Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2019

Γελάσαμε και σήμερα με τους εκ μεταγραφής Μωραϊτη,Τόλκα και Μεγαλοοικονόμου (βίντεο)


Ηταν να μην σπάσει το εμπάργκο στον ΣΚΑΪ η κυρία Μεγαλποικονόμου,πρώην βουλευτής του Λεβέντη και νυν του Αλέξη.Εχει πιάσει πλέον στασίδι στο Φάληρο η κυρία και κάθε τόσο μας χαρίζει στιγμές γέλιου!

Σήμερα ο Γιώργος Αυτιάς είχε τη φαεινή ιδέα να παίξει βίντεο με δηλώσεις των νεοεισελθόντων στην Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ κ ΣΙΑ ,Θάνου Μωραϊτη και Αγγελου Τόλκα,από την εποχή που τα έχωναν στη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και να ζητήσει ένα σχόλιο από την Μεγαλοοικονόμου.

Δείτε το βίντεο κι απολαύστε τους δύο κυρίους που ήταν ΣΥΡΙΖΑ και μέχρι χθες δεν το γνώριζαν, καθώς και την κυρία που προηγήθηκε στο κόμμα του γίγαντα Αλέξη.

Με την ευκαιρία η κυρία Μεγαλοοικονόμου απάντησε και σ' άλλες ερωτήσεις:
"Αν ξανακατέβω υποψήφια; Αν μου κάνουν την τιμή και μου ζητήσουν να είμαι υποψήφια και να με συμπεριλάβουν στο ψηφοδέλτιο γιατί όχι" δήλωσε η Θεοδώρα Μεγαλοοικονόμου σχετικά με το ενδεχόμενο να είναι υποψήφια με τον ΣΥΡΙΖΑ.

Ερωτηθείσα αν ενοχλήθηκε ο ΣΥΡΙΖΑ για το γεγονός ότι έσπασε το εμπάργκο στον ΣΚΑΪ είπε "Δεν μου έκανε κανείς παράπονο. Δεν δέχομαι εμπάργκο από κανέναν, από όπου κι αν προέρχεται. Ούτε από την οικογένειά μου. Εμπάργκο βάζω εγώ στον εαυτό μου, όπως έβαλα και πριν από 10 ημέρες, είχα πάρα πολλές προσκλήσεις και είπα δεν θα εμφανιστώ πουθενά. Το πιο δύσκολο είναι να σπάσω το εμπάργκο του εαυτού μου, όχι το εμπάργκο των άλλων".

Δείτε το βίντεο από τον ΣΚΑΪ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom