Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

Θεωρεί δεδομένη την ήττα του ο Σαμαράς και μιλάει για στάση πληρωμών από τον ΣΥΡΙΖΑ (βίντεο)

Το ξέρει κι ο ίδιος ότι είναι χαμένος από χέρι και επιδίδεται σε άκρατη κινδυνολογία

Ο πνέων τα λοίσθια στην πολιτική του καριέρα,Πρωθυπουργός ακόμα Αντώνης Σαμαράς, εξερχόμενος του Μεγάρου Μαξίμου, απάντησε σε ερώτηση δημοσιογράφου, σχετικά με τις δηλώσεις στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ περί... "στάσης πληρωμών".

«Ακούσατε δηλώσεις στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ ότι δε θα πληρώσουν τόκους και χρεολύσια;», ρώτησε χαρακτηριστικά ο... ενημερωμένος δημοσιογράφος με τον Πρωθυπουργό να απαντά:

Το Blue Sky έκρυβε στα "σπλάχνα" του μια μικρή πόλη! - Συγκλονιστικές φωτογραφίες

Πάνω από 900 ψυχές ήταν στοιβαγμένες στ' αμπάρια του! 

- Το πλοίο Blue Sky M το εγκατέλειψε το πλήρωμά του ενώ είχε μέσα 900 μετανάστες!
- Αν βούλιαζε το πλοίο θα ήταν μια από τις χειρότερες ναυτικές τραγωδίες
- Λίγο πριν επέμβει η ιταλική ακτοφυλακή το πλοίο ήταν έτοιμο να πέσει στα βράχια
- Μια γυναίκα γέννησε εν πλώ 

- Τουλάχιστον 4 νεκροί

Ένα πλοίο γεμάτο ψυχές απελπισμένες που έψαχναν μια καλύτερη ζωή.

Κολώνα της ΔΕΗ έπεσε σε σπίτι στη Δροσιά - ΦΩΤΟ κ VIDEO


Σοβαρά προβλήματα από την κακοκαιρία και τα χιόνια στα βόρεια προάστια της Αττικής. Κολώνα της ΔΕΗ έπεσε σε σπίτι στη Δροσιά.

Μπορεί οι κάτοικοι των βορείων προαστίων της Αττικής να είδαν τελικά άσπρη μέρα όμως μαζί με τα χιόνια ήρθαν και τα προβλήματα τόσο στους δρόμους όσο και στην ηλεκτροδότηση. 

“Αυτή είναι η Ελλάδα”…

Τη στιγμή που γράφονταν αυτές οι γραμμές η τελευταία ενημέρωση από το υπουργείο Ναυτιλίας μιλούσε για 266 Έλληνες επιβαίνοντες στο «NormanAtlantic», για 2 Έλληνες από τους 12 επιβεβαιωμένα νεκρούς και 28 Έλληνες αγνοούμενους. Συγκεχυμένη η εικόνα για την κατάσταση των υπολοίπων 200 περίπου ανθρώπων που επέβαιναν στο πλοίο.
Την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές - τρεις ολόκληρες μέρες μετά το ατύχημα - το αλαλούμ, το χάος, η απόλυτη σύγχυση των αρμόδιων υπηρεσιών όσον αφορά τη διασταύρωση στοιχείων αγνοούμενων και διασωθέντων συνεχιζόταν…
Η Ελλάδα, η μεγαλύτερη εφοπλιστική δύναμη στον κόσμο, η χώρα με τους «οικειοθελώς» φορολογούμενους εφοπλιστές, που η διασωστική της υποδομή σε ό,τι αφορά ναυτικά ατυχήματα εκείνο που κυρίως έχει να επιδείξει είναι η αυτοθυσία, ο αλτρουισμός και η γενναιότητα των παιδιών που συμμετέχουν ως πληρώματα και ως διασώστες σε τέτοιες επιχειρήσεις, παρακολουθεί με ωδίνη μια ακόμα τραγωδία.
Μια τραγωδία με πολλά και αναπάντητα ερωτηματικά. Με πρώτα και αμείλικτα εκείνα τα ερωτήματα που αφορούν την αξιοπλοΐα του βαποριού. Τα ερωτήματα για τις ευθύνες της ιταλικής κυβέρνησης – που είχε το καθοριστικό πρόσταγμα – και της ελληνικής όσον αφορά την επιχείρηση διάσωσης. Τα ερωτήματα που άπτονται ζητημάτων ασφαλείας και υποδομών που διαπιστωμένα παρακάμπτονται στο όνομα του «κόστους» διαμορφώνοντας το περιβάλλον για ατυχήματα όπου το ανθρώπινο «λάθος» αποτελεί το αναπόφευκτο αποτέλεσμα ενός ολοκληρωτικά «λάθους» συστήματος λειτουργίας.
Τα ερωτήματα αυτά γίνονται ακόμα πιο επίμονα αν σκεφτεί κανείς ότι η Ελλάδα είναι μια χώρα που στις θάλασσές της εκατομμύρια άνθρωποι διακινούνται κάθε χρόνο. Αλλά οι κυβερνώντες το υπόσχονται: Θα διεξαχθούν ενδελεχείς έρευνες για τα αίτια της τραγωδίας. Υποψιαζόμαστε, δε, ότι «το μαχαίρι θα μπει βαθιά στο κόκκαλο». Ειδικά μάλιστα για εκείνες τις ευθύνες που αφορούν το ίδιο το κράτος και έχουν να κάνουν με το πώς το κράτος ζυγίζει την ανθρώπινη ζωή όταν στην άλλη πλάστιγγα της ζυγαριάς βρίσκεται το κέρδος …
Υπάρχουν, άλλωστε, και τα αντίστοιχα προηγούμενα. Σε στεριά, αέρα και θάλασσα:  
  • Πριν από δυο σχεδόν δεκαετίες, όταν το «Γιάκοβλεφ» πήρε μαζί του πάνω από 70 ανθρώπους εκδόθηκε πόρισμα. Ήταν φυσικά αθωωτικό για τους «από πάνω». Μόνο που το αεροδρόμιο δεν είχε ραντάρ προσέγγισης...
  • Όταν ναυάγησε το «Δύστος» έσπευσαν να αθωώσουν την ΑΓΕΤ για το σαπάκι της που τράβηξε στον τάφο 20 ανθρώπους. Πέντε μέρες αργότερα ο τότε υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας υπέγραψε απόφαση που έδινε άδεια στα πλοία της εταιρείας να σαλπάρουν με μειωμένη σύνθεση του πληρώματος...
  • Το «Αϊρον Αντώνης» πήρε στον πάτο 24 ανθρώπους, στον Ατλαντικό, το '94. Του είχαν δώσει πιστοποιητικά αξιοπλοΐας από τον «Ελληνικό Νηογνώμονα». Ο γαλλικός Νηογνώμονας το είχε βγάλει άχρηστο, αλλά εκείνοι το έκριναν αξιόπλοο! Μετά δήλωσαν αθώοι. Είναι ιδιωτικός, είπαν, ο «Νηογνώμονας» και συνεπώς τι φταίει το κράτος (τους) για τα πιστοποιητικά που δίνει! Η εταιρεία και ο υπεύθυνος του «Νηογνώμονα», 4 χρόνια μετά, αν και κρίθηκαν ένοχοι, πλήρωσαν 500.000 δραχμές και αφέθηκαν ελεύθεροι...
  • Όταν έπεσαν η «Ρικομέξ» και τα άλλα κτίρια που καταπλάκωσαν 140 ψυχές, είπαν ότι θα αποδοθούν οι ευθύνες. Δεκαπέντε χρόνια μετά ποιος δεν θυμάται εκείνον τον απίθανο ισχυρισμό του αρμόδιου υπουργού για τους «χαμένους» φακέλους με τις πολεοδομικές παραβάσεις; Συμβαίνει καμιά φορά να «χάνονται» οι φάκελοι όταν αφορούν πολυεθνικές, μονοπώλια, εργολάβους και εφοπλιστές...
  • Εφτά χρόνια πριν το κακό των εμπρησμών του 2007, είχαν προηγηθεί οι 12 καμένοι άνθρωποι στις πυρκαγιές του 2000. Η λαμπαδιασμένη γη είχε ξεπεράσει τα 2 εκατομμύρια στρέμματα. Αλλά αυτοί δεν έφταιγαν! Ένα χρόνο αργότερα, το 2001, με την Αναθεώρηση του Συντάγματος προώθησαν τον αποχαρακτηρισμό των δασικών εκτάσεων ανά την επικράτεια…
  • Κάθε τόσο χάνεται μια ολόκληρη πόλη από τα αυτοκινητικά δυστυχήματα. Πρώτη αιτία; Οι κακοτεχνίες στους δρόμους! Πόσοι εργολάβοι έχουν τιμωρηθεί; Κανένας. Ποτέ! Γιατί; Ρωτήστε τις «αθώες» κυβερνήσεις...
  • Οι 14 νεκροί της «Πετρόλα» ζητούν δικαίωση από το 1992. Ο Λάτσης 40 χρόνια πριν έλεγε στους κατοίκους της Ελευσίνας ότι «το καζάνι της "Πετρόλα" θα φτάσει και θα εγκατασταθεί μέσα στην πλατεία σας»! Ο μακαρίτης και οι επίγονοί του χαίρουν της εκτίμησης όλων των κυβερνώντων ως μεγάλοι ευεργέτες και ενίοτε ως «μοναδικοί μειοδότες»...
  • Στο κρεματόριο της Ναυπηγοεπισκευαστικής, στις οικοδομές, στα μεγάλα έργα, οι «σταυροί» είναι αμέτρητοι. Η «σφαγή» είναι ανείπωτη. Από το 1974 έχουν χάσει τη ζωή τους πάνω από 5.000 εργάτες στα λεγόμενα εργατικά «ατυχήματα», σε στεριά και θάλασσα. Κηδεύονται στα μουγκά. Σπάνια θα βρει κανείς ενοχή βιομήχανου, εργολάβου, εφοπλιστή για ανύπαρκτα μέτρα ασφαλείας. Η κακιά η μοίρα φταίει συνήθως…
  • Όταν βυθίστηκε το «Σαμίνα», ο τότε εκπρόσωπος της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ είχε δηλώσει ότι δεν μπορεί να εγείρεται κατηγορία κατά ενός υπουργού όταν κάποια υπηρεσία δεν κάνει καλά τη δουλειά της! Σωστά... Πού ακούστηκε να ζητάμε ευθύνες από εκείνους που διοικούν το κράτος! Πού ακούστηκε να έχει ευθύνη ένας υπουργός όταν το υπουργείο του και οι υπό την ευθύνη του υπηρεσίες δίνουν πιστοποιητικά αξιοπλοΐας σε φέρετρα 80 και πλέον ανθρώπων όπως το «Σαμίνα»; Εδώ δεν είχε ευθύνη ο Σημίτης όταν παραδόθηκε ο Οτσαλάν…
Ήταν λίγες μέρες αργότερα από την τραγωδία του «Σαμίνα» που ο τότε πρωθυπουργός είχε κάνει εκείνη την εμβληματική δήλωση: «Αυτή είναι η Ελλάδα»...
Δεκαπέντε χρόνια - και δεκαπέντε δεκαετίες - μετά, ανεξαρτήτως του πως κάθε φορά το διατυπώνουν, βρισκόμαστε ακριβώς στο ίδιο σημείο: «Αυτή είναι η Ελλάδα»…
Η τραγωδία είναι ακόμα σε εξέλιξη. Ο πόνος άφατος. Για αυτό σταματάμε – προς το παρόν – εδώ. Μία μόνο παρατήρηση. Πικρή: Με τόσα που γίνονται, κι αφού συνήθως δεν φταίει κανείς από τους διαχειριστές μας, είτε γαλάζιοι, είτε πράσινοι, είτε γαλαζοπράσινοι είναι αυτοί, τότε θα πρέπει να ψάξουμε αλλού να βρούμε «ποιος φταίει». Και που να ψάξουμε; Μήπως ανάμεσά μας; Και σε όσους από εμάς τους ανέχονται;

ΟΧΙ Παπούλια στη διάλυση της Βουλής!

O Παπούλιας λέει ΟΧΙ στις εκλογές λόγω των χιονοπτώσεων που προβλέπονται για τις 25 Ιανουαρίου

του Λάκη Μπέλλου
♦ Πάρτε τη μεγάλη είδηση: Τελικά δεν θα γίνουν εκλογές. Ο Κάρολος Παπούλιας δεν συμφωνεί με την πρόταση του πρωθυπουργού να διαλυθεί η Βουλή!

♦ Ο Παπούλιας κερδίζει την υστεροφημία του με την απόφαση για μη διάλυση της Βουλής. Αλλωστε διαλυμένη είναι και τώρα.

Ημέρες γεμάτες ώρες


Μέσα μου ακόμα δεν το «πιστεύω». Δεν «πιστεύω», δηλαδή, το γεγονός ότι η μία στις τρεις Ελληνίδες και ο ένας στους τρεις Ελληνες έχουν στραφεί προς την Αριστερά. Και ακόμα περισσότερο ότι το ποσοστό αυτό, όσον οι ημέρες, αυξάνεται, πηγαίνοντας να αγγίξει εις ό,τι αφορά τον ΣΥΡΙΖΑ το 40%, ενώ τα συνολικά ποσοστά της Αριστεράς στην ελληνική κοινωνία δείχνουν να υπερβαίνουν πλέον το 50%! Πρόκειται για μια ιστορική στιγμή. Με, ενδεχομένως, ιστορικές συνέπειες.
Από την εποχή της Κατοχής είχαν οι Ελληνες να στραφούν προς την Αριστερά σε τέτοια μαζική κλίμακα. Και κάνουν, τηρουμένων των αναλογιών, το ίδιο τώρα, σε συνθήκες νέας κατοχής. Πρόκειται για επίτευγμα. Διότι το επιτυγχάνει ένας λαός τον οποίον επί τριάντα χρόνια ο δικομματισμός και επί είκοσι χρόνια ο «εκσυγχρονισμός» προσπαθούσαν να τον υποχρεώσουν να χάσει τοναυτοσεβασμό του και την αυτογνωσία του, ώσπου να χάσει εν τέλει το αυτεξούσιό του.

Καλημέρα από τον ΚΥΡ

Παγωμένη όλη η Ελλάδα από το κύμα χιονιά - Εγκλωβισμένοι οδηγοί στον κόμβο της Σπάρτης! - Σήμερα η πιο δύσκολη μέρα


- Από τις 19:00 το απόγευμα της Τρίτης οδηγοί έχουν μείνει αποκλεισμένοι στον κόμβο της Σπάρτης!
- Κλειστός ο δρόμος από το Τελεφερίκ και πάνω στην Πάρνηθα και στην Πεντέλη από το 414 στρατιωτικό νοσοκομείο έως τη διασταύρωση του Αγίου Πέτρου
- Ισχυρότατοι άνεμοι από τον Ασπρόπυργο και μετά στην Αττική Οδό σύμφωνα με οδηγούς
- Δεν εισπράττονται διόδια στο δρόμο Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα λόγω... κρύου!
- Προβλήματα και στα λιμάνια - Μερικό απαγορευτικό σε Πειραιά, Ραφήνα, Λαύριο
- Με κύμα χιονιά μας αφήνει το 2014, με κρύο θα υποδεχτούμε το 2015
- Πότε θα βελτιωθεί ο καιρός

700 ψυχές στοιβαγμένες στο πλοίο "φάντασμα" Blue Sky! - Μια έγκυος γέννησε στο πλοίο,που οδηγήθηκε σε Ιταλικό λιμάνι


Το Ιταλικό Ναυτικό οδήγησε τα ξημερώματα της Τετάρτης στο λιμάνι της Καλλίπολης στην νοτιοανατολική Ιταλία τους περίπου 700 μετανάστες που ήταν πιθανώς; επί ημέρες στοιβαγμένοι σε ένα φορτηγό πλοίο το οποίο έπλεε στην Αδριατική τερματίζοντας μια απίστευτη οδύσσεια για εκατοντάδες ανθρώπους.

Το πλοίο Blue Sky M με σημαία Μολδαβίας έφτασε περίπου στις 3:30

Μ' όλα τ' άλλα ήρθε κι ο Εγκέλαδος - 4 ρίχτερ στον Κορινθιακό τα ξημερώματα

Ολα τα 'χαμε ο Εγκέλαδος μας έλειπε μέσα στη βαρυχειμωνιά!
Ηρθε κι αυτός πρωί πρωί να μας πει τα κάλαντα,ευτυχώς με χαλαρή διάθεση.

Χτύπησε στις 6:49 τα ξημερώνατα στον Κορινθιακό κόλπο με μέγεθος 4 ρίχτερ και εστιακό βάθος 5χλμ σύμφωνα με το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο της Αθήνας.Το Ευρωμεσογειακό Σεισμολογικό Κέντρο δίνει 3,9 ρίχτερ και εστιακό βάθος μόλις 1χλμ.
Read more: Go to TOP and Bottom