Πέμπτη 13 Ιουνίου 2024

Αλέξης Κούγιας για Λαζόπουλο: Μετά την ηθική μου εξόντωση επί πολλά χρόνια, έχει και το θράσος να κάνει μηνύσεις εναντίον μου


«Δεν μπορούσα ποτέ να διανοηθώ ότι υπάρχει άνθρωπος που έχει ευεργετηθεί από εμένα, που αντί να με ευγνωμονεί, να προσπαθεί να με καταστρέψει» δήλωσε ο Αλέξης Κούγιας.

Ο Αλέξης Κούγιας παραχώρησε δηλώσεις στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου στον Alpha και στη δημοσιογράφο Ελισάβετ Οικονόμου και μίλησε για τον λόγο που έγινε παύση των καθηκόντων του για δύο μήνες, την αντιδικία του με τον Λάκη Λαζόπουλο και τον Σπύρο Μπιμπίλα.

«Ο λόγος που έχει γίνει -για πρώτη φορά στην καριέρα μου- αφαίρεση της αδείας, ήταν όταν ήμουν στο νοσοκομείο για να κάνω την αφαίρεση του καρκίνου, ο Δημήτρης και ο Γιάννης Λιγνάδης δημοσιοποίησαν στο site του γραφείου των φερομένων ως βιασθέντων για να δείξουν ποια είναι η ποιότητα αυτών που κατήγγειλαν τον Λιγνάδη και για τους οποίους αθωώθηκε.

Εγώ αρνήθηκα ότι τις παραχώρησα αλλά το έκαναν πράγματι οι συνεργάτες του γραφείου μου. Αυτό θεωρήθηκε συμπεριφορά που έπρεπε να τιμωρηθώ και τιμωρήθηκα με μία ποινή που μου επέβαλε ο Σύλλογος» ανέφερε αρχικά ο Αλέξης Κούγιας.

«Κι εγώ του έχω κάνει μήνυση και για το βούλευμά ότι δήθεν τον έχω χτυπήσει έχω αθωωθεί. Ο Λάκης Λαζόπουλος μετά την ηθική μου εξόντωση επί πολλά χρόνια, έχει και το θράσος να κάνει μηνύσεις εναντίον μου.

Δεν μπορούσα ποτέ να διανοηθώ ότι υπάρχει άνθρωπος που έχει ευεργετηθεί από εμένα, που αντί να με ευγνωμονεί, να προσπαθεί να με καταστρέψει… Δεν θα είμαι σε αυτό το δικαστήριο» δήλωσε ο Αλέξης Κούγιας για τον Λάκη Λαζόπουλο.

«Μην ασχολείστε με τον Μπίμπιλα! Ας μετρήσει με πόσους έχει πάει στη ζωή του όπως είπε. Ασχολούμαστε με ανθρώπους που οικοδόμησαν προσωπικότητες πάνω σε δυστυχίες.

Δεν τον ήξερα, τον έμαθα επειδή ήταν πρόεδρος του ΣΕΗ και επειδή παρενέβαινε σε υποθέσεις του metoo χωρίς να είναι καν παράγοντας.

Ας μετρήσει με πόσους έχει πάει στη ζωή του. Υπάρχουν άνθρωποι και άνθρωποι σε αυτή τη ζωή, αλλά υπάρχουν άνθρωποι και ανθρωπάκια». είπε ρίχνοντας τα βέλη του κατά του Σπύρου Μπιμπίλα.

Δείτε το βίντεο από την εκπομπή του Alpha ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom