτικού άρχισαν έρευνες. Παράλληλα δόθηκε εντολή στο δεξαμενόπλοιο «Spirit of Piraeus», το οποίο έπλεε πλησίον της τελευταίας θέσης του αεροσκάφους, να κινηθεί προς το σημείο και να παρέχει κάθε δυνατή βοήθεια.
Στην επιχείρηση έρευνας και διάσωσης κατά τη διάρκεια της νύχτας, εκτός από τα αεροναυτικά μέσα της Κυπριακής Δημοκρατίας, συμμετείχαν 2 Ελικόπτερα CH - 53 και 2 αεροσκάφη C -130 από το Ισραήλ και από τη δύναμη της UNIFIL, η γερμανική κορβέτα BRAUNSCHWEIG F 260, η βραζιλιάνικη φρεγάτα CONSTITUICAO F 42 και ένα βραζιλιάνικο ελικόπτερο τύπου LYNX. Το ισραηλινό C-130 εκτέλεσε ρίψεις φωτιστικών βομβών για υποβοήθηση των πλωτών μέσων που συμμετείχαν στην έρευνα για εντοπισμό του αεροσκάφους.
Όπως διευκρινίζεται στην ανακοίνωση, η γερμανική κορβέτα BRAUNSCHWEIG ορίστηκε από το ΚΣΕΔ ως συντονιστής επί σκηνής και σε πλήρη συνεργασία με το ΚΣΕΔ συντόνιζε τα αεροναυτικά μέσα που συμμετείχαν στην επιχείρηση. Οι έρευνες για εντοπισμό των 2 αγνοουμένων συνεχίστηκαν από τα πλωτά μέσα καθ΄ όλη τη διάρκεια της νύχτας.
Σημειώνεται επίσης ότι στην περιοχή θα βρίσκονται ακόμα 2 πολεμικά πλοία τα οποία συμμετέχουν στη δύναμη της UNIFIL, εκ των οποίων το ένα είναι η ελληνική ΤΠΚ ΚΑΛΑΒΟΥΔΗΣ, τα οποία θα τεθούν υπό τον πλήρη επιχειρησιακό έλεγχο του ΚΣΕΔ για ενεργό συμμετοχή στις έρευνες.
Το χρονικό της τραγωδίας
Το αεροσκάφος είχε απογειωθεί από το αεροδρόμιο της Πάφου με προορισμό την πρωτεύουσα του Λιβάνου Βηρυττό.
Σε ύψος 9.000 ποδών όμως πραγματοποίησε μη προβλεπόμενη από το σχέδιο πτήσης απότομη επαναστροφή.
Όταν ο πιλότος κλήθηκε από το Κέντρο Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας, να αναφέρει αν έχει πρόβλημα ή για τους λόγους της επαναστροφής, απάντησε ότι είχε κάποιο πολύ μικρό πρόβλημα, το οποίο όμως ήταν αντιμετωπίσιμο.
Ωστόσο σχεδόν άμεσα το αεροσκάφος έχοντας χάσει ύψος, πετώντας στα 6.500 πόδια, χάθηκε από τις οθόνες των ραντάρ στις 19.04 και ενώ βρισκόταν περίπου στα 80 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά της Λάρνακας
Μόλις χάθηκε το αεροσκάφος από τα ραντάρ της Πολιτικής Αεροπορίας, ενημερώθηκε το Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης, το οποίο οργάνωσε την επιχείρηση στην οποία έλαβαν μέρος αεροναυτικά μέσα της Κυπριακής Δημοκρατίας και του Ισραήλ στο πλαίσιο σχετικής συμφωνίας, μεταξύ των δύο χωρών.
Ο Υπουργός Συγκοινωνιών και Έργων μαζί με τον Γενικό Διευθυντή και την ηγεσία του Τμήματος Πολιτικής Αεροπορίας βρίσκονταν σε συνεχή επαφή με το Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης, το οποίο μαζί με ισραηλινά ελικόπτερα διερευνούσαν την περιοχή όπου χάθηκε το στίγμα του αεροσκάφους, ενώ άμεση ενημέρωση είχε και ο Πρόεδρος Αναστασιάδης
Τα συντρίμμια εντοπίστηκαν από το πλοίο Spirit of Piraeus, το οποίο έσπευσε στην περιοχή για βοήθεια.
Το μοιραίο αεροσκάφος ανήκε σε γνωστή εκπαιδευτική σχολή πιλότων της Πάφου. Σημειώνεται ότι στην περιοχή όπου χάθηκε το σήμα του αεροσκάφους, τοποθετείται και η νότια πλευρά της παρανόμως δεσμευμένης από την Τουρκία περιοχής εντος της Κυπριακής ΑΟΖ, προκειμένου να διεξαγάγει τις παράνομες έρευνες με το «Μπαρμπαρός», ωστόσο την ώρα της πτώσης ο τουρκικός στολίσκος διατηρούσε μεγάλη απόσταση από το σημείο, περίπου 20 ναυτικών μιλίων.
http://www.newsit.com.cy/
- Επιβεβαιώθηκε πως τα συντρίμμια που εντοπίστηκαν 40 ναυτικά μίλια ανοιχτά της Λάρνακας ανήκουν στο εκπαιδευτικό αεροσκάφος που εκτελούσε την πτήση Πάφος-Βηρυττός
- Συνεχίζονται οι έρευνες με πλωτά και πτητικά μέσα από την Κύπρο, τον Λίβανο και το Ισραήλ για τον εντοπισμό του πιλότου και του Λιβανέζου επιβάτη
- Δείτε πού βρέθηκαν τα συντρίμμια του Diamond από το πλοίο Spirit of Piraeus
- Όλο το χρονικό της μοιραίας πτήσης
Ανασύρθηκαν τα συντρίμμια του εκπαιδευτικού αεροσκάφους Diamond DA42, από τη θαλάσσια περιοχή 40 ναυτικά μίλια ανοιχτά της Λάρνακας, στα οποία αναγράφεται ο αριθμός νηολογίου του και που ταυτίζεται με αυτό του χαμένου αεροσκάφους, χωρίς όμως να εντοπιστεί μέχρι αυτή τη στιγμή κανένας εκ των αγνοουμένων.
Στο μεταξύ συνεχίζονται οι έρευνες στην ίδια θαλάσσια περιοχή με πλωτά και πτητικά μέσα από την Κύπρο, τον Λίβανο και το Ισραήλ για τον εντοπισμό του πιλότου του μοιραίου αεροσκάφους, Αυγουστίνου Αυγουστή, και του δεύτερου επιβάτη που φαίνεται να είναι Λιβανέζος υπήκοος.
Κανένα ίχνος των δύο επιβαινόντων - Σε εξέλιξη η επιχείρηση για τον εντοπισμό τους
Ανασύρθηκαν τα συντρίμμια του δικινητήριου αεροσκάφους με δύο επιβαίνοντες, το οποίο απογειώθηκε χθες από την Πάφο με προορισμό τη Βηρυτό αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει εντοπιστεί κανένα ίχνος των δύο επιβαινόντων. Η επιχείριση, όπως ανακοίνωσε το Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης, είναι σε πλήρη εξέλιξη με τη συμμετοχή πτητικών μέσων και πλοίων. Επιπλέον, στην περιοχή θα βρίσκονται ακόμα δύο πολεμικά πλοία τα οποία συμμετέχουν στη δύναμη της UNIFIL, εκ των οποίων η ελληνική ΤΠΚ ΚΑΛΑΒΟΥΔΗΣ, τα οποία θα τεθούν υπό τον πλήρη επιχειρησιακό έλεγχο του ΚΣΕΔ για ενεργό συμμετοχή στις έρευνες.
Σε δελτίο Τύπου του ΚΣΕΔ αναφέρεται ότι το ίχνος του αεροσκάφους απωλέσθηκε από τα Ραντάρ της Πολιτικής Αεροπορίας 45 ναυτικά μίλια νότια της Λάρνακας και αμέσως ελικόπτερο και τρία σκάφη της Λιμενικής Αστυνομίας και του Ναυτικού άρχισαν έρευνες. Παράλληλα δόθηκε εντολή στο δεξαμενόπλοιο «Spirit of Piraeus», το οποίο έπλεε πλησίον της τελευταίας θέσης του αεροσκάφους, να κινηθεί προς το σημείο και να παρέχει κάθε δυνατή βοήθεια.
Στην επιχείρηση έρευνας και διάσωσης κατά τη διάρκεια της νύχτας, εκτός από τα αεροναυτικά μέσα της Κυπριακής Δημοκρατίας, συμμετείχαν 2 Ελικόπτερα CH - 53 και 2 αεροσκάφη C -130 από το Ισραήλ και από τη δύναμη της UNIFIL, η γερμανική κορβέτα BRAUNSCHWEIG F 260, η βραζιλιάνικη φρεγάτα CONSTITUICAO F 42 και ένα βραζιλιάνικο ελικόπτερο τύπου LYNX. Το ισραηλινό C-130 εκτέλεσε ρίψεις φωτιστικών βομβών για υποβοήθηση των πλωτών μέσων που συμμετείχαν στην έρευνα για εντοπισμό του αεροσκάφους.
Όπως διευκρινίζεται στην ανακοίνωση, η γερμανική κορβέτα BRAUNSCHWEIG ορίστηκε από το ΚΣΕΔ ως συντονιστής επί σκηνής και σε πλήρη συνεργασία με το ΚΣΕΔ συντόνιζε τα αεροναυτικά μέσα που συμμετείχαν στην επιχείρηση. Οι έρευνες για εντοπισμό των 2 αγνοουμένων συνεχίστηκαν από τα πλωτά μέσα καθ΄ όλη τη διάρκεια της νύχτας.
Σημειώνεται επίσης ότι στην περιοχή θα βρίσκονται ακόμα 2 πολεμικά πλοία τα οποία συμμετέχουν στη δύναμη της UNIFIL, εκ των οποίων το ένα είναι η ελληνική ΤΠΚ ΚΑΛΑΒΟΥΔΗΣ, τα οποία θα τεθούν υπό τον πλήρη επιχειρησιακό έλεγχο του ΚΣΕΔ για ενεργό συμμετοχή στις έρευνες.
Το χρονικό της τραγωδίας
Το αεροσκάφος είχε απογειωθεί από το αεροδρόμιο της Πάφου με προορισμό την πρωτεύουσα του Λιβάνου Βηρυττό.
Σε ύψος 9.000 ποδών όμως πραγματοποίησε μη προβλεπόμενη από το σχέδιο πτήσης απότομη επαναστροφή.
Όταν ο πιλότος κλήθηκε από το Κέντρο Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας, να αναφέρει αν έχει πρόβλημα ή για τους λόγους της επαναστροφής, απάντησε ότι είχε κάποιο πολύ μικρό πρόβλημα, το οποίο όμως ήταν αντιμετωπίσιμο.
Ωστόσο σχεδόν άμεσα το αεροσκάφος έχοντας χάσει ύψος, πετώντας στα 6.500 πόδια, χάθηκε από τις οθόνες των ραντάρ στις 19.04 και ενώ βρισκόταν περίπου στα 80 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά της Λάρνακας
Μόλις χάθηκε το αεροσκάφος από τα ραντάρ της Πολιτικής Αεροπορίας, ενημερώθηκε το Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης, το οποίο οργάνωσε την επιχείρηση στην οποία έλαβαν μέρος αεροναυτικά μέσα της Κυπριακής Δημοκρατίας και του Ισραήλ στο πλαίσιο σχετικής συμφωνίας, μεταξύ των δύο χωρών.
Ο Υπουργός Συγκοινωνιών και Έργων μαζί με τον Γενικό Διευθυντή και την ηγεσία του Τμήματος Πολιτικής Αεροπορίας βρίσκονταν σε συνεχή επαφή με το Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης, το οποίο μαζί με ισραηλινά ελικόπτερα διερευνούσαν την περιοχή όπου χάθηκε το στίγμα του αεροσκάφους, ενώ άμεση ενημέρωση είχε και ο Πρόεδρος Αναστασιάδης
Τα συντρίμμια εντοπίστηκαν από το πλοίο Spirit of Piraeus, το οποίο έσπευσε στην περιοχή για βοήθεια.
Το μοιραίο αεροσκάφος ανήκε σε γνωστή εκπαιδευτική σχολή πιλότων της Πάφου. Σημειώνεται ότι στην περιοχή όπου χάθηκε το σήμα του αεροσκάφους, τοποθετείται και η νότια πλευρά της παρανόμως δεσμευμένης από την Τουρκία περιοχής εντος της Κυπριακής ΑΟΖ, προκειμένου να διεξαγάγει τις παράνομες έρευνες με το «Μπαρμπαρός», ωστόσο την ώρα της πτώσης ο τουρκικός στολίσκος διατηρούσε μεγάλη απόσταση από το σημείο, περίπου 20 ναυτικών μιλίων.
http://www.newsit.com.cy/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου