Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

Φύσηξαν Μελτέμια στην παρουσίαση του βιβλίου της Ρίκης Ματαλλιωτάκη

Πετάω λουλούδια...και πετάω από τη χαρά μου!

Φιλαράκια μου, πετάω!
Πετάω λουλούδια σε όλους σας!

<span class=
<span class=

Προσφορά της γειτονιάς,μαζί με ένα μεγάλο ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για την παρουσία σας στην εκδήλωση της Ρίκης μας!
Αφορά φυσικά και όσους δεν κατάφεραν να έρθουν, η θετική τους σκέψη μας δυνάμωσε!
Η εκδήλωση ήταν πολύ ατμοσφαιρική και όμορφη!
Η υπεύθυνη του χώρου που μας φιλοξένησε, μας είπε ότι ήταν η πιο "γεμάτη" παρουσίαση βιβλίου που έχει γίνει στο χώρο. Δεν σας κρύβω, ότι αυτό πολύ μας ενθουσίασε!
Οι παρουσιαστές του βιβλίου, ο καθένας με το δικό του τρόπο,θαρρείς ότι μας πήραν από το χέρι σε μια υπέροχη περιπλάνηση, στων μελτεμιών τις ράχες!
Οι εκλεκτές μας Μαρία Τζιρίτα και Λίτσα Πατεράκη, μας γοήτευσαν, με τη ξεχωριστή ματιά τους!
Αυθόρμητη και ουσιαστική η Μαρία!
Ποιητική και δυνατή η Λίτσα!
Ο φίλος μου, ηθοποιός Γιώργος Γιαννόπουλος φαντάστηκε τον εαυτό του να υποδύεται το ήρωα του βιβλίου και μας ξάφνιασε όμορφα, αυτή η θεατρική πρόταση!
Ο γλυκύτατος νεαρός μας Μανώλης Παπαγεωργίου, με την κιθάρα του και τη δυνατή φωνή του ζέστανε και ξεσήκωσε την ψυχούλα μας!
Η γενναία καρδούλα της Ρίκης, μας κέρασε γερή δόση κρητικής λεβεντιάς!
Όλη η ατμόσφαιρα ήταν φυσική και ανεπιτήδευτη!
Φυσικά θα αναρτήσει η συγγραφέας μας, περισσότερες λεπτομέρειες και φωτογραφίες στη δική της γειτονιά!
Εγώ απλά...πετάω λουλούδια και πετάω από τη χαρά μου!!!
Τα καταφέραμε!
Καλή βδομάδα!

19 σχόλια:

THANASIS MAKEDONAS είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΗΜΗΤΡΗ

zeidoron dtsoukas είπε...

Λόγοι που έχουν να κάνουν με την υγεία τις μητέρας μου που ζει στο Αγρίνιο με κράτησαν μακριά από την εκδήλωση-παρουσίαση του βιβλίου της αγαπημένης φίλης Ρίκης Ματαλλιωτάκη
"Στων Μελτεμιών τις Ράχες"!
Χάρηκα ιδιαίτερα σήμερα που διάβασα στο blog( http://lolaparea.blogspot.com/)
της γυναίκας που οργάνωσε την εκδήλωση ότι όλα πήγαν καλά και η εκδήλωση στέφθηκε από επιτυχία.
Για μια ακόμα φορά συγχαρητήρια στην κυρία Ολγα για την οργάνωση και πολλές ευχές στην Ρίκη για καλή επιτυχία του βιβλίου και πολλές πολλές εμπνεύσεις!

zeidoron dtsoukas είπε...

Καλημέρα φίλε Θανάση και καλή εβδομάδα επίσης!Εδώ στο Αγρίνιο ψηνόμαστε από τη ζέστη,εκεί ψηλά πως τα πάτε;

Maria Tzirita είπε...

Κι εγώ αναρωτιόμουν γιατί δεν ήρθες και στεναχωρέθηκα... Ελπίζω όλα να πάνε καλά με τη μαμά κι ελπίζω επίσης να σας δω στην έκθεση βιβλίου στο Πασαλιμάνι στις 26 του μήνα - θα κάνω σχετική ανάρτηση. Στο μπλογκ μου θα δεις και φώτο από την εκδήλωση χθες που ήταν πράγματι καταπληκτική!
Φιλιά Δημήτρη μου!

Ευρύνοος είπε...

Όλα πήγαν τέλεια!!

περαστικά εύχομαι για την μητέρα σου φίλε μου..

είμασταν εκεί και χαρήκαμε απο καρδιάς με την παρουσίαση και με την γνωριμία με την φίλη και συγγραφέα ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟ Ρίκη :)

καλησπέρα :)

( fortounata) είπε...

περαστικά στη μαμά.πολύ ζέστη αδερφέ μου.

Βάσσια είπε...

Ούτε εγώ πήγα.... αλλά χαίρομαι που πέρασαν τόσο όμορφα.

Εύχομαι να καλυτερεύσει η μητέρα σου.

Καλή εβδομάδα :-)

55fm είπε...

Φίλε μου,εύχομαι περαστικά στη μανούλα σου.
Όλα τα άλλα έρχονται δεύτερα!
Σε ευχαριστώ που μοιράστηκες μαζί μας τη χαρά!
Έτσι πρέπει να είμαστε οι άνθρωποι,θετικοί με τη ζωή!
Σε ευχαριστώ θερμά!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ευχαριστω πολυ φιλε μου Ζει, κι ας μην ηρθες.Πάνω απ ολα η υγεια και δη της μανουλας μας!

Σ φιλω

zeidoron dtsoukas είπε...

Μαρία μου πέρασα είδα και τη δική σου ανάρτηση και ειλικρινά ένιωσα σαν να ήμουν εκεί.Πολύ χάρηκα που είχε τέτοια επιτυχία η εκδήλωση.Πιστεύω στις 26 του μήνα να τα πούμε επιτέλους!Πολλά φιλιά κι από μένα,καλό βράδυ!

Υ.Γ.:Οσα για τη μαμά τα πράγματα είναι μπερδεμένα!Από τότε που πέθανε ο πατέρας μου εκδηλώνει μια άρνηση για τα πάντα.Δεν θέλει να έρθει Αθήνα,δεν θέλει να φάει κι όλο ζητάει να την πάρει ο Θεός.
Την πείραξαν και τα φάρμακα που έπαιρνε κι έτσι ανεβοκατεβαίνουμε με την αδερφή μου εναλλάξ!

zeidoron dtsoukas είπε...

Αγαπητέ Τάσο να είσαι καλά!
Χάθηκε μια ευκαιρία να τα πούμε,χάρηκα πάντως που ήταν όλα τέλεια!Καλό βράδυ!

zeidoron dtsoukas είπε...

Φουρτουνάτα να είσαι καλά!
Εδώ κάτω βράζουμε,δεν κουνιέται ούτε ένα φυλλαράκι.
Καλό βράδυ να έχεις!

zeidoron dtsoukas είπε...

Βάσσια μου πράγματι ήταν υπέροχα,όπως δηλώνουν όλοι κι αυτό είναι Θαυμάσιο.
Σε ότι αφορά τη μητέρα μου σ' ευχαριστώ πολύ αλλά δεν βλέπω να συνεργάζεται.
Καλό βράδυ!

Phivos Nicolaides είπε...

Περαστικά και συγχαρητήρια στη συγγραφέα Ρίκη Ματαλλιωτάκη.

zeidoron dtsoukas είπε...

Αγαπητή κυρία Ολγα καλώς ήρθατε!
Και 'γω σας ευχαριστώ και χαίρομαι και για την επιτυχία της εκδήλωσης και γιατί γνώρισα έναν άνθρωπο σαν κι εσάς.Να είστε πάντα καλά,καλό βράδυ να έχετε!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ:))
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΣΟΥ.ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΑΨΟΓΑ!!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΝΑ ΤΗΣ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ.

zeidoron dtsoukas είπε...

Ρίκη μου σ' ευχαριστώ!
Στην αρχή στεναχωρήθηκα που δεν μπόρεσα να έρθω αλλά όταν διάβασα τις αναρτήσεις της κυρίας Ολγας,της Μαρίας και του Τρελού μας ένιωσα σαν να ήμουν εκεί.Σου εύχομαι πάντα επιτυχίες στη ζωή σου και να πλαισιώνεσαι από τόσο καλούς φίλους!
Περιμένω και τη δική σου ανάρτηση να διαβάσω και τη μαντινάδα.
Καλό βράδυ!

zeidoron dtsoukas είπε...

Αγαπητέ Φοίβο σ' ευχαριστώ,να είσαι καλά!Είναι άξια συγχαρητηρίων η Ρίκη!
Μπράβο της.

zeidoron dtsoukas είπε...

Αγαπητέ φίλε Σκρουτζάκο σ' ευχαριστώ,να είσαι καλά!
Οντως ήταν μια ευκαιρία να γνωριστούμε κι από κοντά,πάντως χάρηκα που είχε επιτυχία η εκδήλωση και περάσατε όμορφα.
Καλή εβδομάδα επίσης!

Read more: Go to TOP and Bottom