Δευτέρα 22 Απριλίου 2024

Νίσυρος: «Τα ερωτικά παιχνίδια ήταν για προσωπική μου χρήση», λέει ο αρχαιοφύλακας - Τι απαντά στις καταγγελίες (βίντεο)


Επιμένει στην αθωότητά του ο αρχαιοφύλακας, ο οποίος καταγγέλλεται για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας σε βάρος 11 παιδιών, στη Νίσυρο. Η υπόθεση έχει προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση στο νησί, ενώ ο αρχαιοφύλακας βρίσκεται πλέον στην Αθήνα και έχει υποβάλει τα χαρτιά του για να συνταξιοδοτηθεί.

Όπως υποστηρίζει, ένας πατέρας τον έβαλε στο στόχαστρο για άλλους λόγους. Ο αρχαιοφύλακας κατέθεσε την δική του πλευρά, στην εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα». Όπως είπε, ύστερα από την καταγγελία του πατέρα του 10χρονου, αισθάνεται πάρα πολύ άσχημα, γιατί τίποτα, όπως υποστηρίζει, δεν είναι αλήθεια.

Επανέλαβε ότι έχει προηγούμενα με τον πατέρα, ο οποίος έκανε την πρώτη καταγγελία, καθώς ο ίδιος θεωρούσε κάποιες κινήσεις του ύποπτες, του είχε κάνει παρατηρήσεις και τον είχε… «υπό παρακολούθηση». 

«Με έβαλε στο στόχαστρο και όταν κι εγώ σαν άνθρωπος ήμουν πιο επιρρεπής, επειδή ήμουν στην ποδοσφαιρική ομάδα με τα παιδιά και τα κάλεσα στο σπίτι μου να κάνουν γυμναστική, βρήκε την ευκαιρία να με ενοχοποιήσει. Μπήκαν και τα πολιτικά στη μέση, ήμουν και σύμβουλος του δημάρχου εκεί, υπάρχει και κόσμος που δεν με ψήφισε και δεν με ήθελε ποτέ, κι έτσι βρέθηκα κι εγώ σε αυτή την πάρα πολύ δύσκολη θέση», ισχυρίστηκε ο αρχαιοφύλακας.

Σχετικά με τις καταγγελίες κάποιων παιδιών ότι τους κάλεσε στο σπίτι του, τους έδειξε κάποια ερωτικά παιχνίδια και βοηθήματα, ο ίδιος απάντησε: «Δεν ισχύει τίποτα, είναι ψέματα. Πάντως δεν τα πείραξα τα παιδιά. Ο κόσμος είναι τόσο κακός, που μπορεί να πει ότι τα πείραξα. Δεν ισχύει τίποτα. Τα παιδιά είναι μικρά, τα είχα στην ομάδα, τα πρόσεχα, κάναμε παρέα, κάναμε χιούμορ

Καμιά φορά παρεξηγείται και το χιούμορ. Κι αν είχα κάποιο σεξουαλικό παιχνίδι, το είχα για μένα που ήμουν μόνος μου. Αντί να γυρίζεις γύρω γύρω τα νησιά και να ψάχνεις το… βρώμικο, λες “έχω αυτό και είναι δικό μου”, δεν είναι κάτι κακό. Εγώ δεν τα έδειξα τα sex toys στα παιδιά, αν τα είδαν αυτά πάνω στο τραπέζι μου δεν το γνωρίζω. Εγώ δεν τους τα έδειξα, ούτε τους έδειξα βίντεο με πορνό».

Αναφορικά με τις καταγγελίες ότι κατέβασε το παντελόνι του κι έδειξε τα γεννητικά του όργανα στα παιδιά, ο αρχαιοφύλακας υποστήριξε: «Δεν συνέβη κάτι τέτοιο. Αλλά στο γήπεδο, όταν κάνουν προπονήσεις και τα λοιπά, γυμνά είναι τα παιδιά. Εγώ πάντα συμβουλές τους έδινα. Είχαμε πολύ καλές σχέσεις. Εγώ είμαι παντρεμένος με ενήλικα παιδιά, παντρεύω την κόρη μου, σε ένα μήνα θα έφευγα από το νησί, είχα υποβάλει και τα χαρτιά μου για να συνταξιοδοτηθώ. Είμαι στη Αθήνα, στο σπίτι μου, δεν έχω καν απολογηθεί, δεν με έχει ενοχλήσει η αστυνομία».

https://www.enikos.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom