Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017

Από τα… μαύρα μεσάνυχτα οι νεοέλληνες στις ουρές για τη Black Friday! (φωτο & βίντεο)

Και μετά λέμε γιατί θα έχουμε μνημόνια μέχρι το 2060...

- Η Black Friday έφτασε και έφερε… ουρές! - Άλλοι σηκώθηκαν αξημέρωτα, άλλοι δεν κοιμήθηκαν καθόλου - Όλοι βρέθηκαν σε γνωστό πολυκατάστημα ηλεκτρικών ειδών στο
Σύνταγμα - Χωρίς... προβλήματα άνοιξαν οι πόρτες και ξεκίνησαν τα ψώνια

Η Black Friday στην Ελλάδα είναι… λίγο διαφορετική από εκείνη στο εξωτερικό. Φέτος, οι περισσότερες επιχειρήσεις επέλεξαν να κάνουν… Black week. Οι προσφορές έχουν αρχίσει από μέρες και θα συνεχιστούν το Σαββατοκύριακο.
Αλλά αυτό δεν σταμάτησε πολλούς από το να στηθούν αχάραγα στις ουρές και να περιμένουν να ανοίξουν οι πόρτες των καταστημάτων. Ειδικά όσων πωλούν ηλεκτρονικά είδη. Όπως στο Σύνταγμα.
Άνθρωποι, κυρίως νεαροί, στην ουρά, περιμένουν να αγοράσουν κινητά, παιχνιδομηχανές και ό,τι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς και είναι σε προσφορά.

Όταν άνοιξαν οι πόρτες

Η επιχείρηση είχε φροντίσει να… προσέξει τους πελάτες της. Είχε ακόμη και ειδικό stand που προσέφερε καφέδες. Είπαμε, πολλοί από εκείνους που στέκονταν στην ουρά, ήταν ξενύχτηδες.
Οι πόρτες του πολυκαταστήματος άνοιξε στις 08:00 και όσοι περίμεναν, μπήκαν χωρίς προβλήματα και… σπρωξίματα. 

Ήταν… προετοιμασμένοι!

Οι περισσότεροι είχαν φροντίσει να είναι προετοιμασμένοι. Να ξέρουν τι θέλουν, να το έχουν… εντοπίσει. Γι’ αυτό και όταν άνοιξαν οι πόρτες, πήγαν στοχευμένα!

Τι πρέπει να ξέρετε για τη Black Friday

Η ΕΣΕΕ ενημερώνει αναλυτικά εμπόρους και καταναλωτές, τι ακριβώς ισχύει στις 24 Νοεμβρίου, τη γνωστή πλέον «Black Friday» και στην ελληνική αγορά.
  • Ως «Black Friday» ορίζεται η τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου, η οποία σηματοδοτεί την έναρξη της εορταστικής περιόδου.
  • Δεν αποτελεί τακτικές εκπτώσεις αλλά προωθητική ενέργεια και αφορά όλη την αγορά και όλες τις επιχειρήσεις, μικρής, μεσαίας και μεγάλης κλίμακας.
  • Η συμμετοχή των εμπορικώ
  • ν καταστημάτων είναι προαιρετική.
  • Στα προϊόντα που προσφέρονται, θα πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς η παλαιά και η νέα μειωμένη τιμή.
  • Εφόσον αναγράφεται ποσοστό μείωσης, αυτό θα πρέπει να αναρτάται σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία που πωλούνται τα προϊόντα.
  • Δεν επιτρέπεται η προσφορά ειδών των οποίων η ποσότητα υπερβαίνει το πενήντα (50%) του συνόλου των κωδικών που διαθέτει το κατάστημα.
  • Χρειάζεται προσοχή τόσο στην αποτύπωση όσο και στην ουσία των μειώσεων, καθώς τα προβλεπόμενα διοικητικά πρόστιμα είναι μεγάλα και αχρείαστα.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΕΙΡΗΝΗ ΜΙΛΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom