Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

Ο "αριστεροφτωχούλης" Κώστας Ζουράρις επιδεικνύει το χλιδάτο σπίτι του και την ευφυΐα του στην εκπομπή της Σπυροπούλου (βίντεο)

"Έλεγα και τρομερό φλιτζάνι,αλλά όχι πια..."

Ο πολυτάλαντος  υφυπουργός Παιδείας,κύριος Κώστας Ζουράρις,δεν χάνει ευκαιρία ν' απαξιώνει ο ίδιος τον εαυτό του και την υποτιθέμενη... μόρφωσή του.

Τελευταίο του κατόρθωμα η επίδειξη του πολυτελούς
διαμερίσματός του στο Κολωνάκι στην εκπομπή της κυρίας Κωνσταντίνας Σπυροπούλου στον "Α" την Κυριακή το πρωί.

Ο τιτανοτεράστιος,ευφυής (ξύπνιος κατά δήλωσή του), κύριος Ζουράρις υποδέχτηκε στο υπέροχο σπίτι του στο Κολωνάκι την κάμερα της εκπομπής "Σπίτι μου σπιτάκι μου" και μίλησε με τη δημοσιογράφο Νάνσυ Παραδεισανού για πολλά και διάφορα,ακόμα και για τα νησιά που προτιμάει να... χάσουμε.

Οι ατάκες του πανέξυπνες θα γράψουν ιστορία…

"Έχω γεννηθεί 11 Ιουνίου του 1940. Νιώθω 76 ετών και 7 μηνών. Τα οστά μου πονούν παντού.

Παίζω πιάνο, δεν έχω facebook και ανήκω στους ημιαναλφάβητους.

Έλεγα τρομερό φλιτζάνι, αλλά όχι πια. Έχω πάψει να το λέω....."

Δείτε κι ακούστε περισσότερα στο βίντεο που ακολουθεί και ξαναψηφίστε τον για να λύσει τα προβλήματά σας,που ανάθεμα κι αν μπορεί να φανταστεί πως και που ζει η πλειοψηφία του Ελληνικού λαού...



Να 'σαι καλά Κωστάκη,να τα χαίρεσαι και να προσέχεις μην σου τα φάνε οι "αριστεροί" σύντροφοί σου... και που και που να μας διασκεδάζεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom