Κυριακή 19 Μαρτίου 2017

Αναζητούνται.....Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ακούει?? (έγγραφο)


Γράφει η Θεοδωροβία Πλακά

Ήταν ΑΥΓΟΎΣΤΟΣ του έτους 2014.....και δεν είναι μυθιστόρημα,αλλά απίστευτη αλήθεια....

ΤΌΤΕ ακριβώς πέρασα το κατώφλι του οικονομικού εισαγγελέα και
κατέθεσα επωνύμως 3 αιτήσεις (ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΠΤΙΚΑ ΣΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΩ ΤΗΝ ΜΙΑ ΕΞ ΑΥΤΩΝ) με ονόματα δημοσίων υπαλλήλων εν ενεργεία και συνταξιούχων,ζητώντας να γίνει άρση απορρήτου όλων των προσωπικών τραπεζικών λογαριασμών τους ,αναφέροντας ότι πλούτισαν παράνομα και πιθανότατα και να φοροδιαφεύγουν....ΈΒΑΛΑ για πολλοστή φορά ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ την ασφάλειά μου, την προσωπική,οικογενειακή και επαγγελματική μου ζωή,,,,

ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΙΧΑ ΔΩΣΕΙ ΚΙ ΑΛΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ στην δικαιοσύνη ....ΠΟΛΛΑ....ΑΨΗΦΩΝΤΑΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ,ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΑΠΛΑ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΜΟΥ...

Στις 12 ΑΥΓΟΎΣΤΟΥ ΤΟΥ 2014 οι συγκεκριμένες αιτήσεις διαβιβάστηκαν από τον αξιότιμο οικονομικό εισαγγελέα κύριο Αθανασίου στην ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ για τα περαιτέρω...

(εδώ η μία από τις 3 αιτήσεις)


ΣΉΜΕΡΑ ΕΝ ΕΤΗ 2017 αναζητούνται οι αιτήσεις μου...

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΑΠΟ ΤΟ 2014 ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ??

ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΣΤΑΤΩΘΕΙ ΝΑ ΨΑΧΝΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΟΥΣ, ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ την εξέλιξη των αιτήσεων μετά τόσα χρόνια και τούς οποίους ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ....αλλά η ιστορία εξελίσσεται σε θρίλερ για γερά νεύρα και η υπόθεση αποκτά από μέρους μου μεγάλο ενδιαφέρον....

ΓΙΑΤΙ τα στοιχεία μέχρι στιγμής,εμφανίζουν....

Την διαδρομή των αιτήσεών μου σε κάποιο σημείο και μετά να εμπλέκεται με δικογραφία (άκουσον -άκουσον) ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΙΑΣ....η οποία δεν έχει καμμία σχέση με τις αιτήσεις μου ,αλλά και να είχε (τρόπος του λέγειν) δεν υπάρχουν ούτε στην δικογραφία την συγκεκριμένη της ανθρωποκτονίας (έστω κατά λάθος!!!!), που ανοίχτηκε και μάλιστα είχε δικάσιμο τον περασμένο μήνα!!!! Ω Ρ Α Ι Ο ????

Το θρίλερ συνεχίζεται...μέχρι να ανακαλύψω τί έχει συμβεί ακριβώς φίλοι αναγνώστες...ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΩ με την βοήθεια όσων σέβονται τον αγώνα μου ,αλλά σέβονται και τους εαυτούς τους και το λειτούργημά τους....

Το έχω ξαναγράψει ότι έχω εμπιστοσύνη στην δικαιοσύνη την μη ελεγχόμενη και πιστέψτε με ΥΠΑΡΧΕΙ και δεν καταλαβαίνει ΤΙΠΟΤΑ....

Δυστυχώς η ΑΔΙΚΙΑ έχει την τιμητική της στις μέρες μας ,αλλά για να είναι η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ δυνατή πρέπει να υπάρχει Δικαιοσύνη....Σε αντίθετη περίπτωση θα χαθούμε όλοι στην ζούγκλα των ΤΕΡΑΤΩΝ....

Αναμονή έως το τέλος της ερχόμενης εβδομάδας....

Να είστε σίγουροι ότι ο Θεός αγαπάει τον κλέφτη,αλλά αγαπάει και τον νοικοκύρη....

Θα συνεχίζουν να προστατεύονται οι διεφθαρμένοι,οι παράνομοι και οι διαπλεκόμενοι??
Για να δούμε....

Σ Υ Ν Ε Χ Ι Ζ Ε Τ Α Ι ΠΡΟΣΕΧΩΣ.....
http://theodorovias.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom