«Εξαιρούνται από το ανώτατο όριο για τις πάσης φύσεως αποδοχές και πρόσθετες αμοιβές ή απολαβές ή σύνταξη
που ισχύουν για τους υπαλλήλους του δημόσιου τομέα (αποδοχές γγ υπουργείου ύψους 4.631 ευρώ / μηνιαίως), ο Γενικός Διευθυντής και ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής του Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους (Ο.Δ.ΔΗ.Χ). Για τους εν λόγω υπαλλήλους εφαρμόζεται εφεξής το ανώτερο όριο που ισχύει για τους δικαστικούς λειτουργούς και το κύριο προσωπικό του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους (Ν.Σ.Κ) που ανέρχεται σε 8.315 ευρώ/ μηνιαίως (αποδοχές και πρόσθετες αμοιβές ή απολαβές του Προέδρου του Αρείου Πάγου)».
Το απόσπασμα (και η φωτογραφία πάνω) είναι από την Έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, που συνοδεύει το νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών και αφορά το άρθρο 29. Ο τίτλος του νομοσχεδίου είναι: «Ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/92/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Ιουλίου 2014 για τη συγκρισιμότητα των τελών που συνδέονται με λογαριασμούς πληρωμών, την αλλαγή λογαριασμού πληρωμών και την πρόσβαση σε λογαριασμούς πληρωμών με βασικά χαρακτηριστικά και άλλες διατάξεις».
Στην Έκθεση αναφέρεται επίσης:
Ουδέν σχόλιον.
από ημεροδρόμος
που ισχύουν για τους υπαλλήλους του δημόσιου τομέα (αποδοχές γγ υπουργείου ύψους 4.631 ευρώ / μηνιαίως), ο Γενικός Διευθυντής και ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής του Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους (Ο.Δ.ΔΗ.Χ). Για τους εν λόγω υπαλλήλους εφαρμόζεται εφεξής το ανώτερο όριο που ισχύει για τους δικαστικούς λειτουργούς και το κύριο προσωπικό του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους (Ν.Σ.Κ) που ανέρχεται σε 8.315 ευρώ/ μηνιαίως (αποδοχές και πρόσθετες αμοιβές ή απολαβές του Προέδρου του Αρείου Πάγου)».
Το απόσπασμα (και η φωτογραφία πάνω) είναι από την Έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, που συνοδεύει το νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών και αφορά το άρθρο 29. Ο τίτλος του νομοσχεδίου είναι: «Ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/92/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Ιουλίου 2014 για τη συγκρισιμότητα των τελών που συνδέονται με λογαριασμούς πληρωμών, την αλλαγή λογαριασμού πληρωμών και την πρόσβαση σε λογαριασμούς πληρωμών με βασικά χαρακτηριστικά και άλλες διατάξεις».
Στην Έκθεση αναφέρεται επίσης:
Ουδέν σχόλιον.
από ημεροδρόμος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου