Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

«Τέτοιοι που είμαστε , τέτοιοι μας κυβερνούν»…..



Γράφει ο Γρηγόρης Ζωγραφάκης

Αναπόφευκτα φταίνε οι λαοί για την ποιότητα των ηγετών που τους κυβερνούν……Αυτό όμως δε σημαίνει ούτε ότι...... μαζί τα φάγαμε, ούτε ότι όλοι είναι κλέφτες ούτε ότι όλοι είναι κοπρίτες….
Αν το δούμε σφαιρικά το ζήτημα και προσπαθήσουμε να εξάγουμε συμπεράσματα όχι μόνο για τη χώρα μας αλλά και για όλη την υφήλιο θα αντιληφθούμε αρκετά χρήσιμα πράγματα…
Αφ’ ενός όλα τα πολιτικά συστήματα με περισσή χάρη αφήνουν κενά στην ιδεολογία τους που τα καθιστά αποτυχημένα από τη βάση τους…Τα πολιτικά συστήματα τα διδασκόμαστε από μικρά παιδιά και τα θεωρούμε δεδομένα αλλά και τα αντιμετωπίζουμε με μια κρίση που έχει να επιλέξει ανάμεσά τους και όχι να δημιουργήσει κάτι νέο ή να καλύψει τις αδυναμίες, ακόμη και αυτής της επιλογής μας….Όταν λοιπόν κάποιοι σου δίνουν να επιλέξεις ανάμεσα σε 10 μπλουζάκια σχεδόν πανομοιότυπα με μόνη διαφορά το χρώμα αυτό που θα επιλέξεις είναι ότι καλύτερο για σένα εκείνη τη στιγμή αλλά δεν σημαίνει ότι είναι εκείνο που πραγματικά θα ήθελες γιατί απλά πρέπει να διαλέξεις από τα συγκεκριμένα….Εκεί κατάντησαν τη Δημοκρατία…..Υπέπεσε το Ύπατο Πολίτευμα και εξαντλείται στη ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ που εύκολα καθοδηγείται από τα Μ.Μ.Ε. αλλά όχι και στη πραγματική ΛΑΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ…..
Αφού λοιπόν είδαμε ότι ουσιαστικά έχουμε μια υποτυπώδη Δημοκρατία κρατώντας ακέραιη την ευθύνη της επιλογής αλλά όχι της συμμετοχής είναι εύκολο αυτός που κυβερνάει να κάνει άλλα από αυτά που έταξε, να πάρει αποφάσεις τις οποίες δεν θα ανακοινώσει αλλά και να επιδοθεί σε ασυδοσίες και διαπραγματεύσεις κάτω από το τραπέζι….Κάτι που έχουμε δεί πολλές φορές στη χώρα μας αλλά και έχουμε ακούσει και για τις υπόλοιπες….
Από τα παραπάνω διαπιστώνουμε ότι ουσιαστικά την ευθύνη για τους ηγέτες μας την έχουμε όχι για τις πράξεις τους αλλά επειδή δυσκολευόμαστε να αντιληφθούμε ότι όλο το Σύστημα λειτουργεί λάθος….
Αυτό είναι το στοίχημα πλέον…Να μπορέσουμε να αντιληφθούμε ότι αυτά που μέχρι σήμερα θεωρούμε ως δεδομένα, μιας και δεν αποτελούν φυσικούς νόμους αλλά ανθρώπινους, και να το αντιστρέψουμε πρίν να είναι αργά…..

Σε αυτό φέρουμε ακέραιη την ευθύνη και όχι σε όσα προσπαθούν να προσάψουν με περισσή χάρη μερίδα πολιτικών αλλά και παπαγάλων του ισχύοντος Συστήματος….

Σκηνές "Φάρ-Ουέστ" στο Ναύσταθμο Σαλαμίνας


Πρωτοφανές κυνηγητό μεταξύ τριών άγνωστων ταχύπλοων σκαφών και δύο -επίσης ταχύπλοων- σκαφών του ΠΝ εξελίχθηκε σήμερα από τις 12:00 το βράδυ έως και τις 03:00 σήμερα το πρωί περίπου μέσα στη λεκάνη του Ναυστάθμου Σαλαμίνας! Η καταδίωξη έγινε κυριολεκτικά μπροστά τα μάτια του προσωπικού βάρδιας όλων των πολεμικών σκαφών που βρίσκονταν στο Ναύσταθμο.
Ριπές αυτομάτων όπλων από τους ειδικούς φρουρούς που φυλάσσουν τον Ναύσταθμο και επικίνδυνοι ελιγμοί με υψηλές ταχύτητες από τα τρία άγνωστα σκάφη δημιούργησαν ένα πρωτοφανές σκηνικό «Φαρ Ουέστ» μέσα στη μεγαλύτερη και σημαντικότερη ναυτική βάση της χώρας. Τα τρία σκάφη που εντοπίστηκαν από τους ειδικούς φρουρούς του ΠΝ δεν υπάκουσαν στα σήματά τους αναπτύσσοντας ταχύτητα και προσπαθώντας να διαφύγουν.
Το γεγονός πως η καταδίωξη εξελίχθηκε μέσα στην «καρδιά» του ΠΝ, αλλά και πως δεν είναι η πρώτη φορά, όπως μπορείτε να διαβάσετε στη συνέχεια, καταδεικνύει από μόνο του τη σοβαρότητα της κατάστασης. Μια κατάσταση η οποία είναι απορίας άξιο πως -και εάν- σκέφτεται να την αντιμετωπίσει η ηγεσία του ΠΝ. 
Aπό το ΓΕΝ δεν επιβεβαιώνουν, ως συνήθως, το συμβάν.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Σοβαρά θέματα ασφάλειας του κεντρικού ναυστάθμου Σαλαμίνας τίθενται, καθώς, όπως αναφέρουν ασφαλείς πηγές, προ ημερών άγνωστα ταχύπλοα σκάφη διείσδυσαν μέχρι τις λιμενικές εγκαταστάσεις της Μονάδας Υποβρυχίων Καταστροφών (ΜΥΚ)  με αποτέλεσμα να υπάρξει καταδίωξή τους και ρίψη πυροβολισμών. Συνολικά στην καταδίωξη συμμετείχαν τρία ταχύπλοα της ΜΥΚ ενώ ο αριθμός των ταχύπλοων σκαφών που εισήλθαν μέσα στο ναύσταθμό δεν έχει διευκρινιστεί.
Πάντα με τις ίδιες πληροφορίες μόλις τα άγνωστα ταχύπλοα εντοπίστηκαν δεν υπάκουσαν στις εντολές των ανδρών των υποβρυχίων καταστροφών με αποτέλεσμα οι τελευταίοι να ανοίξουν πυρ εναντίον τους, δεδομένου ότι η διείσδυση έγινε σε μέσα σε στρατιωτική περιοχή. Δεν έγινε γνωστό πιο το αποτέλεσμα της καταδίωξης αλλά πιθανότατα τα άγνωστα σκάφη κατάφεραν να διαφύγουν. Δεν είναι η πρώτη φορά που άγνωστα σκάφη εντοπίζονται πλησίον του ναυστάθμου Σαλαμίνας, αλλά αυτή τη φορά το περιστατικό καταδεικνύεται ως ιδιαίτερα σοβαρό.
Συχνά παράνομοι αλιείς διεισδύουν στην παντελώς αφύλακτη θαλάσσια περιοχή του ναυστάθμου και καταδιώκονται, όταν γίνουν αντιληπτοί από σκάφη του Λιμενικού, αλλά αυτή τη φορά φαίνεται ότι ήταν κάτι διαφορετικό αφού σκοπός του συγκεκριμένου σκάφους ή των σκαφών  δεν ήταν η αλιεία, αφού προσέγγισαν το λιμανάκι της ΜΥΚ.
Άλλες πληροφορίες οι οποίες τελικά εξακριβώθηκαν, αναφέρουν πως  διείσδυση των άγνωστων ταχύπλοων έγινε και πάλι λίγο μετά τα μεσάνυκτα σήμερα στο ναύσταθμό Σαλαμίνας και αυτή τη φορά όπως και την προηγούμενη υπήρξε ρίψη πυρών μόνο που αυτή τη φορά τα πυρά ήταν καταγαιστικά!
Η υπόθεση πάντως της ασφάλειας μέσα στον ίδιο το Σαρωνικό, και στις ακτές της Αττικής όπου βρίσκεται πλειάδα στρατιωτικών εγκαταστάσεων είναι ένα θέμα που πρέπει να απασχολήσει σοβαρά τους αρμοδίους.
Δεν έχουν περάσει ούτε 15 ημέρες, όταν τουρκικό δουλεμπορικό σκάφος  φόρτωσε λαθρομετανάστες στον Ασπρόπυργο (!) και σάλπαρε για Ιταλία χωρίς κανένας και ποτέ να το ενοχλήσει ή να ρωτήσει που πάει και ποιο είναι, Πρόκειται για το ίδιο τουρκικό δουλεμπορικό που προκάλεσε το τραγικό ναυάγιο που συνέβη 30 μίλια δυτικά της Κέρκυρας το Σάββατο το βράδυ 15 Ιανουαρίου και αναδεικνύει τα προβλήματα του ανύπαρκτου μηχανισμού επιτήρησης του ελληνικού θαλασσίου χώρου.
Το τουρκικό σκάφος κατάφερε να προσεγγίσει την ακτή μεταξύ της Αττικής και της Κορίνθου κάπου στον Ασπρόπυργο, περνώντας «μια ανάσα» από τον ναύσταθμο όπου ελλιμενίζεται ο Στόλος και «έδεσε» στην «καρδιά» της βιομηχανική περιοχής της χώρας, όπου βρίσκονται τα μεγαλύτερα διυλιστήρια της χώρας η 2η ΜΑΛ κλπ. χωρίς την παραμικρή ενόχληση!
Το περιστατικό όμως των προηγούμενων ημερών  και αυτό της Κυριακής προς Δευτέρα, εάν τελικά ισχύει, καταδεικνύουν με τον πλέον προφανή τρόπο ότι υπάρχουν σοβαρά θέματα ασφαλείας, όχι σε μια οποιαδήποτε περιοχή αλλά στον μεγαλύτερο ναύσταθμό της χώρας όπου ναυλοχεί το σύνολο των πολεμικών σκαφών του ΠΝ. Εάν δεν αφυπνιστούν τώρα οι υπεύθυνοι της ηγεσίας του υπουργείου Αμύνης, με ότι συνέβη, τι άλλο πρέπει να γίνει για να αντιληφθούν τη σοβαρότητα της κατάστασης;
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr 

Δεν έχουν τελειωμό τα βάσανα των ανθρώπων στην Αρτέμιδα Ηλείας



"Αφανίστηκε" ο δρόμος που συνδέει τη Ζαχάρω με τα μαρτυρικά χωριά της Αρτέμιδας και της Μακίστου, τα οποία είχε κατακάψει η φωτιά και είχαν θρηνήσει δεκάδες νεκρούς τον Αύγουστο του 2007...

Η καθίζηση του δρόμου σε συνδυασμό με τις καθιζήσεις - κατολισθήσεις και στα εναλλακτικά οδικά δίκτυα που χρησιμοποιούν οι κάτοικοι για να πάνε στις δουλειές τους και τα παιδιά τους στο σχολείο (όπως στα χωριά Σμέρνα, Χρυσοχώρι, Μηλέα κ.α.), έχουν δυσχεράνει αφάνταστα την ούτως ή άλλως δύσκολη καθημερινότητα των κατοίκων των δύο χωριών.

Η κυκλοφορία των οχημάτων από και προς Αρτέμιδα/Μάκιστο διεξάγεται με εξαιρετική δυσκολία μέσα από τις εναλλακτικές οδούς που προαναφέραμε, που πρέπει να τονιστεί πως παρουσιάζουν αυξημένη επικινδυνότητα καθώς σε αρκετά σημεία διαθέτουν πλέον μόνο ένα στενό ρεύμα κυκλοφορίας και μοιάζουν έτοιμοι να καταρρεύσουν...

Kάτοικοι των δύο χωριών που μίλησαν στο iliatora.gr, ανέφεραν πως το σοβαρό πρόβλημα με τις καθιζήσεις-κατολισθήσεις,που προϋπήρχε στην περιοχή αλλά εντάθηκε μετά τις πυρκαγιές του 2007, έκανε την επανεμφανισή του το Σάββατο μετά από έντονες βροχοπτώσεις και ζήτησαν την άμεση παρέμβαση Δήμου και Περιφέρειας.

Το "δικαίωμα" στα μέσα μαζικής μεταφοράς

Η Βίλα Ζωγράφου,ο πρώην Δήμαρχος και το φέσι του δήμου


Έτσι φέσωσε το δήμο

Έρευνα – Αποκάλυψη
Για τη συμφωνία Καζάκου – Ζωγραφαίων έχουν γραφτεί και έχουμε γράψει πολλά. Σε μία αποκάλυψη που έκανε αίσθηση, παρουσιάσαμε πως ο πρώην δήμαρχος Γιάννης Καζάκος άλλαξε στάση μετά την υπογραφή της συμφωνίας (Μια οικογένεια, ένα συμβόλαιο και οι κωλοτούμπες του δημάρχου).
Η συμφωνία αυτή εκτός των άλλων κυριάρχησε στην προεκλογική ατζέντα του δήμου μας. Και πως θα μπορούσε διαφορετικά αφού τα 25 εκατομμύρια ευρώ που πήρε ως δάνειο, ο πρώην δήμαρχος για την αγορά της ταράτσας του εμπορικού κέντρου, φέσωσαν κάθε ένα από τα περίπου 52.500 νοικοκυριά της πόλης μας από 500 ευρώ κατά μέσο όρο.
Αρκετοί, ακόμη και σήμερα, υποστηρίζουν πως ο δήμος τότε δεν είχε άλλη επιλογή κι επομένως καλά έκανε. Σήμερα μέσα από έγγραφα του δημοτικού συμβουλίου σας παρουσιάζουμε πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει.
Στις 12 Απριλίου 2006, μία εβδομάδα πριν συζητηθεί η προσφυγή των Ζωγραφαίων στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ), συνέρχεται το δημοτικό συμβούλιο (Δ.Σ). Ο δήμαρχος έχει πληροφορηθεί πως η εισήγηση θα είναι αρνητική για το δήμο. Δικαιώνει τους Ζωγραφαίους που ζητούν άρση της απαλλοτρίωσης που έχει προ πολλού κηρύξει η Νομαρχία αφού τα χρόνια έχουν περάσει και δεν τους έχει καταβληθεί ούτε ένα ευρώ.
Η δυσπραγία της διοίκησης αυτή είναι γνωστή και το Δ.Σ. από τις 21-11-05 έχει αποφασίσει την απευθείας αγορά του κτήματος. Προς τούτω ανέθεσε την εκτίμηση της αξίας του κτήματος Ζωγράφου στο Σώμα Ορκωτών Εκτιμητών (ΣΟΕ). Το οποίο την υπολογίζει στα 39.765.700 ευρώ. Σχηματίζεται 5μελης διαπαραταξιακή επιτροπή που αναλαμβάνει τις συνεννοήσεις – διαπραγματεύσεις με την “αγία οικογένεια”. Βάση της εκτίμησης του ΣΟΕ, συνάπτεται το δάνειο αγοράς της ταράτσας.
Με την απόφαση 290 της 12ης Απριλίου 2006 το δημοτικό συμβούλιο (η παράταξη του δημάρχου δηλαδή που κυριαρχεί πλήρως και η πλειοψηφία των δημοτικών συμβούλων του ΠΑΣΟΚ) δίνει την εντολή στο δήμαρχο να προχωρήσει στη συμφωνία. Αυτά λίγο πολύ είναι γνωστά.
Αυτό που δεν είναι γνωστό είναι τα όσα γράφουν στην 3η σελίδα των πρακτικών

Τι κρύβεται πίσω από τις εξεγέρσεις - καρμπόν


Παρακολουθούμε τους πηχυαίους τίτλους και τις τραγικές εικόνες που μεταδίδουν οι τηλεοράσεις για τα γεγονότα της Τυνησίας , της Αιγύπτου , της Υεμένης και αλλού και αναρωτιόμαστε τι συμβαίνει;

Πολλοί αναλυτές θέλουν να μας πείσουν ότι οι φτωχοί, αδικημένοι πολίτες των χωρών επαναστάτησαν και θέλουν να ανατρέψουν τα αυταρχικά καθεστώτα που τους κυβερνούν εδώ και χρόνια. Υποστηρίζουν ότι οι λαοί επιτέλους αφυπνίζονται και διώχνουν τις διεφθαρμένες εξουσίες, η Αμερική χάνει τους συμμάχους της στη Μέση Ανατολή κ. ά. Είναι όμως έτσι τα πράγματα;.

Πρώτα απ’ όλα ο Αμερικανός Πρόεδρος με νηφαλιότητα και ηρεμία δήλωσε: «Ο λαός της Τυνησίας έδειξε θάρρος και αποφασιστικότητα». Επίσης ,η υπουργός Εξωτερικών κ. Κλίντον έσπευσε να δηλώσει ότι «ο αγώνας των Τυνησίων αποτελεί προειδοποίηση για τους ηγέτες της Μέσης Ανατολής». Δηλαδή καμία ανησυχία για τα αμερικανικά πολιτικά, οικονομικά και στρατιωτικά συμφέροντα. Τι συμβαίνει λοιπόν;

Μετά τη Γεωργία, τη Σερβία, το Λίβανο ,την Ουκρανία τώρα η Τυνησία, η Αίγυπτος, η Ιορδανία , η Υεμένη και άλλες. Όλες οι χώρες ακολουθούν συστηματικά τα ίδια βήματα λες και τις κατευθύνει ο ίδιος μαέστρος, αλλά και οι εξεγέρσεις των πολιτών έχουν παρόμοια ονόματα – «Γιασεμί», «Κέδρος», «Τουλίπα» κτλ. ¨

Μήπως φέρουν την υπογραφή της National Endowment for Democracy που υπάγεται στις υπηρεσίες ασφάλειας της Αμερικής, και της «Ανοιχτής Κοινωνίας» (Open Society Foundation) του κ. Σόρος;

Γιατί, από όσα βλέπουμε, ακολουθούν το πρότυπο της «Πορτοκαλί επανάστασης» με στόχο να προκαλέσουν χάος. Με τη δημιουργία χάους σε μια χώρα καταρρέει η οικονομία, εξαφανίζεται η συμμετοχή του κράτους στην οικονομική ζωή, ιδιωτικοποιούνται οι δημόσιες επιχειρήσεις και τρέχει το ΔΝΤ για να τη σώσει…..

Στόχος όλων αυτών που εμπνεύστηκαν τη θεωρία του οικονομικού χάους είναι να πλουτίσουν ακόμα περισσότερο οι προσκείμενες στη Δύση ηγεσίες, η ελίτ που βρίσκεται δίπλα τους και οι λαοί να πεθάνουν από την πείνα.

Τα τελευταία δέκα χρόνια η Middle East Partnership Initiative εργάστηκε με όλες της τις δυνάμεις στη Μέση Ανατολή και τη Β. Αφρική για να διαδώσει το μοντέλο της «αμερικανικής δημοκρατίας». Ο αγώνας για την καταπολέμηση της τρομοκρατίας άλλαξε και απέκτησε ηπιότερη μορφή.

Η τότε υπουργός εξωτερικών κ. Ράις δήλωσε το 2005: «Θα αλλάξουν τα σύνορα 22 χωρών από το Μαρόκο μέχρι την Υεμένη». Αυτό σημαίνει ότι οι χώρες της περιοχής θα τεμαχιστούν σε μικρά κρατίδια που θα εξαρτώνται και θα ελέγχονται πλήρως από το παγκόσμιο κεφάλαιο. Τα εθνικά κράτη θα αποτελούν μακριά ανάμνηση….

Μόνο η γονιδιακή μνήμη των λαών της ευρύτερης περιοχής, που έπεσαν θύματα των μεγάλων συμφερόντων από το 1900 μέχρι σήμερα , μπορεί να ανατρέψει αυτά τα σχέδια. Διαφορετικά….
http://www.elzoni.gr/

Πόσο πληρώνουμε για τις εξεταστικές επιτροπές


Φούσκα η Εξεταστική για το Βατοπέδι. Το δικαστικό Συμβούλιο οριστικά  σταμάτησε κάθε δίωξη εναντίον των πρώην Υπουργών.
Φούσκα από ότι όλα δείχνουν και η εξεταστική για την Siemens. 
  Και το ερώτημα που προκύπτει είναι γιατί τις κάνουν τις επιτροπές  οι βουλευτές μας;  Η μία απάντηση είναι του Ευθύλογου που λέει (διαβάστε εδώ ) ότι τις κάνουν για να μαθαίνουν να κλέβουν καλύτερα.
   Η άλλη είναι, ότι τις κάνουν για να παίρνουν τα λεφτά των επιτροπών. Επειδή όλοι έχουν την απορία πόσο κοστίζουν αυτές οι επιτροπές το ψάξαμε. Εχουμε και λέμε. Η επιτροπή για την Siemens αποτελείται από 19 βουλευτές . Η αμοιβή κάθε βουλευτή ανά συνεδρίαση είναι 255 ευρώ και έκανε η επιτροπή 104 συνεδριάσεις. Κάντε τον πολλαπλασιασμό, 503.880 ευρώ αμοιβές. Βάλτε τώρα τρία ταξίδια στη Γερμανία σε λουξ ξενοδοχεία και τα υπόλοιπα έξοδα . Προσθέστε ακόμα τα έξοδα της επιτροπής τους υπαλλήλους που απασχολούνται στις επιτροπές, το κόστος ξεπερνάει το ένα εκατομμύριο ευρώ κατά πολύ. Στη συνέχεια η  Βουλή θα φτιάξει προανακριτική επιτροπή με άλλα τόσα έξοδα. Και στο τέλος θα μας πουν δεν καταφέραμε να βρούμε ποιοι τα πήραν τα λεφτά.
Στο Βατοπέδι έγιναν δύο............
εξεταστικές μία  επί Νέας Δημοκρατίας μία επί πασοκ και μία  προανακριτική. Δηλαδή εκεί θα έφτασαν τα 3 εκατομμύρια ευρώ. Και θα γίνουν λέει αλλες τρεις ακόμα εξεταστικές επιτροπές.
Ζαλίζουν τα λεφτά που παίρνουν . Μάλλον κάνουν τις επιτροπές επειδή μείωσαν το μισθό κατά 15% και πάνε να βγάλουν και περισσότερα.
Δεν υπάρχει άλλη λογική εξήγηση

Μια αληθινή φιλία...



Αυτό το καταπληκτικό βίντεο αναφέρεται σε μια αληθινή φιλία ανάμεσα σ' ένα δελφίνι κι ένα σκύλο!Οσο απίστευτο κι αν ακούγεται δείτε το μέχρι τέλους είναι πολύ όμορφο και είναι βέβαιον πως θα συγκινηθείτε!
Από τη σελίδα:http://www.ine-pps.nl/
Καλημέρα σας και Καλή εβδομάδα!

Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

Ολη η αλήθεια για τα γεγονότα και τους πρωταγωνιστές των Ιμίων σε 2 βίντεο




Ιμια 1996:για να θυμόμαστε τους ήρωες και να μη ξεχνάμε τους προδότες


Ίμια, 15 χρόνια μετά: ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ

26 Δεκεμβρίου 1995: Το τουρκικό φορτηγό πλοίο "Figen Akat" προσαράζει στις βραχονησίδες Ίμια. Ο Τούρκος πλοίαρχος ισχυρίζεται ότι βρίσκεται σε τουρκικά χωρικά ύδατα και αρχικά αρνείται να δεχθεί βοήθεια από ελληνικά μέσα έρευνας και διάσωσης.

28 Δεκεμβρίου 1995: Eλληνικά ρυμουλκά απεγκλωβίζουν το τούρκικο πλοίο και οδηγείται στην Τουρκία.
29 Δεκεμβρίου 1995: Το τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών εκδίδει ρηματική διακοίνωση, στην οποία τα Ίμια χαρακτηρίζονται ως τουρκικό έδαφος.
10 Ιανουαρίου 1996: Η Ελλάδα απορρίπτει τους ισχυρισμούς του τουρκικού ΥΠΕΞ με άλλη ρηματική διακοίνωση, στην οποία αναφέρεται η συνθήκη των Παρισίων του 1947, με την οποία οι βραχονησίδες Ίμια παραχωρήθηκαν από την Ιταλία στην Ελλάδα, κατά την ενσωμάτωση των Δωδεκανήσων.
4 Ιανουαρίου 1996: Ο Αμερικάνος πρόεδρος Βill Clinton σε επιστολή του προς Ελληνοαμερικανό γερουσιαστή αναφέρει: "Φοβάμαι θερμό επεισόδιο".
19 Ιανουαρίου 1996: Στην Ελλάδα αναλαμβάνει τη πρωθυπουργία ο Κώστας Σημίτης.
25 Ιανουαρίου 1996: Ο δήμαρχος Καλύμνου Δ. Διακομιχάλης συνοδευόμενος από τον Αστυνομικό Διευθυντή της Καλύμνου Γ. Ριόλα, υψώνουν στα Ίμια την ελληνική Σημαία.
28 Ιανουαρίου 1996: Μία ομάδα Τούρκων δημοσιογράφων της εφημερίδας Hurriyet προσεγγίζει τα Ίμια με ελικόπτερο, υποστέλλει την ελληνική Σημαία και υψώνει την τουρκική. Άνδρες του περιπολικού ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ στις 08:00 αντιλαμβάνονται την τουρκική Σημαία. Ο Αρχηγός ΓΕΝ δίνει εντολή στον πλοίαρχο του περιπολικού ΑΝΤΩΝΙΟΥ να σπεύσει στα Ίμια, να αφαιρέσει την τουρκική Σημαία και να υψώσει ξανά την ελληνική.
Ο Αρχηγός ΓΕΝ επικοινωνεί με τον Αρχηγό ΓΕΕΘΑ Ναύαρχο Λυμπέρη, τον οποίο ενημερώνει για τα γεγονότα. Ο Α/ΓΕΕΘΑ επιδοκιμάζει τις κινήσεις του Α/ΓΕΝ και παράλληλα ενημερώνει τον υπουργό Εθνικής Αμύνης Γεράσιμο Αρσένη. Όπως αναφέρει ο ίδιος ο Ναύαρχος Λυμπέρης, επικοινωνεί με το Ναυτικό Διοικητή Αιγαίου, Αρχιπλοίαρχο Ι. Καλλιγιάννη, τον οποίο συμβουλεύει όπως η Σημαία υψωθεί μέσω δημάρχου Καλύμνου και όχι απευθείας από το πολεμικό πλοίο. Η επικοινωνία, όμως, δεν κατέστη δυνατή με το πλοίο και η σημαία υψώθηκε από το πλήρωμα του περιπολικού ΑΝΤΩΝΙΟΥ.
30 Ιανουαρίου 1996: Στη δημοσιότητα έρχεται τουρκικό σχέδιο, σύμφωνα με το οποίο οι Τούρκοι διεκδικούν το σύνολο των βραχονησίδων, οι οποίες βρίσκονται κοντά στα τουρκικά παράλια. Από το πρωί στην περιοχή επικρατεί ένταση. Το απόγευμα, ελληνικά και τουρκικά πολεμικά πλοία έχουν σπεύσει στην ευρύτερη περιοχή των Ιμίων και βρίσκονται σε διάταξη μάχης. Ταυτόχρονα, άνδρες των Ο.Υ.Κ. αποβιβάζονται στα Ανατολικά Ίμια και δυνάμεις των Ειδικών Δυνάμεων στην Καλόλιμνο. Στις 23:00 διατάσσεται επιστράτευση στις στρατιωτικές δυνάμεις Έβρου και νήσων του Αιγαίου. Oι μονάδες του Δ΄ΣΣ εξέρχονται στους προβλεπόμενους από τα σχέδια, χώρους διασποράς με πλήρη επάνδρωση.
Ξημερώματα 31ης Ιανουαρίου 1996: Οι καιρικές συνθήκες στην περιοχή των Ιμίων είναι εξαιρετικά κακές. Βρέχει συνεχώς και η ορατότητα στην κυριολεξία είναι μηδέν.
Στη 01:15 άνδρες της μονάδας υποβρυχίων καταστροφών (SAT) του Τουρκικού Πολεμικού Ναυτικού διαφεύγουν της προσοχής των στελεχών του Πολεμικού Ναυτικού που επιτηρούν τα Ίμια και αποβιβάζονται στη μικρή Ίμια, στην οποία δε βρίσκονται ελληνικές στρατιωτικές δυνάμεις. Υψώνουν την τουρκική Σημαία. Θα παραμείνουν επτά ώρες. Για πρώτη φορά μετά το 1974, Τούρκοι στρατιώτες καταλαμβάνουν ελληνικό έδαφος.
Το γεγονός διαπιστώνεται από το περιπολικό ΑΝΤΩΝΙΟΥ και επιβεβαιώνεται από ελικόπτερο ΑΒ-212 (ΠΝ-21) της Φ/Γ ΝΑΥΑΡΙΝΟ. Το ΚΥΣΕΑ, ύστερα από μαραθώνια σύσκεψη, απορρίπτει το ενδεχόμενο ανακατάληψης των Ιμίων, για να αποφύγει την πολεμική σύρραξη.
Ωρα 5.04 ΓΕΝ: Το ελικόπτερο να επιστρέψει.
Ωρα 5.05 ΝΑΥΑΡΙΝΟ: Εχω απώλεια επαφής με το ελικόπτερο. Τελευταία του αναφορά EMERGENCY - EMERGENCY 1,5 μίλι βόρεια από το σημείο του ενδιαφέροντος.
Στις 5.07 ο διοικητής της ΑΣΔΕΝ Αντιστράτηγος Δημήτρης Σπυρίδων ενημερώνεται ότι ο ΣΑΜ δεν έχει στο ραντάρ του το ελικόπτερο και ότι το καλεί, δεν του απαντάει και ότι ακούει τη φρεγάτα YAVUZ να το καλεί.
Ωρα 5.13 ΓΕΝ: Ερωτηματικό: Εχετε επικοινωνίες;
Ωρα 5.14 ΝΑΥΑΡΙΝΟ: Αρνητικό
Ωρα 5.14 ΓΕΝ: Ερωτηματικό. Εάν αποκτήσατε κάποια στιγμή επικοινωνία.
Ωρα 5.15 ΝΑΥΑΡΙΝΟ: Τον ακούσαμε που έκανε μια κλήση μόνο.
Ωρα 5.16 ΓΕΝ: Τον έχετε στα Ρ/Ε;
Ωρα 5.16 ΝΑΥΑΡΙΝΟ: Αρνητικό.
Ωρα 5.24 ΓΕΝ: Το EMERGENCY τι ήταν;
Ωρα 5.24 ΝΑΥΑΡΙΝΟ: MASTER CAUTION EMERGENCY
Στις 5:30 το ελικόπτερο καταπέφτει, σκοτώνοντας τους τρεις επιβαίνοντες αξιωματικούς:
Αντιπλοίαρχο Χριστόδουλο Καραθανάση, Αντιπλοίαρχο Παναγιώτη Βλαχάκο, Σημαιοφόρο Έκτορα Γιαλοψό.
Στις 06:10 το πρωί, οι υπουργοί Άμυνας και Εξωτερικών, Γ. Αρσένης και Θ. Πάγκαλος, ανακοινώνουν τη συμφωνία που επιτεύχθηκε μεταξύ Αθήνας και Άγκυρας με προσωπική παρέμβαση του Προέδρου των ΗΠΑ Clinton και του διαμεσολαβητή R. Holbrooke. Οι ελληνικές δυνάμεις αποχωρούν από τα Ίμια παίρνοντας μαζί και την ελληνική Σημαία. Το ίδιο πράττουν και οι Τούρκοι καταδρομείς (no flags, no ships, no troops).
Τα ερωτήματα για το σκοτεινό παρασκήνιο της κρίσης των Ιμίων παραμένουν αναπάντητα. Μέσα στη δίνη της ειδησεογραφίας εκείνων των ημερών, ορισμένα γεγονότα δεν πήραν τη δημοσιότητα που θα έπρεπε. Ένα από αυτά που αξίζει να σημειωθεί είναι η σύλληψη των στρατιωτικών ακολούθων της Ιταλίας και της Ολλανδίας στις 28 Ιανουαρίου στη Μυτιλήνη, όταν διαπιστώθηκε ότι παρακολουθούσαν ελληνικές στρατιωτικές εγκαταστάσεις και βρέθηκαν στη κατοχή τους σχεδιαγράμματα στρατιωτικών εγκαταστάσεων του νησιού, ονόματα και αριθμούς πλοίων που έπλεαν στην περιοχή και άλλες στρατιωτικής φύσεως πληροφορίες.
Δύο εβομάδες αργότερα, στο ναύσταθμο του Ακσάζ πέφτει το ελικόπτερο που μετέφερε 11 βατραχανθρώπους, οι οποίοι είχαν εμπλακεί στην ελληνοτουρκική κρίση. 


Πηγή:http://www.strategyreport.gr/
Read more: Go to TOP and Bottom