- Η πτήση της Malaysian Airlines εξαφανίστηκε το πρωί του Σαββάτου με 239 επιβάτες
- Η τελευταία γνωστή της θέση ήταν στην Θάλασσα της Κίνας
- Αμερικανοί αξιωματούχοι λένε ότι τα συστήματα εντοπισμού έκλεισαν από κάποιον εσκεμμένα
- Επι πέντε ώρες από την εξαφάνισή του από τα ραντάρ το αεροπλάνο έστελνε σήμα σε βρετανικό δορυφόρο
- Το τελευταίο στίγμα εστάλλη όταν το αεροπλάνο πετούσε σε ύψος 35.000 ποδών πάνω από την θάλασσα
- Αρνούνται να αποκαλύψουν το σημείο οι αμερικανοί
Αμερικανοί αξιωματούχοι πιστεύουν ότι τα συστήματα εντοπισμού
του αεροπλάνου της Malaysia Airlines τα έκλεισε κάποιος με 14 λεπτά διαφορά γεγονός που δείχνει ότι το αεροπλάνο δεν έπεσε από κάποια μοιραία βλάβη.
Αυτή η νεα εξέλιξη αλλάζει τα δεδομένα. Το σύστημα μετάδοσης δεδομένων έκλεισε στις 1.07 π.μ. και ο αναμεταδότης έκλεισε στις 1.21 π.μ. λίγο μετά αφού είπε ο πιλότος στον πύργο ελέγχου "Εντάξει, καληνύχτα" και λίγο πριν το αεροπλάνο αλλάξει πορεία και κατευθυνθεί προς τα δυτικά.
Σύμφωνα με τους ερευνητές, το κλείσιμο του διακόπτη έγινε επίτηδες και αξιωματούχοι δήλωσαν στο ABC News ότι και οι δυο συσκευές έκλεισαν από κάποιον που είχε δόλο.
Αυτό, οδηγεί τους αμερικανούς ερευνητές να πιστεύουν ότι ήταν ανθρώπινο χέρι που ξεκίνησε την αντίστροφη μέτρηση για το αεροπλάνο και όχι μια μοιραία μηχανική βλάβη.
Παρά το γεγονός ότι οι δυο συσκευές εντοπισμού ήταν κλειστές, το αεροπλάνο εξακολουθούσε να στέλνει στίγμα μέσω δορυφόρου από το σύστημα ACARS. Αυτό μοιάζει με το σήμα που στέλνει ένα κινητό ακόμα κι όταν είναι κλειστό.
Η Wall Street Journal ανάφερε ότι το στίγμα της πτήσης 370 έδινε την θέση του αεροπλάνου την ταχύτητα και το ύψος για τουλάχιστον 5 ώρες από όταν εξαφανίστηκε από τα ραντάρ.
Το τελευταίο μήνυμα που έστειλε στον δορυφόρο της Βρετανικής Immarsat ήταν πάνω από την θάλασσα σε ύψος 35.000 πόδια.
Οι αμερικανοί αρνήθηκαν να αποκαλύψουν την θέση της τελευταίας "εκπομπής" σήματος από την πτήση 370 και παραδέχονται ότι δεν γνωρίζουν γιατί σταμάτησε.
Ωστόσο όπως ανακοινώθηκε και επίσημα από τον Λευκό Οίκο σήμερα και είχε αποκαλύψει χθες αξιωματούχος του Πενταγώνου, οι ΗΠΑ στέλνουν αεροπλάνα σε περιοχή του Ινδικού Ωκεανού 1.000 μίλια δυτικά της Κουάλα Λουμπούρ.
Εξετάζουν επίσης της πιθανότητα κάποιος μέσα από το αεροπλάνο να έσβησε και το στίγμα προς τον δορυφόρο.
Το αρροπλάνο σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, ήταν 2.200 ναυτικά μίλια από την κανονική του θέση και εξακολουθούσε να πετάει.
Δείχνει επίσης ότι το Boeing 777 δεν είχε κανένα πρόβλημα εκείνες τις ώρες και δεν ανατινάχτηκε από ένα "ξαφνικό γεγονός".
'Υπάρχει σοβαρή πιθανότητα το αεροπλάνο να είναι στον βυθό του Ινδικού Ωκεανού", είπε αξιωματούχος του Πενταγώνου.
- Η τελευταία γνωστή της θέση ήταν στην Θάλασσα της Κίνας
- Αμερικανοί αξιωματούχοι λένε ότι τα συστήματα εντοπισμού έκλεισαν από κάποιον εσκεμμένα
- Επι πέντε ώρες από την εξαφάνισή του από τα ραντάρ το αεροπλάνο έστελνε σήμα σε βρετανικό δορυφόρο
- Το τελευταίο στίγμα εστάλλη όταν το αεροπλάνο πετούσε σε ύψος 35.000 ποδών πάνω από την θάλασσα
- Αρνούνται να αποκαλύψουν το σημείο οι αμερικανοί
Αμερικανοί αξιωματούχοι πιστεύουν ότι τα συστήματα εντοπισμού
του αεροπλάνου της Malaysia Airlines τα έκλεισε κάποιος με 14 λεπτά διαφορά γεγονός που δείχνει ότι το αεροπλάνο δεν έπεσε από κάποια μοιραία βλάβη.
Αυτή η νεα εξέλιξη αλλάζει τα δεδομένα. Το σύστημα μετάδοσης δεδομένων έκλεισε στις 1.07 π.μ. και ο αναμεταδότης έκλεισε στις 1.21 π.μ. λίγο μετά αφού είπε ο πιλότος στον πύργο ελέγχου "Εντάξει, καληνύχτα" και λίγο πριν το αεροπλάνο αλλάξει πορεία και κατευθυνθεί προς τα δυτικά.
Σύμφωνα με τους ερευνητές, το κλείσιμο του διακόπτη έγινε επίτηδες και αξιωματούχοι δήλωσαν στο ABC News ότι και οι δυο συσκευές έκλεισαν από κάποιον που είχε δόλο.
Αυτό, οδηγεί τους αμερικανούς ερευνητές να πιστεύουν ότι ήταν ανθρώπινο χέρι που ξεκίνησε την αντίστροφη μέτρηση για το αεροπλάνο και όχι μια μοιραία μηχανική βλάβη.
Παρά το γεγονός ότι οι δυο συσκευές εντοπισμού ήταν κλειστές, το αεροπλάνο εξακολουθούσε να στέλνει στίγμα μέσω δορυφόρου από το σύστημα ACARS. Αυτό μοιάζει με το σήμα που στέλνει ένα κινητό ακόμα κι όταν είναι κλειστό.
Η Wall Street Journal ανάφερε ότι το στίγμα της πτήσης 370 έδινε την θέση του αεροπλάνου την ταχύτητα και το ύψος για τουλάχιστον 5 ώρες από όταν εξαφανίστηκε από τα ραντάρ.
Το τελευταίο μήνυμα που έστειλε στον δορυφόρο της Βρετανικής Immarsat ήταν πάνω από την θάλασσα σε ύψος 35.000 πόδια.
Οι αμερικανοί αρνήθηκαν να αποκαλύψουν την θέση της τελευταίας "εκπομπής" σήματος από την πτήση 370 και παραδέχονται ότι δεν γνωρίζουν γιατί σταμάτησε.
Ωστόσο όπως ανακοινώθηκε και επίσημα από τον Λευκό Οίκο σήμερα και είχε αποκαλύψει χθες αξιωματούχος του Πενταγώνου, οι ΗΠΑ στέλνουν αεροπλάνα σε περιοχή του Ινδικού Ωκεανού 1.000 μίλια δυτικά της Κουάλα Λουμπούρ.
Εξετάζουν επίσης της πιθανότητα κάποιος μέσα από το αεροπλάνο να έσβησε και το στίγμα προς τον δορυφόρο.
Το αρροπλάνο σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, ήταν 2.200 ναυτικά μίλια από την κανονική του θέση και εξακολουθούσε να πετάει.
Δείχνει επίσης ότι το Boeing 777 δεν είχε κανένα πρόβλημα εκείνες τις ώρες και δεν ανατινάχτηκε από ένα "ξαφνικό γεγονός".
'Υπάρχει σοβαρή πιθανότητα το αεροπλάνο να είναι στον βυθό του Ινδικού Ωκεανού", είπε αξιωματούχος του Πενταγώνου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου