Τετάρτη 7 Απριλίου 2010

Το κράτος αρνείται το δικαίωμα των ΑμεΑ να ζουν σαν άνθρωποι

Online petition - Είναι έγκλημα η άρνηση του δικαιώματος των ΑμεΑ να ζούν σαν άνθρωποι
Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να μας ξεριζώνει απ' την καρδιά μας το Όραμα, την Πίστη, την Ελπίδα που θέλει τα παιδιά μας Ελληνόπουλα ΑμεΝΥ να ζουν με ασφάλεια., κι αξιοπρέπεια κάτω από ανθρώπινες συνθήκες .
Στην ανάρτησή μας "ΝΤΡΟΠΗ σας" διαγράφεται καθαρά ο κίνδυνος να κλείσουν η μια μετά την άλλη Δομές που φιλοξενούν ανθρώπους με Νοητικά, Ψυχολογικά και Κινητικά προβλήματα .
Κάποιες από αυτές τις Δομές είναι πραγματικοί Ναοί Ανθρωπιάς όπου συντελούνται θαύματα,"Μικρές καθημερινές αναστάσεις".
Το κράτος όχι μόνο δεν βοηθά να μετατραπούν όλες οι Δομές του Προγράμματος "ΨΥΧΑΡΓΩΣ" σε Ναούς προσφοράς Ανθρωπιάς και Ψυχοκοινωνικής υποστήριξης αλλά από την αρχή του 2010 μέχρι και σήμερα αφήνει απλήρωτους τους εργαζόμενους σε αυτές.
Η Σοσιαλιστική Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ κατ' ακολουθία και απομίμηση της ΝΔ και του ανεκδιήγητου τέως κατ' ευφημισμόν Υπουργού της Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης , έριξε στον κάλαθο των αχρήστων της, το σύμφωνο που είχε συνυπογραφεί μεταξύ Ελληνικής Πολιτείας και του Ευρωπαίου Επιτρόπου για Κοινωνικά θέματα και ανελάμβανε την μισθοδοσία των εργαζομένων στις Δομές από τον κρατικό προϋπολογισμό.
Τότε είχαν ξεσηκωθεί όλοι :Αντιπολίτευση, Εφημερίδες Ενδιαφερόμενοι φορείς , Εργαζόμενοι, , ο ΠΗΓΑΙΜΟΣ μας, ο Συνήγορος του Πολίτη, ο Αρχιεπίσκοπος ,μέχρι και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας πήρε θέση πάνω στο Θέμα..
Σήμερα , μέσα στη θύελλα των ειδήσεων που μας κατακεραυνώνουν καθημερινά σωπαίνουν όλοι βουβοί και άβουλοι .......
Ο ΠΗΓΑΙΜΟΣ δεν θα σωπάσει. Σας καλεί όλους να συν-υπογράψετε την διαμαρτυρία του
Online petition - Είναι έγκλημα η άρνηση του δικαιώματος των ΑμεΑ να ζούν σαν άνθρωποι
και να την κυκλοφορήσετε μέσα από τις σελίδες σας..
Δεν έχω ζητήσει τριάντα μήνες τώρα που είμαι στο διαδίκτυο τίποτα. Αλλά ήταν τέτοια και τόση η δική μου ντροπή όταν μια εργαζόμενη Κυρία μου είπε χαμηλόφωνα και με τρεμάμενη φωνή
« Ντρέπομαι να σας πω κυρία Βασιλείου ότι έφτασα στο σημείο να τρώω ένα πιάτο φαϊ στο οικοτροφείο γιατί δε έχω ούτε ένα Ευρώ .Πάει ο τέταρτος μήνας που είμαστε απλήρωτοι και ούτε δώρο Πάσχα δεν πήραμε.
Η ντροπή αυτής της αξιοπρεπούς γυναίκας αφήρεσε από μένα κάθε ίχνος δισταγμού να βγω στο διαδίκτυο και να ζητήσω την φωνή της Ψυχής σας βόλι να την κάνω στον αγώνα του ΠΗΓΑΙΜΟΥ μας.
http://ligery.pblogs.gr/

7 σχόλια:

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Καλημέρα Δημήτρη.
Επέτρεψε μου να σου πω δημόσια ότι η επικοινωνία μαζί σου είναι ένα από τα "Δώρα" στον ΠΗΓΑΙΜΟ της Ψυχής μου που οφείλω στην καλή μου τύχη..
Μην σου κάνει εντύπωση που μιλάω εγώ για "καλή μου τύχη". Υπάρχει και αυτή η πλευρά στη ζωή μου. Μέσα στην ατυχία μου ο Θεός μούχει δείξει πάρα πολλές φορές το πρόσωπό Του. Δεν θα απαριθμήσω βέβαια δείγματα (θαύματα τα θεωρώ εγώ ) της εύνοιας του. Τα αναγνωρίζω μόνο ,τα συνυπολογίζω με τις σοβαρές δοκιμασίες μου και τον ευχαριστώ που δεν ξεχνά εμένα και τα παιδιά μου.
Αλλά δεν παλεύω επί προσωπικού, για τα δικά μου παιδιά Δημήτρη μου..
Λίγο πολύ και στο μέτρο του δυνατού τους έχω οργανώσει μιαν αξιοπρεπή ζωή για τώρα και για μετά (κυρίως)από μένα.
Πασχίζω όμως και πραγματικά νοιάζομαι για όλα τα παιδιά ΑμεΝΥ και με άλλες διαταραχές .Ξέρω τι σημαίνει για έναν γονιό αυτός ο κλήρος στην ζωή του. Ξέρω πόσο υπεράνθρωπα δύσκολο είναι στον τόπο μας να δεχτεί η οικογένεια το πρόβλημα και να ζήσει μέσα απ’ αυτό, γιατί δεν υπάρχει μέχρι και αυτήν την στιγμή που μιλάμε ‘ένα Εθνικό-θεσμοθετημένο πλαίσιο στήριξης να λειτουργεί στην πράξη ,να εφαρμόζεται απ’ όλες τις κυβερνήσεις για ην προστασία των ανθρώπων που αδυνατούν να αυτοπροστατευτούν σε όλους τους τομείς.
Φυσικά ,μέσα σ’ ένα τέτοιο πλαίσιο Νόμου και τα δικά μου παιδιά θα απολάμβαναν την ασφάλεια και την δια βίου υποστήριξη στον βαθμό που θα την έχουν ανάγκη.

Τι να σου πω ; Αυτό ακριβώς ήθελα και ζητάω από τους συνανθρώπους μας στο διαδίκτυο. Μιαν ειρηνική ,συγκροτημένη ισχυρή κινητοποίηση πάνω στο θέμα. Αν πετύχει, φυσικά δεν πιστώνεται στην λυγερή. Θα είναι αποτέλεσμα μιας συλλογικής προσπάθειας που αξίζει τον κόπο .
Σε παρακαλώ οδήγησέ με,(με email) πες μου τι να κάνω για να φτιάξω το μπανεράκι που έβαλες εσύ στην σελίδα σου και να το βάλω και στα δυο blogs μου στο Google αλλά και στο Path. Αυτό ακριβώς ζητάω κρεμαστεί σ’ όλα τα παραθύρια της bloggoγειτονιάς μας….
Σ’ ευχαριστώ ,μπέσα σου λέω,
κι' όχι για λόγους επικοινωνιακής δεοντολογίας.
http://ligery.pblogs.gr
http://pygemos.blogspot.com

Αλέξανδρος Ζήβας είπε...

…..Για τα κλεμμένα…., δε λες κουβέντα…., Παλιατσουριέντα….!

( Τίιιιι…!; ‘’«Περσινά….. ξινά….. σταφύλια»’’…., τα κλεμμένα…., για τους κλεμμένους….,
φετινά….. γλυκά….. σύκα…., τα κλεμμένα…., για τους Κλέφτες….,
ωρέ….. ‘’«σεμνοτάπεινοι»’’ ‘’σταφυλόσυκοι’’…., κωδικικώςςςςς…., ‘’θεο’’σάτανοι : ‘’+’’-….,
ήτοι, πιότερο «υπό την συκήν» και πλείστα λιγότερο, κι ως μάσκα, «υπό την άμπελον»…!; )

…..Για τα κλεμμένα….,
δε λες κουβέντα….,
----- άντε…., ‘μολόγα….! -----
οι Κλέφτες ‘’έξω’’…..
και τα λαούλια
αγκομαχάνε
στη φορολόγα….,
ω Εξουσία
Παλιατσουριέντα
και του Κεφάλαιου,
εσύ, ‘’νευρόσπαστο’’
και ‘’Δούρεια αλόγα’’….!

Απ’ τα ‘’μπαλκόνια’’….,
εσύ…., σαν έταζες….,
πές μας…., πού κοίταζες….,
τίνος ‘’κιτάπια’’….,
και, τώρα, ‘’κάνεις
την ψόφια πάπια’’….,
με Κορυφαίο
τον Καββαλ ρέ ου….,
που ‘’μας το παίζει’’
‘’τέτοια’’ ‘’Μοιραίου’’…..
κι όλο ‘’στα σάπια’’…!;

Μην, τάχα, κοίταζες,
‘κει, στου ‘’Γιουβάρλακα’’
το ‘’Αλχημείο’’…..
----- Κώτσου ‘’χαμένου’’
Καββάλ θρεμμένου….! -----
ή στης Ε.Ο.Κ –σας
τ’ άθλιο πουγκί…!;
Βογκούν λαοί –της….,
μα σεις μουγγοί….,
και οι τρακόσοι
μες στη Βουλή….,
που όλα στημένα….,
προκάτ φτιαχνόμενα….,
για κάθε ‘’φέσι’’ –σας
και ενδεχόμενα….!

Κι όμως…., –σας δείχνουνε
φουλ ανοχή….,
λες, που αισθάνονται,
να, ενοχή….,
και, που –σας ψήφισαν….,
κι ας τους ‘’ξεσχίσατε’’
ζωή, ψυχή,…..
και, ιδού, ‘’ξοφλούνε’’
τα που τους κλέψατε….,
ουαί κι αλί….!

…..Άσε, λοιπόν, πια,
«Θα» και ‘’μπλα – μπλα’’….,
τζούφια Θαθάθω
και ‘’«σεμνοτάπεινη»’’
σοσιάλ Μπλαμπλάκω….,…..
άσε τον Μέλλοντα….,
πιάσε Ενεστώτα….,
λαού ναρκώτρα
και αποβλάκω….,…..
γαμώ τα δόλια –σας
τα Καθεστώτα….!

Μα…., ‘’πάν’ απ’ όλους’’ –σας….,
συ…., Φαφλατά….,
‘’φακέλους’’ άνοιξε….,
που ‘’γράφουν’’ Κλέφτες….,…..
άντε και άρχισε
τις ‘’προγραφές’’….,
----- μη ‘’μια απ’ τα ίδια’’….! -----
αν θες να λέγεσαι
άντρας με αρχίδια….,
ρε Σπουδαρχίδη….,
κι όχι….. ----- ως άλλοι….,
οι ‘’τέτοιοι’’ Ψεύτες’’….. -----
σκέτο αρχίδι….,
πλην κι αν ‘’γουστάρεις’’,
άξιο –σου, πνίξιμο….,
με μια….. μπαντάνα….,
----- κανό ‘’σου μάρανε’’….,
σε…., που δεν ξέρεις
ούτε ποδήλατο….,
‘’πιάσ’ ‘το’’ και….. ‘’Κ. Ι. Σ’’α ‘το….!-----
λαού Μαντάμα….!.....

…..Έξω από την Ελλάδα…., ωρέ ‘’νοικιασμένα’’ ανδρείκελα
της χξς΄ Καββάλ «Διεθνούς Συνωμοσίας»….:

Αλέξανδρος Ζήβας,
URL : www.alexandros-zivas.gr
….: αποκαλυπτικές ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ όλων των αποκωδικοποιητέων…..

------ είπε...

καλησπέρα Δημήτρη μου ...θα το πω απο την εκπομπή το βραδυ.

zeidoron dtsoukas είπε...

Λυγερή μου αντιπαρέρχομαι όσα γράφεις για μένα κι έρχομαι να σου πω ότι η εγγραφή σου για το θέμα έπιασε τόπο.
Αναδημοσιεύτηκε ήδη από πάρα πολλά blogs κι όπως γράφει πιο πάνω η κυρία Νανά Τσούμα θα το πει απόψε από την εκπομπή της στη ΝΕΤ 105,8 (10 με 12).
Αφ'ενός μεν θα κοινοποιηθεί σε πάρα πολλούς ανθρώπους αφ' ετέρου δε θέλω να πιστεύω πως θα συγκινηθούν και οι κυβερνήτες μας ώστε να πράξουν τα δέοντα.
Καλό βράδυ και καλή συνέχεια!

zeidoron dtsoukas είπε...

Αλέξανδρος Ζήβας,φίλε μου ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις με όλο αυτό το σεντόνι!
Αν πραγματικά θέλεις να βοηθήσεις γίνε πιο σαφής για να μπορούμε να σε παρακολουθήσουμε.
Καλό βράδυ!

zeidoron dtsoukas είπε...

Νανά μου σ' ευχαριστώ πολύ!
Αξίζει τον κόπο μια αναφορά στο θέμα των ΑμεΑ που τόσο πολύ έχει παραγκωνισθεί απ' όλες τις κυβερνήσεις.
Να είσαι καλά και καλή εκπομπή.

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Δημήτρη ,
Ευχαριστούμε πολύ την κυρία Νανά Τσούμα για την παρουσίαση του θέματος . Όποιο και αν είναι το αποτέλεσμα της παρουσίασης η προσπαθειά της εκτιμάται όλως ιδιαιτέρως από τους ανθρώπους του ΠΗΓΑΙΜΟΥ και από εμένα ειδικότερα.

Πήγα στην σελίδα της επί τροχάδην.
Έχει ενδιαφέρον. Φυσικά θα την επισκεφτώ με ηρεμία και θα τα πούμε και κεί.

Καλή σου νύχτα φίλε και καλή ακρόαση.

http://ligery.pblogs.gr
http://pygemos.blogspot.com

Read more: Go to TOP and Bottom