Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017

Για τους Εθνικούς Προδότες που είναι δίπλα μας κάθε μέρα γιατί δεν έχουν εκδοθεί ακόμα εντάλματα σύλληψης


Γράφει η Θεοδωροβία Πλακά

Δεν δυσκολεύομαι καθόλου να γράψω τις σκέψεις μου,τις ιδέες μου και τα πιστεύω μου...
Η πένα μου έχει γίνει ένα με το είναι μου πιά....

Θυμάμαι όταν πρωτοξεκίνησα το Theodorovias blog δέχτηκα πόλεμο...όμως τα δύσκολα με πεισμώνουν και τα κατάφερα,,,,

Έχουν περάσει κάποιοι μήνες από τότε,πολλά έχουν αλλάξει γύρω μου,αλλά και στην Ελλάδα....

Ένα έχει παραμείνει ανέγγιχτο εδώ και χρόνια....Η ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ που αλλάζουν χέρια και καρέκλες εξουσίας....

Είστε πολλοί εσείς που με ακολουθείτε και γνωρίζετε ότι ό,τι γράφω μόνο αφελή δεν είναι....

Είναι τόσες πολλές οι ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ για όλους τους ΠΡΟΔΟΤΕΣ....
Είναι τόσες πολλές οι ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ για ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ στην χώρα μας....

Η ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ έχει γίνει για κάποιους σπόρ....
Και τί σημαίνει ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ?
Σημαίνει ότι οι ενέργειες κάποιων προδίδουν τα μυστικά της χώρας μας στους αντίπαλους....
Σημαίνει ότι κάποιοι παραβιάζουν το Πολίτευμά μας κατ εξακολούθηση και είναι ποινικά κολάσιμες...

Ετσι λοιπόν ερχόμαστε στον πρώην μυστικό πράκτορα της ΕΥΠ, ΜΑΝΩΛΗ ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΑ ,ο οποίος τί κάνει??

Μας ενημερώνει για ΤΕΡΑΤΩΔΗ σκάνδαλα και ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ με αποδείξεις και στοιχεία που δεν με ενδιαφέρει προσωπικά πώς βρέθηκαν στα χέρια του....

Κι εγώ έχω στην κατοχή μου έγγραφα με σημεία και τέρατα για οικονομικούς εγκληματίες και Πολιτικούς που έχω παραδώσει στην ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!!!

Μήπως κι εγώ είμαι στην σφαίρα του εγκεφάλου τους ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ??

Ο ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΑΣ δεν είναι ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ,γι αυτό η κατηγορία του ΠΡΟΔΟΤΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ είναι πολύ βαριά και θα πρέπει όταν γράφεται και όταν λέγεται να ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΜΕ ΕΓΓΡΑΦΑ....

Οι επώνυμοι και μη Δημοσιογράφοι ας έγραφαν με τόσο πάθος για εκείνους τους ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ που απέτυχαν παταγωδώς να ενεργήσουν προς το καλύτερο συμφέρον της ΕΛΛΑΔΑΣ και των ΕΛΛΗΝΩΝ και όχι να στρέφουν την κοινή γνώμη εναντίον του ενός, αποκαλώντας τον με την ΥΒΡΙ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΠΡΟΔΟΤΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ,επειδή καίει και θα κάψει πολλούς,Μεγάλους και Μικρούς....

ΟΧΙ δεν είμαι συγγενής του, ή συνήγορός του,δεν τον γνωρίζω προσωπικά ,παρά μόνον από τις φωτογραφίες και τά στοιχεία που διαθέτει και δημοσιεύει... Εδώ όμως κάτι βρωμάει πολύ κι εγώ θα το ψάξω το θέμα ενδελεχώς....

Ή θα χωθεί μέσα ο ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΑΣ ή οι κατά συρροήν ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ....
Κάτι ενδιάμεσο δεν υπάρχει.....
Τα ηθικά μου πιστεύω υπαγορεύουν να κάνω το σωστό...
Αυτές είναι οι δικές μου ΑΡΧΕΣ....
Γι αυτό, τον λόγο από αύριο θα τον έχει Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ....

Γιατί, έναν όλοκληρο λαό που ήταν αιώνια φλόγα,δεν έχουν το δικαίωμα κάποιοι να τον κάνουν στάχτη και λιώμα....
http://theodorovias.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom