Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Στου Έρωτα Τα Χίλια Χάδια !!!!


=== Αφού ποθώ να’ρθώ κοντά σου
=== Δειλά το χέρι σου να πιάσω
=== Θά’ρθω να σ’ εύρω καλοκαίρι
=== Στιγμές ωραίες να περάσω
!!!!
*************
=== Τα όμορφα τα μεσημέρια
=== Που ο ζεστός ο ήλιος λάμπει
=== Λεύτερη τρέχει η καρδιά μου
=== Στου έρωτα τον κήπο νά’μπει
!!!!
  *************

=== Σε κάτασπρα μικρά ‘κρογυάλια
=== Δίπλα στο κύμα θα πατάμε
=== Να ζωγραφίζουμε στην άμμο
=== Όμορφα λόγια να μιλάμε
!!!!
  *************
=== Και κάτω απ’ τ’ ουρανού τ’ αστέρια
===Τ’ ανάλαφρα μεγάλα βράδια
=== Γλυκά θα πάλλετ’ η καρδιά μου
=== Στου έρωτα τα χίλια χάδια 
!!!!
  *************
  === ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ — 
1977 — Στη Βουλαγαπάρα μου !!!!


από το ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟ

ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ???
=== Θα μπορούσα νά’μουνα «μεγάλος».
=== Θα μπορούσα νά’χα και λεφτά.
=== Τέτοιο πλούτο να μην έχει άλλος.
=== Κι’ όλ’ οι βλάκες, να μιλούν γι’ αυτά.
*****************
=== Θα μπορούσα, φίλους να προδώσω.
=== Θα μπορούσα νά’χω και εκθρούς.
=== Να πουλώ ιδέες «όσο κι’ όσο».
=== Να μη νοιάζομαι για τους φτωχούς.
*****************
=== Θα μπορούσα, φόνους και να κάνω.
=== Θα μπορούσα κι’ από σαδισμό,
=== με κακία, κόσμο να ξεκάνω.
=== Μεσ’ στο αίμα να πνιγώ κι’ εγώ.
*****************
=== Θα μπορούσα??? Τον λαό να τυραννούσα???
=== Τέτοιες δόξες, να μου λείπουν. Δεν τις θέλω.
=== Κάλλιο ΛΕΥΤΕΡΙΑ για όλους, κι’ ας πεινούσα.
=== Κι’ αν με πίστεψαν δυο-τρεις, θέλω να ξέρω.
=== ΝΑΙ… Γι’ αυτούς θέλω, μια ζωή ν’ αγωνιστώ.
=== Να παλαίψω και μ’ αυτόν τον χάρο, να μπορέσω.
=== Τις ΙΔΕΕΣ να δοξάσω και να δοξαστώ.

  *****************
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ – 1976 — Στη Βουλαγαπάρα μου !!!!

από το ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟ

Ο καλός φίλος συνblogger Μπαρμπανίκος Αρβανίτης δεν είναι μόνο ένας μαχητικός αγωνιστής κι ανυποχώρητος αρθρογράφος αλλά κι ένας άνθρωπος με ευαισθησίες που όσα ποιητικά έγραψε για τη μοναδική του αγάπη τη δεκαετία το '70 δεν διστάζει να της τα αφιερώσει δημόσια 35 τόσα χρόνια μετά.
Αγαπητέ φίλε με συγκίνησες,καλοκαίρι του '77 ήταν που γνώρισα και 'γω τη Σταυρούλα μου και φέτος παραμονές των Χριστουγέννων γίναμε παππούδες!
Να είστε πάντα καλά κι αγαπημένοι!
Ζείδωρον 

1 σχόλιο:

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Καλημέρα και στους δυο σας.

Νάσαι καλά και Συ και ο "ποιητής " που μόλις ήλθα εδώ μούδωσε και πήρα μια βαθειά ανάσα να ξε-σκάσω. «πρισμένη» πρωί-πρωί από το http://ligery.pblogs.gr/2012/01/anoixe-to-bhma-soy.html και http://eikones-xwris-logia.pblogs.gr/2012/01/oi-hasaphdes-ola-ta-sfazoyn-ola-ta-mahairwnoyn.html#comments

Βέβαια από την στιγμή κανείς που χρησιμοποιεί ένα βήμα πρέπει να είναι έτοιμος να δεχτεί ακόμη κι ανάθεμα. Προσωπικά μου είναι δύσκολο γιατί εγώ βλέπεις πέντε χρόνια που «γράφω» δεν το έρριξα ποτέ σε κανέναν κι ας ήλθα σε ευθεία αντιπαράθεση μαζί του.
Ας είναι !
Το μωράκι σας άγγιξε μ’ ένα χάδι και κείνη την στιγμή να σκεφτείς ότι είναι από μένα. …

Read more: Go to TOP and Bottom