Πέμπτη 28 Απριλίου 2022

Πισπιρίγκου: Νέες δηλώσεις από τη φυλακή - Το ενδιαφέρον για τα κοινά αντικείμενα με τον Μάνο (βίντεο)


Νέες δηλώσεις έκανε η Ρούλα Πισπιρίγκου μέσα από τις φυλακές του Κορυδαλλού όπου βρίσκεται, καθώς κατηγορείται για την δολοφονία της 9χρονης Τζωρτζίνας. Η 33χρονη μίλησε στο STAR και στον δημοσιογράφο Γιώργο Σόμπολο για τις εξελίξεις της υπόθεσης αλλά και για το πώς περνάει τον χρόνο της στη φυλακή.

“Κοινώνησα, εξομολογήθηκα και μου έφεραν φωτογραφίες των παιδιών μου” ανέφερε χαρακτηριστικά η Ρούλα Πισπιρίγκου. Παράλληλα ενδιαφέρεται πολύ για όσα αντικείμενα είχε από κοινού με τον Μάνο Δασκαλάκη και πώς θα τα χωρίσουν αφού πλέον δεν είναι ζευγάρι.

«Ζήτησα να μάθω τι τελικά γίνεται με την απομάκρυνση των προσωπικών μου αντικειμένων από το σπίτι που εμένα μέχρι και την ημέρα της σύλληψης μου» είπε εννοώντας το σπίτι της οδού Μπιζανίου που έμενε η οικογένεια.

Ο δημοσιογράφος Γιώργος Σόμπολος επικοινωνεί συχνά με την κατηγορούμενη μέσα από τις φυλακές Κορυδαλλού και σύμφωνα με τον ίδιο η οικογένεια Πισπιρίγκου έμαθε μόλις στις αρχές της προηγούμενης εβδομάδας ότι είχε χορηγηθεί κεταμίνη στο παιδί σε δύο διαφορετικές περιόδους κατά τη νοσηλεία της στο νοσοκομείο της Πάτρας.

Υποστηρίζουν πως αντίστοιχη ποσότητα κεταμίνης είναι πιθανό να έχει χορηγηθεί και στο νοσοκομείο Παίδων. Βέβαια, οι ισχυρισμοί αυτοί δεν επιβεβαιώνονται ούτε από τα νοσοκομεία αλλά ούτε και από τους γιατρούς που έχουν καταθέσει.

Δείτε ΕΔΩ το βίντεο από το κεντρικό δελτίο του SRAR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom