Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2017

Η Θεοδωροβία Πλακά γράφει για τον Γολγοθά της: Ένοχοι χωρίς Ελαφρυντικά....

Τόλμησε να καταγγείλει διαφθορά στη Γ.Γ. Αθλητισμού και την έστειλαν σπίτι της

Γράφει η Θεοδωροβία Πλακά

Κάθε άνθρωπος είναι ένοχος για όλο το ΚΑΛΟ που ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ.
(Βολταίρος)

Άσχημοι χαρακτήρες,σκληροί,κακοί ,κι ανήθικοι...

Όλοι κυκλοφορούν ανάμεσά μας και χωρίς τύψεις και ντροπή  σπέρνουν το κακό...
Όταν μάλιστα αυτοί οι χαρακτήρες τυγχάνει να είναι και δημόσιοι υπάλληλοι,κρατικοί λειτουργοί,δημοσιογράφοι,αλλά και δικηγόροι υπεράνω υποψίας, τα πράγματα περιπλέκονται και οι χαρακτήρες καταλήγουν εγκληματικοί....

Εγκληματίας δεν είναι μόνο αυτός που έχει διαπράξει αποδεδειγμένα βαρύ ποινικό αδίκημα,αλλά και αυτός που έχει κάνει κάτι ΗΘΙΚΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ....Γιαυτό και είναι ΕΝΟΧΟΙ  ΧΩΡΙΣ  ΕΛΑΦΡΥΝΤΙΚΑ ΟΛΟΙ  ΟΣΟΙ  ΣΥΝΕΒΑΛΛΑΝ  ΣΤΗΝ  ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΗ και ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ  ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ  ΑΠΟΛΥΣΗ ΜΟΥ μετά από 24 έτη ΕΝΤΙΜΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ  ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ  ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΕΝΗ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ  ΣΥΜΦΕΡΟΝ....

Τελευταίο ραντεβού με το δίκιο μου στις 29 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ....
Αν δεν είναι όλα όπως πάντα ΣΤΗΜΕΝΑ,θα δικαιωθώ....
Αν όχι,θα τα πω μαζί τους στην Τακτική Δικαιοσύνη....

Οι ένοχοι δεν νοιώθουν τύψεις,ούτε μεταμέλεια....κι αυτοί είναι που δεν έχουν ελαφρυντικά για το κακό που προκαλούν ή προκάλεσαν....
Δεν έχουν ηθικά κριτήρια και ηθικούς κανόνες,γι αυτό παραβιάζουν νόμους και σπέρνουν ΑΔΙΚΙΕΣ...

Δεν αναλαμβάνουν ευθύνες ,δεν ελέγχουν τις ενοχές τους....
Δεν διορθώνουν τα λάθη τους ,αλλά τα επαναλαμβάνουν μέχρι να τελειώσουν το καταστροφικό τους έργο...
Επεμβαίνουν,παρεμβαίνουν,κινούνται μυστικά,κάνοντας παράνομα κατάχρηση εξουσίας για προσωπικό όφελος,καλύπτοντας την διαφθορά τους με την Διαπλοκή τους...

Διεφθαρμένοι δημόσιοι υπάλληλοι,εκβιάζουν και διακινούν μαύρο χρήμα...
Όλοι στο κόλπο, πολιτικοί Υπεράνω υποψίας και κυβερνήσεις,σε ένα ανύπαρκτο Κράτος Δικαίου....
Με τόση διαφθορά δεν έρχεται ανάπτυξη...
Η διαφθορά τους υπονομεύει την δημοκρατία....
Η τεράστια διαφθορά στην δημόσια διοίκηση  οδηγεί σε Αδικίες και Άνιση μεταχείρηση....
Συγγενείς και φίλοι έχουν κατακλείσει το Δημόσιο και αυτό αποτελεί ΔΙΑΦΘΟΡΑ...

Τις πταίει ?? όπως είχε  πει και ο Χαρίλαος Τρικούπης....

Η ένοχη συνείδηση είναι κρυφός εχθρός....

Η έλλειψη διαφάνειας...
Η έλλειψη ελέγχου....
Η έλλειψη σκεπτόμενης κοινωνίας....
Η δωροδοκία στον δημόσιο τομέα....
Η κλεψιά Δημοσίου χρήματος και η νομιμοποίηση παράνομων εσόδων....δεν διώκονται, αλλά καλύπτονται...
Η έλλειψη Κράτους Δικαίου...
Η διαφθορά και η Διαπλοκή στις Κρατικές εξουσίες...Στην Ασυνομία...στην Δικαιοσύνη....
Η έλλειψη παιδείας...
Το κυνηγητό όσων έχουν το θάρρος να καταγγέλουν υποθέσεις Μεγαλοδιαφθοράς και οικονομικών εγκλημάτων....

Όλα αυτά φταίνε και τελειωμό δεν έχουν,γιατί είναι όλοι εμπλεκόμενοι και γι αυτό δεν υπάρχει η πολιτική βούληση της κάθαρσης κι ας βροντοφώναζαν ότι θα την πατάξουν....

Η σωστή ελευθερία του τύπου με αποδείξεις και στοιχεία συμβάλλει στην ανάδειξη της διαφθοράς....Όταν η ελευθερία του τύπου περιορίζεται σε ότι συμφέρει τον καθένα,το παιχνίδι έχει χαθεί....

Κι έτσι ερχόμαστε στις δικές μου καταγγελίες για Τεράστια Διαφθορά στην Γενική Γραμματεία Αθλητισμού...

Το τι μου συνέβη το έχω γράψει δημόσια πολλές φορές...
Τι συνέβη σε έναν μάρτυρα δημοσίου συμφέροντος εθνικής σημασίας??...
Σε όλα τα κράτη του κόσμου ισχύει ο θεσμός WHISTLEBLOWERS....Γιατί άραγε εγώ βασανίζομαι στην Πατρίδα μου,την Ελλάδα και για μένα δεν ισχύει?? Πόσοι Επενέβησαν για να μην ισχύει??
Οι εγκληματίες του κράτους μπορούν να μου απαντήσουν??
Αν όμως πάθω κάτι,θα είστε ΕΝΟΧΟΙ ΧΩΡΙΣ ΕΛΑΦΡΥΝΤΙΚΑ....

Τιμωρήθηκα εγώ με ΑΠΟΛΥΣΗ γιατί έκανα σαν δημόσιος Υπάλληλος το ΚΑΘΗΚΟΝ ΜΟΥ...Γιατί ΟΛΟΙ, ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ , ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ , ΚΡΑΤΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ,Δικηγόροι και ημοσιογράφοι,πλην ελαχίστων εξαιρέσεων,είναι εμπλεκόμενοι σε Διαπλοκή και διαφθορά συγκάλυψης και κουκουλώματος των απατεώνων και παράνομων .Ακόμα και η Διεθνής Διαφάνεια Ελλάς....Γιατί εγώ είμαι η μία και αυτοί οι πολλοί....Γιατί ΔΕΝ ΜΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΕΝΩ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ....

Γιατί έχουν φίλους,κολλητούς διεφθαρμένους σε όλα τα επίπεδα που δεν θέλουν να πειράξουν,γιατί τα ΑΤΟΜΙΚΑ ή ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ συμφέροντα είναι υπεράνω ΟΛΩΝ...και της Διαφάνειας και του Δημοσίου συμφέροντος και του Κράτους Δικαίου....Όλοι μαζί σε ένα τεράστιο κύκλωμα ατόμων Υπεράνω υποψίας που ισοπεδώνουν τα πάντα....

Έτσι καταστρώνοντας καταστροφικό και εγκληματικό σχέδιο εναντίον μου με επιθέσεις ,απειλές,και τεράστιo bullying ,που τόλμησα να σηκώσω κεφάλι και να καταγγείλω παρανομίες και οικονομικά εγκλήματα στην ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ,ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ,η Διοίκηση αυτής, με εγκέφαλους και πρωτεργάτες θιγόμενους Υπουργούς,και ανώτερα στελέχη,εκ των οποίων και η Γενική Διευθύντρια Αθλητισμού Μαρία Χρυσοστομίδου,η οποία με κυνηγάει βάναυσα και εκδικητικά,κάνοντας κατάχρηση της εξουσίας της από το έτος 2009 έως σήμερα.... Έχει παρανομήσει πολλάκις,με πολλά πειθαρχικά παραπτώματα και με παρανόμως νομιμοποιηθέντα Ευρώπουλα....

Όποια προσπάθεια κι αν έκανα να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας,αλλά απλή καταγγέλουσα έπεφτε στο κενό...Δεν έδιναν σημασία σε τίποτα ,σε κανένα έγγραφο ,γιατί ήταν αφοσιωμένοι σε ένα και μοναδικό σκοπό....ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΗ ΑΠΟΛΥΣΗ ΜΟΥ....

Στις 9 Αυγούστου λοιπόν (σημσιωτέον ό,τι μου έχουν κάνει ,το έχουν κάνει μήνα Αύγουστο που τα δικαστήρια και οι δικηγόροι έχουν καλοκαιρινή άδεια ,για να μην έχω περιθώρια να αντισταθώ) ο Συριζαίος Υφυπουργός Αθλητισμού Γιώργος Βασιλειάδης χωρίς τύψεις και ντροπή δημοσιεύει στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως την καταγγελία Σύμβασης Εργασίας μου....

ΔΙΑΒΑΣΤΕ 



Την περίμενα γιατί ήξερα το μίσος εναντίον μου...
Την περίμενα για να έκανα μετά εγώ τις νομικές μου διαδικασίες εναντίον τους....

Με περίμενε όμως μία αναπάντεχη θα έλεγα εγώ είδηση...
25 Σεπτεμβρίου μου παρεδόθη από την Αστυνομία ένα έγγραφο ότι στις 4 Οκτωβρίου εκδικάζεται μία ΈΝΣΤΑΣΗ που είχα κάνει εναντίον της απόφασης του Πρωτοβάθμιου Πειθαρχικού το ΈΤΟΣ 2014!!!!!!!!!!!! Άκουσον ,άκουσον.....

ΔΙΑΒΑΣΤΕ 



Δηλαδή με ΕΔΙΩΞΑΝ μεν πρώτα,αλλά με στέλνουν μετά εορτής να εκδικαστεί η ΈΝΣΤΑΣΗ....
Όταν εκκρεμεί Ένσταση γίνεται αναστολή της οριστικής παύσης μέχρι να εκδικαστεί....
Τι συνέβη όμως όταν με το χαρτί στο χέρι έτρεξα στο Δτικηγορικό Γραφείο Παπαδημητρίου που με βοηθούσε στα εργασιακά μου??

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΑ ΣΤΟ FACEBOOK

Via Plaka5 Οκτωβρίου στις 11:53 π.μ.Πάμε λοιπόν....
Από την Αστυνομία Γλυφάδας με έψαχναν να μου παραδώσουν ένα έγγραφο στις 25 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ,για να παρουσιαστώ ενώπιον του Δευτεροβάθμιου Πειθαρχικού Συμβουλίου στην Σπινθάρου και Φιλοξένου 2, στις 4 Οκτωβρίου 2017, για να εκδικαστεί ΕΝΣΤΑΣΗ μου, από το έτος 2014 (ΑΚΟΥΣΟΝ ,ΑΚΟΥΣΟΝ) κατά της Πρωτοβάθμιας απόφασης της απόλυσής μου που είχε καταθέσει ο πληρεξούσιος Δικηγόρος μου Αλέξανδρος Ντάσκας....
Διαβάζοντας το έγγραφο έπαθα ένα ΣΟΚ από χαρά προς στιγμήν ,αλλά αμέσως έγινε μεγάλος θυμός,γιατί ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ μου είχε κάνει καταγγελία της σύμβασης της εργασίας μου και το είχε δημοσιεύσει στην ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ 9 Αυγούστου του 2017....Δηλαδή πολύ πριν πάρω στα χέρια μου την εκδίκαση της ένστασης...Δηλαδή διέπραξε εγκληματική ενέργεια εναντίον μου....ΑΠΟΛΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΑ...και είναι και δικηγόρος....ΓΙΑΤΙ...
Ενώ εκκρεμούσε ΕΝΣΤΑΣΗ ΜΟΥ ,αυτός με τους συνεργούς του με απέλυσε ΠΑΡΑΝΟΜΑ,,,γιατί ο ΔΗΜΟΣΙΟ-ΥΠΑΛΛΗΛΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ αναφέρει ότι ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ Η ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΠΑΥΣΗ αν εκκρεμεί ΕΝΣΤΑΣΗ...
Όπως καταλαβαίνετε βρέθηκα μπροστά στην κορύφωση της ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΚΕΥΩΡΙΑΣ ΤΟΥΣ....και έτρεξα στο ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ 56 που ασχολείται με τα της εργασίας μου για να προβούμε ΑΜΕΣΑ σε ΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ.....
Τι συνέβη όμως εκεί μετά???
Ήπια πολλά χαπάκια για την πίεση για να μην πάθω 100 εγκεφαλικά.....
Το τι επακολούθησε από εκείνη την στιγμή μέχρι χθες που παρουσιάστηκα στο ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ θα σας το γράψω αργότερα,γιατί όταν τα γράφω ,επειδή με πνίγει το δίκιο και τα θυμάμαι, χρειάζομαι μία παύση για να ηρεμήσω και να ξαναεπιστρέψω....
Σε λίγο η συναρπαστική συνέχεια,,,,για γερά νεύρα....


Via Plaka5 Οκτωβρίου στις 1:11 μ.μ.Συνεχίζω....
Για να καταλάβετε όσοι δεν γνωρίζετε λεπτομέρειες της δραματικής Έντιμης Δημόσιο-Υπαλληλικής ιστορίας μου,σας λέω ότι από τις 10 Δεκεμβρίου 2012 που επέστρεψα από την απόσπασή μου που είχα ζητήσει εγώ στην Θεσσαλονίκη,επειδή δεν ήθελαν να με βλέπουν στα πόδια τους στην Γ.Γ.Αθλητισμού τα ΛΑΜΟΓΙΑ,ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ,επέλεξαν να με απειλήσουν,να μου επιτεθούν και να με κυνηγήσουν παράνομα και εγκληματικά....φυσικά για να φοβηθώ και να μην ξαναπατήσω ,για να πατήσουν αυτοί και να με διώξουν ως ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΩΣ ΑΠΟΥΣΑ....Ζήτησα την προστασία της Ασφάλειας και της ΕΛ,ΑΣ και μου την παρείχαν ΑΜΕΣΑ...
Εκείνη την περίοδο λοιπόν ζήτησα την βοήθεια ενός φίλου νεαρού δικηγόρου τον οποίο απείλησαν και εκβίασαν ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΜΟΥ κι εμένα, γιατί θα είχε πρόβλημα η ομοσπονδία του που ήταν Νομικός σύμβουλος...( Το Σάββατο θα δημοσιεύσω την καταγγελία μου αυτή,να την δείτε)...Μου το είπε και το έχω καταγγείλει στην δικαιοσύνη και στην Αστυνομία....Αποχώρησε φοβούμενος και έμεινα χωρίς δικηγόρο μεγάλο διάστημα και οι εγκληματίες έκαναν διάφορα εναντίον μου ανενόχλητοι....
Η ομοσπονδία του δικηγόρου εκείνη την εποχή πήρε γερή Επιχορήγηση...
Δεν τον ανέφερα στον Δικηγορικό σύλλογο τον δικηγόρο που προτίμησε να με εγκαταλείψει,γιατί είχε δύο μικρά παιδάκια και τον λυπήθηκα...
Έτσι η τύχη και ο Θεός με βοήθησε και βρήκα τον φύλακα άγγελο μου στο πρόσωπο του εξαιρετικού Ανθρώπου και δικηγόρου Αλέξανδρου Ντάσκα...Απείλησαν τον πατέρα του Γιάννη Ντάσκα να μην ασχολείται μαζί μου....δεν υπάκουσε....πρόσφεραν χρυσά συμβόλαια στον υιό του και δικηγόρου μου Αλέξανδρο Ντάσκα για να με εγκαταλείψει....δεν δέχτηκε και μέχρι σήμερα είναι με πάθος δίπλα μου....
Αφού λοιπόν σας έκανα μιά εισαγωγή για να συνδέσετε ΚΙΝΉΣΕΙΣ, πρόσωπα και καταστάσεις επανέρχομαι στο σήμερα.....για να κατανοήσετε αυτό που συνέβη με τον Δικηγόρο Παπαδημητρίου....κι όλες αυτές τις μέρες καταπίνω χαπάκια για την πίεση,γιατί μεγαλώνω κιόλας και μπορεί να είμαι ΔΥΝΑΤΗ,αλλά ο οργανισμός με όλα αυτά διαμαρτύρεται....
ΦΤΙΑΧΝΩ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΑΦΕ....ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΊΖΩ....


Via Plaka5 Οκτωβρίου στις 2:37 μ.μ.Τον Δικηγόρο Παπαδημητρίου στην Πανεπιστημίου 56 στην Αθήνα,μου τον σύστησαν εξαιρετικά ΈΝΤΙΜΟΙ φίλοι και τον εμπιστεύτηκα τυφλά...
Έτσι με το χαρτί της Αστυνομίας στα χέρια μου για την Ένσταση που θα εκδικαζόταν στις 4 Οκτωβρίου ,δηλαδή χθές και με άλλα έγγραφα σοβαρά,κατόπιν ραντεβού τον επισκέφτηκα στο γραφείο του....
Η συνομιλία μας και οι συμβουλές του για το τι νομικές διαδικασίες θα κάναμε με ενθουσίασαν....του είπα κι εγώ τι ήθελα και συμφωνήσαμε την Δευτέρα 2 Οκτωβρίου να είχε έτοιμες τις νομικές διαδικασίες....Τίποτα δεν μου έδειχνε αυτό που θα ακολουθούσε.....
Μου είπε να βγάλω φωτοτυπίες τα έγγραφα που είχα μαζί μου...κατέβηκα στην Ομόνοια τα έβγαλα και επειδή εγώ δεν μπαίνω σε ασανσέρ λόγω κλειστοφοβίας και το γραφείο του είναι 8ο!!!! όροφο ,μου είπε να τα αφήσω στον θυρωρό...αυτό έκανα ,τον πήρα τηλέφωνο στο κινητό του και του είπα ότι τα παρέδωσα στον θυρωρό....Μού είπε ότι θα τα δει και θα μου τηλεφωνήσει...
Πέρασε το σαββατοκύριακο( 30 Σεπτεμβρίου και 1η Οκτωβρίου) αφού του τηλεφωνούσα και δεν απαντούσε....Ήρθε η Δευτέρα 2 Οκτωβρίου και ο Δικηγόρος ΑΦΑΝΤΟΣ....Τηλεφωνούσα εναλλάξ μία στο γραφείο,μια στο κινητό...ΤΙΠΟΤΑ....Αρχισαν να με ζώνουν τα φίδια....η εμπειρία μου από αυτά που είχαν συμβεί στο παρελθόν μου έλεγαν ότι κάτι δεν πάει καλά...
Ενημέρωσα αυτούς που μου τον σύστησαν....μου είπαν να περιμένουμε....
Την επομένη δηλαδή την Τρίτη 3 Οκτωβρίου ξεκίνησα πάλι τα τηλέφωνα....Η κοπέλα του γραφείου του μου είπε ότι είχε ραντεβού ....της είπα ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝ γιατί την Τετάρτη 4 Οκτωβρίου έχω ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ και πρέπει να μάθει τα μέλη και να μιλήσουμε οπωσδήποτε....Μου είπε θα του το πει....
ΕΚΕΙΝΟΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΦΑΝΤΟΣ....
Έτσι έφτασε η Τρίτη το βράδυ 3 Οκτωβρίου με τα νεύρα μου στο κόκκινο....ΗΤΑΝ ΦΩΣ ΦΑΝΑΡΙ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ.....Κάποιοι τον πλησίασαν κι αυτόν....
Έτσι στις 9 το βράδυ της Τρίτης ενημερώνω τους πολύ καλούς φίλους ότι ο δικηγόρος Δεν απαντάει στα μηνύματά μου και στις κλήσεις μου.....Εκείνοι τα πήραν κρανίο και τον πήραν θυμωμένοι...
ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ και με πήρε ΤΗΛΕΦΩΝΟ στις 10 το βράδυ της Τρίτης 3 Οκτωβρίου....
Με τρεμάμενη φωνή μου είπε ότι ήταν άρρωστος με 40 πυρετό...
το πρωί όμως η κοπέλα του γραφείου του μου είχε πει ότι έχει ραντεβού!!!!!!!
Τον ρώτησα γιατί δεν με πήρε να μου το πεί για να δω τι θα κάνω με το πειθαρχικό....καμία απάντηση....Το μόνο που είπε, στείλε μου το e-mail σου να σου στείλω ένα χαρτί τώρα ότι είμαι άρρωστος για να το πας στο Πειθαρχικό και να δώσουν ΑΝΑΒΟΛΗ....
Το χαρτί στο e-mail μου δεν ήρθε ΠΟΤΕ....
Ούτε ντροπή απέναντι σε εμένα,ούτε απέναντι σε αυτούς που μου τον σύστησαν....
Καταλαβαίνετε πως ξημερώθηκα ....
Έπρεπε να παρουσιαστώ αυτοπροσώπως και να ζητήσω ΑΝΑΒΟΛΗ ,λέγοντας ότι ο δικηγόρος μου είναι άρρωστος χωρίς όμως να έχω κάποιο χαρτί....Μία τρέλα....
Ενημέρωσα τους φίλους που μου τον σύστησαν και χωρίς αμφιβολία μου είπαν ότι κάτι βρωμάει....
Όντως....έκανα την προσευχή μου,οπλίστηκα με πολύ δύναμη για τί η αλήθεια δεν έχει να φοβηθεί κάτι και παρουσιάστηκα πριν τις 10 που ήταν η συνεδρίαση του πειθαρχικού....Είπα για την ασθένεια του Δικηγόρου με ρώτησαν για χαρτί...δεν είχα...αλλά τους είπα ότι αυτή την ένσταση την περίμενα χρόνια να εκδικαστεί για το δίκιο μου και χρειάζομαι την αναβολή....ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙΣ....ΘΑ ΣΕ ΒΑΛΟΥΜΕ ΠΡΩΤΗ ΜΕΣΑ....
ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΫ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ....
Περιμένοντας στην αίθουσα Αναμονής βλέπω να περνάει από μπροστά μου η Γενική Διευθύντρια της Γ.Γ.Αθλητισμού η ΜΑΡΙΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΙΔΟΥ...Η πλέον Παράνομη ,εμπλεκόμενη και με πολλά πειθαρχικά παραπτώματα στην πλάτη της ,αλλά και καταχραστής δημοσίου χρήματος την οποία έχω καταγείλει ήταν μέλος του ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟΥ που θα έκρινε εμένα....
Έχεις πολύ θράσος Χρυσοστομίδου και δεν θα σου περάσει....
Δεν υπάρχει περίπτωση!!!!
Ο πρόεδρος του Πειθαρχικού κύριος Νικόλαος Μουδάτσος και Αντιπρόεδρος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους ήταν εξαιρετικός και ευγενέστατος,κατανόησε όσα είπα και μου έδωσε ΑΝΑΒΟΛΗ για τις 29 Νοεμβρίου....
Πως γίνεται να έχει δίπλα του Την πλέον Διεφθαρμένη, Παράνομη και διαπλεκόμενη Μαρία Χρυσοστομίδου???Θα μάθει πιά είναι η συγκεκριμένη και το ποιόν της...
Από ότι με έχουν πληροφορήσει τις επόμενες ημέρες κι άλλος συνάδελφος θα της καταθέσει μήνυση και αγωγή....
Ο Δικηγόρος Παπαδημητρίου μέχρι σήμερα ΑΦΑΝΤΟΣ ,ούτε καν πήρε να ρωτήσει τι έγινε.....έστω για ξεκάρφωμα....
Τσίπα μηδέν....
Οι εξελίξεις από μέρους μου θα είναι ραγδαίες....γιατί για ένα τόσο σοβαρό θέμα μου, ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ και με άφησε εκτεθειμένη,με μάρτυρες και στοιχεία....Ε ΟΧΙ......Τι σου έταξαν εσένα και με εγκατέλειψες?? Θα το μάθουμε εν καιρώ.....
Εδώ τελειώνει η περιγραφή φίλοι μου των όσων πέρασα αυτές τις ημέρες....
Η Σαπίλα τεράστια....
Πιστεύω ότι το έχετε καταλάβει ,αλλά από εμένα το μαθαίνετε από πρώτο χέρι,γιατί τα ζω στο πετσί μου.....
Την αγάπη μου σε όλες και όλους!!!!!😘😘😘😘😘😘😘🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

Σχετικά θέματα:
Ακούστε όσοι δεν ακούσατε συνέντευξή μου σε ραδιοσταθμό της Αυστραλίας

Είναι θέμα Τιμής να τιμωρηθούν όσοι Υπέγραψαν την Αδικη και Εκδικητική Απόλυσή μου.

http://theodorovias.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom