Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017

Ιστορίες μιάς μαφιόζικης Δημόσιας Υπηρεσίας,πού ονομάζεται ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (έγγραφο)


Γράφει η Θεοδωροβία Πλακά

Η ιστορία μου διαδραματίζεται τις εποχές που ο χρυσός ΟΠΑΠ μοίραζε χρήμα ανεξέλεγκτα στην Γ.Γ.Αθλητισμού μέσω ενός ειδικού λογαριασμού, την ευθύνη και τη διακίνηση του οποίου είχε ο εκάστοτε Υφυπουργός Αθλητισμού...

Μία ιστορία πλοκής,δράσης αμερικάνικης ταινίας,ίντριγκας,έρωτα
και πάθους,απάτης,κομπίνας,μαφίας,φθόνου και μίσους,διαφθοράς και διαπλοκής ,παρανομιών,διακίνησης μαύρου χρήματος εκατομμυρίων ευρώ σε ιδιώτες,υπαλλήλους,φίλους ,γνωστούς και κουμπάρους,ψηφομαζώματα,ευρωσκορπίσματα και κυνηγητό ,πολύ κυνηγητό,απειλές μαφιόζικες και buyling ατελείωτο από Υπουργούς,Υφυπουργούς,Γενικούς Γραμματείς,ανώτερους και κατώτερους υπαλλήλους και συνδικαλιστές, σε όσους δεν έμπαιναν στις κλίκες τους,στα παραμάγαζα της παρανομίας και της διακίνησης μαύρου και ζεστού χρήματος....Κυνηγητό εκδίκησης ,αν κάποιος υπάλληλος σήκωνε το ανάστημά του και δεν τον ενδιέφερε όλος αυτός ο χορός εκατομμυρίων ευρώ γύρω του και ακόμα περισσότερο αν τους έπαιρνε χαμπάρι....

Η υπογράφουσα αυτά τα γεγονότα,τα έβλεπα και τα είχα πάρει είδηση χρόνια πριν,αλλά δεν μπορούσα να τα αποδείξω,απλά τα κατέγραφα στα κουτάκια του μυαλού μου...Διαχρονικά διατέλεσα γραμματέας Διευθυντών που με ζητούσαν οι ίδιοι δίπλα τους και το αντικείμενό μου το έκανα με τον ίδιο ζήλο σε όλους...

Η τελευταία Διευθύντρια και μοιραία ,υπεύθυνη για το υπηρεσιακό μου κυνηγητό, ήταν η Μαρία Χρυσοστομίδου (σημερινή Γενική Διευθύντρια).,τότε Διευθύντρια Οικονομικών της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού...Επέμενε να πάω δίπλα της γραμματέας της.Με είχε επιλέξει ανάμεσα σε εκατοντάδες υπαλλήλους....Είναι αυτή που μέχρι σήμερα με κυνηγάει ανελέητα,ενώ εγώ την ευεργέτησα....Αλλά ουδείς ασφαλέστερος εχθρός παρά του ευεργετηθέντος αχάριστου λέει η σοφή παροιμία....

Και όχι μόνον, αφού είναι εμπλεκόμενη πολλαπλώς σε οικονομικά σκάνδαλα και παρανομίες μεγατόνων χωρίς κανείς να την αγγίζει προς το παρόν,αφού κάνει κατάχρηση εξουσίας των πάντων....

Το τί γινόταν στην Γ.Γ.Αθητισμού που αποτελούσε και αποτελεί την κορμοστασιά του Αθλητισμού τις χρυσές εποχές, λίγο πολύ τα έχω ξαναγράψει σε άρθρα μου και τα έχω ξαναπεί σε εκπομπές και συνεντεύξεις...

Τα καταγράφω με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες σε ένα βιβλίο μου που κάποια στιγμή θα τελειώσει και θα κυκλοφορήσει.

Έχω φιλοξενηθεί σε τηλεοπτικές εκπομπές, και σε ραδιοφωνικές και έντυπα....Όταν όμως οι καταγγελίες μου προχώρησαν στην δικαιοσύνη και άγγιξαν ημέτερους και φίλους ή κόμματα και εξουσίες οι περισσότεροι δημοσιογράφοι το έβαλαν στα πόδια....Μπορεί να ασχολούνται με σκάνδαλα,αλλά αυτά είναι κατ επιλογήν δυστυχώς...Ελάχιστοι πλέον είναι δίπλα μου, συνεχίζουν χωρίς φόβο και τούς ευχαριστώ δημόσια....

Ο πρώην Γενικός Γραμματέας Αθλητισμού Παναγιώτης Μπιτσαξής πριν χρόνια με είχε τιμωρήσει με γραπτή επίπληξη....αντέδρασα αμέσως τότε εγγράφως, κάνοντας ΕΝΣΤΑΣΗ,η οποία όμως από το 2011 μέχρι πριν λίγους μήνες δεν συζητήθηκε ποτέ,ως όφειλαν....

Από το 2011 η τιμωρία αυτή βάραινε τον υπηρεσιακό μου φάκελλο, γιατί αυτό γούσταραν πολλοί...Έπρεπε να δικαιολογούν τις πράξεις τους και το κυνηγητό τους στο πρόσωπό μου....
Η ΕΝΣΤΑΣΗ συνοδευόταν με αποδείξεις της αθωότητάς μου.....

Επικοινώνησα τηλεφωνικώς με τον κύριο Μπιτσαξή,ο οποίος ούτε με γνώριζε ,ούτε τον γνώριζα και ο οποίος είναι δικηγόρος και του εξέφρασα τα παράπονά μου,ζητώντας εξηγήσεις γιατί δεν είχε λάβει υπ όψιν του την ΕΝΣΤΑΝΣΗ μου και με άφησε ΤΙΜΩΡΗΜΕΝΗ....

Ομολογουμένως δεν περίμενα την απάντασή του....Με ξάφνιασε.......Μου είπε ότι δεν το γνώριζε καθόλου το θέμα και δεν θυμόταν αν είχε υπογράψει εκείνος την τιμωρία μου.Σε ερώτησή μου αν μπορούσαν να είχαν πλαστογραφήσει την υπογραφή του ,απάντησε,τί να σας πώ ? δεν ξέρω...
Δηλαδή όλα έγιναν εν αγνοία σας κύριε Μπιτσαξή?
Αδικία ,αμέλεια,ή άγνοια?

Εχει περάσει πολύς καιρός από τότε που μιλήσαμε και λίγο πριν τα Χριστούγεννα το πειθαρχικό της Γ.Γ.Αθλητισμού μου έστειλε το κάτωθι έγγραφο που λέει ότι συζητήθηκε μετά από τόσα χρόνια η ΕΝΣΤΑΝΣΗ αυτή και ομόφωνα το πειθαρχικό ακυρώνει την ΤΙΜΩΡΙΑ ΜΠΙΤΣΑΞΗ...

Ολες αυτές οι πράξεις αποτελούν συναρτήσεις του ανελέητου κυνηγητού στο πρόσωπό μου από τότε που ξεκίνησα να καταγγέλω σημεία και τέρατα οικονομικών σκανδάλων, με εμπλεκόμενους τρανταχτά ονόματα της Υψηλής πολιτικής και Κοινωνίας....

Εδώ λοιπόν προκύπτουν τα εξής ερωτήματα

1) Γιατί κύριε Μπιτσαξή δεν ΤΙΜΩΡΗΣΑΤΕ την ίδια εποχή και την κυρία Χρυσοστομίδου και την κυρία Χαλβατζή για πολλαπλά σοβαρότατα πειθαρχικά παραπτώματα σύμφωνα με έγγραφο του τότε Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης κυρίου Λέανδρου Ρακιντζή??

2)Γιατί δεν ΤΙΜΩΡΗΣΑΤΕ και τους 22 οικονομικούς υπολόγους που αναφέρονται στο ίδιο έγγραφο Ρακιντζή,γιατί αρνήθηκαν να παραδώσουν στοιχεία στους Ελεγκτές??

3)Είναι αλήθεια κύριε Μπιτσαξή ότι δεν τους περάσατε καν πειθαρχικό ως αρμόδιος ,αλλά τους αθωώσατε με ένα έγγραφο δικό σας πρόχειρο χωρίς ισχύ??

4)Γιατί κύριε Μπιτσαξή ενώ καταργήσατε Μαιμού επιτροπές, δεν τις πήγατε στον εισαγγελέα??

Και τελειώνοντας ,προς το παρόν,διερωτώμαι,γιατί άραγε το πειθαρχικό μου έστειλε την ακύρωση αυτής της τιμωρίας και αμέσως μετά την απόφασή τους για οριστική Παύση και απόλυσή μου??Μήπως για να δείξουν ότι είναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ??

Γιατί ο τωρινός ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ Γενικός Γραμματέας Αθλητισμού κύριος Ιούλιος Συναδινός κατά παράβαση των καθηκόντων του δεν περνάει πειθαρχικό όλους τους παραπάνω??
Μήπως υπάρχουν ποινικές ευθύνες??

Γιατί διώκουν εμένα για ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΕΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ,όταν υπάρχουν άλλοι οι οποίοι δεν χτυπάνε κάρτα εδώ και χρόνια,χωρίς να έχουν υποστεί αυτά που έχω υποστεί εγώ?Δηλαδή απειλές και βίαιες επιθέσεις??
Αλλά γι αυτό θα επανέλθω σύντομα σε άλλο άρθρο μου....

Η ΑΔΙΚΙΑ ,Η ΔΙΑΦΘΟΡΑ και Η ΔΙΑΠΛΟΚΗ για κάποιους αποτελεί τρόπο ζωής....

Εγώ λοιπόν δεν είμαι εδώ για να κοιτάζω το κακό που κάνετε,αλλά για να σας πάω στην δικαιοσύνη και να αποδείξω πόσο ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ είσαστε...

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.....
http://theodorovias.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom