Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2024

Βόλος: 37χρονος γνωστός επιχειρηματίας έπεσε από τον 4ο όροφο πολυκατοικίας και σκοτώθηκε - Τι λέει η αδελφή του


Συγκλονισμένη η τοπική κοινωνία του Βόλου μετά την τραγική είδηση όπου ένας 37χρονος άνδρας έπεσε από τον 4ο όροφο πολυκατοικίας με αποτέλεσμα να βρει τραγικό θάνατο.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο 37χρονος άνδρας που έπεσε από την πολυκατοικία στην οδό 2ας Νοεμβρίου, ήταν γνωστός επιχειρηματίας του χώρου της εστίασης στον Βόλο. Όλοι μιλούν για ένα πολύ χαμογελαστό και ανοιχτόκαρδο άνθρωπο που είχε σχέδια και όνειρα για το κοντινό του μέλλον.

«Δεν γνωρίζουμε ακόμη κάτω από ποιες συνθήκες έπεσε ο αδερφός μου. Δεν υπήρχε μπαλκόνι σ’ εκείνο το σημείο από όπου έπεσε  αλλά μόνο παράθυρο. Δεν ξέρουμε τίποτα ακόμη και περιμένουμε να μας πει η αστυνομία πως έγινε. Δεν πρόκειται να κατηγορήσουμε κανέναν χωρίς να ξέρουμε τι ακριβώς έχει γίνει», λέει στο newsit.gr η αδερφή του 37χρονου που έπεσε από τον 4ο όροφο πολυκατοικίας και βρήκε τραγικό θάνατο στον ακάλυπτο της πολυκατοικίας.

Δεν έχει γίνει ακόμη σαφές το τι ώρα ακριβώς έγινε το δυστύχημα με τον 37χρονο στον Βόλο αν και οι αρχές εικάζουν πως η σορός του βρέθηκε αρκετές ώρες μετά την πτώση καθώς το σώμα του βρισκόταν ήδη σε ακαμψία.

«Ο αδερφός μου ήταν μια χαρά, ανοιχτός άνθρωπος χαμογελαστός. Είχε ανοίξει μαγαζί το καλοκαίρι και πήγαινε πολύ καλά και τώρα σκεφτότανε να βρει κάποιο χώρο να ανοίξει και δεύτερο. Δεν υπήρχε πιο καλός άνθρωπος από τον αδερφό μου, όλος ο κόσμος τον αγαπούσε, ήταν κοινωνικός και είχε πολλούς φίλους. Δεν υπάρχει περίπτωση ο αδερφός μου να έχει κάνει κάτι», αναφέρει η αδερφή του 37χρονου επιχειρηματία και περιγράφει τη στιγμή που τους ενημέρωσαν για το τραγικό συμβάν.

«Εμείς δεν ξέραμε τίποτα. Μας πήρε τηλέφωνο ο ξάδερφος μου και μας είπε ότι ακούστηκε τέτοιο πράγμα και η μητέρα μου τρελάθηκε, πήγε από το σπίτι του αλλά δεν της άνοιγε. Η μητέρα μου πίστεψε ότι κοιμόταν ο αδερφός μου και για αυτό δεν άνοιγε.

Μόλις γύρισε πίσω αμέσως ήρθε η ασφάλεια και πήρε τους γονείς μου. Εμένα εκείνη την ώρα με πήρε η μαμά μου τηλέφωνο και μου είπε ότι κάτι έγινε με τον αδερφό μου χωρίς να μου πει λεπτομέρειες», τονίζει η αδερφή του 37χρονου που ο θάνατός του σκόρπισε τον πόνο και την θλίψη σε όλη του την οικογένεια.

https://www.newsit.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom