Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Συγκέντρωση Μουσουλμάνων αυτή την ώρα στο Σύνταγμα

Aυτή την ώρα (15:30) η πλατεία Συντάγματος είναι γεμάτη από Μουσουλμάνους οι οποίοι γιορτάζουν τα γενέθλια του Μωάμεθ.
Προσεύχονται,κρατάνε πράσινες σημαίες και φωνάζουν συνθήματα!
Οι δρόμοι από την κάτω μεριά της πλατείας είναι κλειστοί.Νωρίτερα πραγματοποίησαν συγκέντρωση στην πλατεία Κοντζιά και με πορεία κατευθύνθηκαν στο Σύνταγμα.Τα πράγματα είναι ήρεμα αλλά διακριτική είναι η παρουσία ισχυρών δυνάμεων των ΜΑΤ για παν ενδεχόμενο.

12 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Και εις ανώτερα...τι αλλο να πω...και στα σπιτια μας μεσα...

αντωνης είπε...

Και;
Πολλη σημασια νομιζω οτι δινουμε Δημητρη...

zeidoron dtsoukas είπε...

Τουλάχιστον Ρίκη μου να μη βρεθούν και τίποτα δικοί μας θερμόαιμοι κι ανάψει το φιτίλι...

zeidoron dtsoukas είπε...

Αντώνη δεν είναι ότι τους δίνουμε εμείς ιδιαίτερη σημασία αλλά η προκλητικότητα από μέρους των.Αφού μαζεύτηκαν το μεσημέρι στην Κοντζιά και προσευχήθηκαν μετά ποιος ο λόγος να πάνε στην πιο κεντρική πλατεία της χώρας μπροστά στην Ελληνική Βουλή.
Κάτι δεν πάει καλά φίλε,δεν ξέρω!

αντωνης είπε...

Νομιζω οτι απο μας εξαρταται Δημητρη, το τι θα γινει στην περιπτωση τους.
Αν ειχαμε κρατος, ολα θα ηταν υπο ελεγχο. Τωρα ετσι οπως ειμαστε, βραστα...

zeidoron dtsoukas είπε...

Βράστα κι άστα Αντώνη αλλά όλα αυτά γίνονται βάσει σχεδίου κι από Ελληνικής πλευράς όπως το λες πέρα βρέχει!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Αυτο που βλεπω παντως τωρα που μεγενθυνα την εικονα, γιατι προηγουμενως ειχα προβλημα, μονο Αθηνα δεν μου θυμιζει


Για περνα λιγο απο το μπλογκ μου, θελω την ακριβοδικαιη γνωμη σου εστω σε πμ
Κι οχι βεβαια να μου χαιδεψεις αυτια...

Unknown είπε...

ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΛΑΜΙΑ, ΦΙΛΤΑΤΕ ΔΗΜΗΤΡΗ. ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΝΤΟΝΑ.ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΕΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ, ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΛΥΣΕΙΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΗΔΟΥΣ ΖΗΤΗΜΑΤΑ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΜΕΙΣ ΩΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ???

ΟΣΟ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΘΗΤΙΚΟΙ ΔΕΚΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ, ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ, ΑΛΛΑ ΙΣΑ ΙΣΑ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΘΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ...

ΚΑΠΟΤΕ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΥΝΠΗΣΕΙ , ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ.

ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ ΕΙΧΑ ΝΑ ΠΩ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ.

ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΛΑΜΙΑ.
ΣΠΥΡΟΣ απο το http://aboutmylamia.blogspot.com/

Ανώνυμος είπε...

Ελλάς Ελλήνων Μουσουλμάνων,ζήτω η global multicultural Athens.

zeidoron dtsoukas είπε...

Ρίκη μου το άρθρο σου το είχα δει αλλά επειδή το σχόλιο θα 'πρεπε να είναι κατεβατό απέφυγα να σχολιάσω.
Αφού όμως επιμένεις πήγαινε και δες τις απόψεις μου που λίγο πολύ από τα γραφόμενά μου εδώ τις γνωρίζεις.

zeidoron dtsoukas είπε...

Αγαπητέ Σπύρο καλώς ήρθες ξανά στη μπλογκογειτονιά μας!
Ετσι είναι φίλε μου και κανένας δεν ξέρει που θα βγει αυτή η κατάσταση.
Να είσαι καλά και να τα λέμε.
Καλησπέρες στη Λαμία!

zeidoron dtsoukas είπε...

Αγαπητέ Ανώνυμε ποιος το περίμενε ε;
Παγκόσμια πολυπολιτισμική Αθήνα,πρωτεύουσα των εθνών!
Να είσαι καλά,καλό βράδυ!

Read more: Go to TOP and Bottom