Επίθεση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης εξαπέλυσε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Ξυδάκης ο οποίος αναφέρθηκε στις αιτίες που οδήγησαν στην αλλαγή των δεδομένων στον κλάδο, κατά τη διάρκεια της παρέμβασής του στο 2ο Delphi Economic Forum.
Ειδικότερα, ο κ. Ξυδάκης δήλωσε χαρακτηριστικά ότι «Αυτή η ιστορία με τα viral βιντεάκια από το YouTube ξεκίνησε από τον ΣΚΑΪ και συνεχίστηκε ακόμα και στην ΕΡΤ. Aυτά τα δελτία ειδήσεων είναι τελειωμένα. Είναι η δημοσιογραφία του τεμπέλη που δεν κάνει ρεπορτάζ. Mολύνθηκαν το Βήμα και η Καθημερινή και έγιναν σαν το Πρώτο Θέμα».
Επιπλέον, ανέφερε ότι υπήρχαν πρόδρομα συμπτώματα που θα έπρεπε να είχαν οσμιστεί οι επιχειρήσεις του κλάδου, ξεχωρίζοντας την επανάσταση στα κοινωνικά δίκτυα και επισήμανε τον τρόπο διάχυσης της ενημέρωσης με χαρακτηριστικό το γεγονός ότι ακόμα και ο Πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τράμπ κάνει χρήση ο ίδιος του λογαριασμού του στο Twitter.
Από τη δεκαετία του 1980 έγινε υπέρ-επέκταση των μέσων μαζικής ενημέρωσης στην Ελλάδα και σε συνδυασμό με την εμφάνιση των εντύπων lifestyle επήλθε, όπως είπε, η ηθική εξαθλίωση του κλάδου.
Ο κ. Ξυδάκης στηλίτευσε το γεγονός ότι επιχειρήσεις των media εισήλθαν στο Χρηματιστήριο, ενώ δεν είχαν τα εχέγγυα να το κάνουν. Μάλιστα, έκανε λόγο και για ευθύνες των χρηματοπιστωτικών οργανισμών για το πώς επέτρεψαν πτωχευμένες εταιρείες να αντλήσουν κεφάλαια μέσω της χρηματαγοράς.
http://mononews.gr/
Ειδικότερα, ο κ. Ξυδάκης δήλωσε χαρακτηριστικά ότι «Αυτή η ιστορία με τα viral βιντεάκια από το YouTube ξεκίνησε από τον ΣΚΑΪ και συνεχίστηκε ακόμα και στην ΕΡΤ. Aυτά τα δελτία ειδήσεων είναι τελειωμένα. Είναι η δημοσιογραφία του τεμπέλη που δεν κάνει ρεπορτάζ. Mολύνθηκαν το Βήμα και η Καθημερινή και έγιναν σαν το Πρώτο Θέμα».
Επιπλέον, ανέφερε ότι υπήρχαν πρόδρομα συμπτώματα που θα έπρεπε να είχαν οσμιστεί οι επιχειρήσεις του κλάδου, ξεχωρίζοντας την επανάσταση στα κοινωνικά δίκτυα και επισήμανε τον τρόπο διάχυσης της ενημέρωσης με χαρακτηριστικό το γεγονός ότι ακόμα και ο Πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τράμπ κάνει χρήση ο ίδιος του λογαριασμού του στο Twitter.
Από τη δεκαετία του 1980 έγινε υπέρ-επέκταση των μέσων μαζικής ενημέρωσης στην Ελλάδα και σε συνδυασμό με την εμφάνιση των εντύπων lifestyle επήλθε, όπως είπε, η ηθική εξαθλίωση του κλάδου.
Ο κ. Ξυδάκης στηλίτευσε το γεγονός ότι επιχειρήσεις των media εισήλθαν στο Χρηματιστήριο, ενώ δεν είχαν τα εχέγγυα να το κάνουν. Μάλιστα, έκανε λόγο και για ευθύνες των χρηματοπιστωτικών οργανισμών για το πώς επέτρεψαν πτωχευμένες εταιρείες να αντλήσουν κεφάλαια μέσω της χρηματαγοράς.
http://mononews.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου