Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

Θεμα εξυπναδας……..

5 σχόλια:

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Καλημέρα Δημήτρη μου.

Χτες δεν στάθηκε δυνατόν ούτε ν’ ανοίξω τον υπολογιστή μου.
Σήμερα λοιπόν έκανα την περιοδεία μου σε όλες τις αναρτήσεις σου.
Χαράς το κουράγιο σου .

Κράτησα όμως 2-3 σημεία που με ερέθισαν ιδιαίτερα.
--α. Θυμάσαι Δημήτρη μου που σου εξέφραζα τους φόβους μου για τους κινδύνους που επιφυλάσσει η «επόμενη» μέρα ;
Δεν είναι μόνο η οικονομική ανατροπή που εισβάλει βίαια στα νοικοκυριά μας . Αναταραχές, προπηλακίσεις, φαγωμάρες και πόλεμος μεταξύ των πολιτικών. Τριγμοί στην Κυβέρνηση, και το κλίμα της αστάθειας και της αβεβαιότητας διογκούνται με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Που θα φτάσει ;;;Ένας Θεός οίδε. Προσπαθώ να μην αναβάλλω τίποτα για αύριο γιατί δεν είμαι πια σίγουρη ότι θα μπορέσω να το κάνω. Τέτοια τρομερή ρευστότητα εγώ τουλάχιστον δεν την θυμάμαι .

β.- Ο συλλογισμός σου πάνω στο παραμύθι «δεν είμαστε όλοι οι ίδιοι ,οι δεν είμαστε όλοι κλέφτες.» με σύγχυσε πάλι. Τι θα πει βρε κύριε εσύ δεν ήσουν ομοτράπεζος; Εσύ δεν συναποφάσιζες; Εσύ ΄δεν ήξερες; Μη μου πεις. Εσύ δεν ανεχόσουνα , εσύ δεν κώφευες και σώπαινες ;
Αϊ παράτα με λοιπόν που θα μας βγεις κι από πάνω …

γ.- Η δε καταπληκτική ατάκα «Ελλάδα η χώρα των ποιητών στα χέρια των εκποιητών» όλα τα λεφτά Δημήτρη μου.
Αθάνατο μωρέ πνεύμα Ελληνικό που μ’ αυτά και μ’ αυτά χαμένο πας….

zeidoron dtsoukas είπε...

Λυγερή μου καλημέρα!
Τις ίδιες ανησυχίες και τους ίδιους φόβους έχουμε οι περισσότεροι Ελληνες αυτή την ερμαφρόδιτη εποχή.
Προσωπικά έχω εκφράσει κι έναν ακόμα φόβο:πως θα τελειώσει η υπόθεση με τους αγανακτισμένους της πλατείας Συντάγματος όσο η κυβέρνηση επιμένει να παίρνει καινούργια μέτρα;
Βγήκαν όλοι οι πολιτικοί και θυμήθηκαν τη Δημοκρατία και το ναό της και δεν μας λένε πόσο δημοκρατικό και τίμιο είναι αυτοί να εισπράττουν από 100 εως 360(πρόεδρος) χιλιάδες ευρώ το χρόνο κι οι νέοι μας να παίρνουν 540 το μήνα!και να δουλεύουν ατελείωτες ώρες,χώρια το 1 εκατ. άνεργοι.Χώρια που στα μαγαζιά για να δεις πελάτη κάνεις ευχέλαιο!
Πως θα ζήσουν αυτοί;
Ποια κάθαρση έκαναν;
Και κάτι ακόμα που ο πολύς κόσμος δεν γνωρίζει:υπάρχει εντολή από την Κυβέρνηση τα μέλη τους να παρίστανται σε διάφορες εκδηλώσεις για να μη φαίνεται ότι φοβούνται.
Σε απλά Ελληνικά νοιάζονται για το image τους κι όχι για το τι πραγματικά συμβαίνει στη χώρα.
Δεν ξέρω πως θα βγούμε από το τούνελ,ούτε πότε θα βγούμε!
Ψυχραιμία,υγεία κι ο Θεός βοηθός!

Γραφεας Πεζικου είπε...

"ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑΝ ΧΙΜΠΑΤΖΗ"!ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟΙ...ΦΤΑΙΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ..ΤΑ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΠΡΟΣ ΒΡΩΣΗ ..ΑΛΛΑ ΜΕ ΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ!ΤΑ ΛΑΘΗ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΞΕΡΑ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΛΩΡΑ..ΑΝ ΒΡΟΥΝ ΑΚΡΗ ΑΣ ΜΕ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ EMAIL..ΑΠΟΔΕΚΑΤΙΖΟΜΑΣΤΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ,ΓΙΑΤΙ ΣΤΗ ΠΡΟ ΗΜΕΡΩΝ ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΛΕΙΠΟΥΝ 8.000 ΚΑΒΑΛΙΩΤΕΣ ΠΑΡΟΤΙ ΑΠΟΓΡΑΦΗΚΑΝ ΚΑΙ ΠΑΜΠΟΛΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΛΒΑΝΟΙ ΚΑΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΙΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΕΚΝΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ,ΤΑ ΜΠΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΡΙΑ Σ ΑΥΤΟΥΣ ΓΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ ΣΑΛΙΟ....ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΕΞΥΠΝΑΔΑ???
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΓΙΑΤΙ ΜΠΛΕΞΑΜΕ ΑΣΧΗΜΑ ΔΙΧΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΝΑ ΦΤΑΙΜΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ...

zeidoron dtsoukas είπε...

Μπλέξαμε δεν λες τίποτα φίλε Χριστόδουλε!το πως θα ξεμπλέξουμε είμαι περίεργος να δω.
Ετσι είναι οι Ελληνες δεν τεκνοποιούν σκεφτόμενοι το επίπεδο της ζωής ενώ οι ξένοι δεν έχουν τέτοια κολλήματα.
Θα 'ρθει η μέρα που είμαστε μειοψηφία στον τόπο μας αλλά δεν ξέρω αν θα ζούμε τότε.Να είσαι καλά,επίσης καλό Σαββατοκύριακο και ψυχραιμία!

Γραφεας Πεζικου είπε...

ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ!ΑΛΛΑ ΚΟΝΤΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ ΝΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΡΊΞΟΥΝ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΜΑΣ ΟΙ ΑΥΤΟΚΛΗΤΟΙ ΕΘΝΟΣΩΤΗΡΕΣ-ΔΙΑΣΩΣΤΕΣ- ΒΑΣΑΝΙΣΤΕΣ ΜΑΣ!!!

Read more: Go to TOP and Bottom