Γ. Βαρουφάκης: Θα εφαρμόζαμε κι εμείς το 67% των μέτρων του μνημονίου
της Δήμητρας Καδδά
"Δεν είναι ότι θα πετάξουμε το παρόν πρόγραμμα, το 67% των μέτρων θα τα θέλαμε και εμείς, το πρόβλημα είναι ότι του λείπουν πολύ σημαντικές μεταρρυθμίσεις» ανέφερε ο υπουργός Οικονομικών Γιάνης Βαρουφάκης, μετά την συνάντηση με το Γερμανό ομόλογό του Wolfgang Schaeuble στο Βερολίνο, δίδοντας έμφαση στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής.
Ο Schaeuble από την πλευρά του επέμεινε στα συμφωνηθέντα και ζήτησε από την ελληνική κυβέρνηση να διαπραγματευτεί με τους θεσμούς ΔΝΤ-ΕΚΤ -ΕΕ, αναφέροντας ότι "η Ελλάδα ανήκει στο ευρώ".







