Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Πλήθος κόσμου αποχαιρέτησε το Δημήτρη Μητροπάνο


Πλήθος κόσμου αποχαιρέτησε πριν από λίγο το Δημήτρη Μητροπάνο στο Α' νεκροταφείο Αθηνών.
Εκατοντάδες άνθρωποι και κυρίως νέα παιδιά πέρασαν από το παρεκκλήσι του Αγίου Λαζάρου  για να προσκυνήσουν τη σορό του και να πουν το τελευταίο αντίο σ' έναν πραγματικά λαϊκό καλλιτέχνη.
Ηταν τόση η λατρεία του κόσμου,που όταν ήρθε η ώρα να πάρουν τη σορό για τη νεκρώσιμη ακολουθεία,παρολίγο  να εκτραπεί η κατάσταση από αυτούς που περίμεναν ώρες στη σειρά και δεν πρόλαβαν να προσκυνήσουν.Επενέβησαν οι ψυχραιμότεροι και ηρέμησαν τα πράγματα.

Οι στίχοι του τραγουδιού
Τα χείλη μου ξερά και διψασμένα
γυρεύουνε στην άσφαλτο νερό
περνάνε δίπλα μου τα τροχοφόρα
και συ μου λες μας περιμένει η μπόρα
και με τραβάς σε καμπαρέ υγρό

Βαδίζουμε μαζί στον ίδιο δρόμο
μα τα κελιά μας είναι χωριστά
σε πολιτεία μαγική γυρνάμε
δε θέλω πια να μάθω τι ζητάμε
φτάνει να μου χαρίσεις δυο φιλιά

Με παίζεις στη ρουλέτα και με χάνεις
σε ένα παραμύθι εφιαλτικό
φωνή εντόμου τώρα ειν' η φωνή μου
φυτό αναρριχώμενο η ζωή μου
με κόβεις και με ρίχνεις στο κενό

Πώς η ανάγκη γίνεται ιστορία
πώς η ιστορία γίνεται σιωπή
τι με κοιτάζεις Ρόζα μουδιασμένο
συγχώρα με που δεν καταλαβαίνω
τι λένε τα κομπιούτερς κι οι αριθμοί

Αγάπη μου από κάρβουνο και θειάφι
πώς σ' έχει αλλάξει έτσι ο καιρός
περνάνε πάνω μας τα τροχοφόρα
και γω μέσ' στην ομίχλη και τη μπόρα
κοιμάμαι στο πλευρό σου νηστικός

Πώς η ανάγκη γίνεται ιστορία
πώς η ιστορία γίνεται σιωπή
τι με κοιτάζεις Ρόζα μουδιασμένο
συγχώρα με που δεν καταλαβαίνω
τι λένε τα κομπιούτερς κι οι αριθμοί

Στίχοι: Άλκης Αλκαίος, Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος, Α' εκτέλεση: Δημήτρης Μητροπάνος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom