Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

Ο θειος μου ο ΧΙΠΙΣ!



Ο θειος μου ηταν χιπις.!
Στα νιατα του!
Ειχε μακρια μαλλια, τατουαζ και επαιζε σε συγκροτημα.
Πολλες φορες σκεφτομαι τι ωραια που θα ηταν αν ζουσα εκεινα τα χρονια....
Θα γινομουν χιπισσα, αυτο ειναι το μονο σιγουρο!!
Θα φοραγα χρωματιστα φορεματα και θα ειχα μακρυα μαλλια! Θα ετρωγα μονο φρουτα, θα επινα μπαφους και θα κοιμομουν κατω απο τα αστρα! Θα ταξιδευα μαζι με τα "αδερφια" μου μεχρι την ακρη της γης και τα βραδια θα παιζαμε κιθαρα, θα χορευαμε, θα γλεντουσαμε και θα καναμε ερωτα!
Ενταξει, το πολυ πολυ να πεθαινα απο aids ή απ την πρεζα, αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα!
Παρολα αυταα, εμενα θα μου αρεσε να ειμαι χιπισσα!
Αυτοι οι ανθρωποι ειχαν βρει το νοημα της ζωης! Αγαπουσαν διχως ορια, ζουσαν κοντα στην φυση και την σεβονταν, χαιρονταν τον ερωτα, ταξιδευαν και γνωριζαν καινουριους τοπους και διαφορετικους ανθρωπους, γλεντουσαν, ηταν ξεγνοιαστοι και ελευθεροι!
Εβρισκαν την ευτυχια στα απλα πραγματα......
Μια εντονη αναμνηση που εχω ειναι ενα κομματι λευκο πανι που ειχε κρεμασμενο ο θειος μου στο δωματιο του! Ειχε κεντημενο το σημα της ειρηνης και εγραφε:
Αν εισαι πετρα, γινε βραχος!
Αν εισαι φως, γινε ηλιος!
Αν εισαι ανθρωπος, γινε χιπις!
http://www.musicheaven.gr

10 σχόλια:

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Kαλημέρα Δημήτρη μου.

Γέλασα...Αυτό κι αν είναι δραματική ανάγκη διαφυγής από την σημερινή πραγματικότητα.

Για όλα τ' άλλα τα νεφελώδη αλλά και θυελλώδη που δημοσιεύεις ,δεν μου βγαίνει λέξη..Σαν την συντάκτρια του κειμένου και γω θέλω να την κοπανήσω και να φύγω .
Ν’ απομακρυνθώ,ν'αποστασιοποιηθώ απ' όλα αυτά. Μόνο που εγώ είμαι πλέον απαιτητική πράγμα που καθιστά την δραπέτευση πιο δύσκολη.
Καλό Σαβ/κο φίλε μου κι ο Θεός μαζί μας.

ΑΔΗΣ είπε...

Είδες τί ζημιά έκανε το χολυγουντ ;

ephee είπε...

Άμα μου βρεις γιατί οι χίππηδες πήγαιναν (και πάνε) στα Μάταλα, θα σε παραδεχτώ!
Καλο Σαββατοκύριακο Δημήτρη!

zeidoron dtsoukas είπε...

Λυγερή έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα όλοι μας πιστεύω πως θέλουμε να την "κάνουμε" κατά την έκφραση των νέων!Κι αφού δεν μπορούμε ας πάμε νοερά 4 δεκαετίες πίσω να χαλαρώσουμε!Να είσαι καλά,καλό Σαββατοκύριακο επίσης.

zeidoron dtsoukas είπε...

Αδη μου το λεγόμενο Lifestyle ευθύνεται για πολλά πράγματα και κάποιοι που σήμερα σφυράνε κλέφτικα είναι οι εισαγωγείς του στην Ελλάδα!
Να είσαι καλά,καλό Σαββατοκύριακο!

zeidoron dtsoukas είπε...

Τι σου έκανα ρε Εφη και μου βάζεις δύσκολα πρωί πρωί!
Κάτι υπονοείς εσύ αλλά εγώ ξέρω ότι πήγαιναν σ' ένα παρθένο τόπο,μακριά από το δήθεν πολιτισμό για να χαρούν τη ζωή!τη φύση,τον έρωτα και την ειρήνη,την ανεμελιά!στη συνέχεια ήρθαν και τα ναρκωτικά.επίσης κάποιοι πήγαιναν για ν' αποφύγουν στις χώρες τους τη στράτευση.
Για μολόγα τώρα αυτό που θες να πεις!

gitsanas είπε...

Δημήτρη, καλησπέρα!!!
Ρομαντικό θα το έλεγα το άρθρο...
Ανάλογα με τις εποχές βρίσκουμε και τρόπους διαφυγής.
Όσο για την ερώτηση της φίλης "ephee", διάβασε αυτό:
http://cretalibre.wordpress.com/2011/04/16/%ce%bc%ce%ac%cf%84%ce%b1%ce%bb%ce%b1/

Τις καλησπέρες μου!!!

ephee είπε...

E, εντάξει λοιπόν! Αφού υπάρχει ήδη απάντηση, εγώ περισσεύω.. χαχαχαχα!
(Η απάντηση στο email σου, μόνο και μόνο γιατί βαριέμαι τις διαφωνίες)

zeidoron dtsoukas είπε...

Καλησπέρα Γίτσα!
Σαφώς ρομαντικό και μ' αυτή την πρόθεση το έβαλα.Ανέκαθεν υπήρχε η ανάγκη της φυγής άλλοι το μπορούσαν κι άλλοι όχι.Τώρα για το άρθρο που παραπέμπεις:το σίγουρο είναι πως τα Μάταλα είναι μύθος και γιατί όχι να ξεκίνησε κι από ένα παραμύθι του έξυπνου επιχειρηματία που δίνει τη συνέντευξη σε "συνεργασία" με το δημοσιογράφο της εποχής!βλέπεις ακόμα και σ' αυτό το θέμα και κείνη την εποχή που η επικοινωνία ήταν δύσκολη οι άνθρωποι των ΜΜΕ ήταν πάντα πρόθυμοι να "εξυπηρετήσουν"!
Ο σημερινός ρεπόρτερ στριμώχνει τον επιχειρηματία σε δύο φάσεις αλλά ο πανέξυπνος τύπος τηρεί σιγήν ιχθύος για το "μπάφο" που λέει η αρθρογράφος και που γράφω και 'γω στο πρώτο σχόλιο-απάντηση στην Εφη.
Να είσαι καλά,καλό Σ/Κ!

zeidoron dtsoukas είπε...

Εφη μ' αρέσεις όταν τα παίρνεις!
Οπως βλέπεις η διαφωνία μας είναι στο αν ήταν ο βασικός πόλος έλξης.
Σαφέστατα οι απόψεις είναι υποκειμενικές και οι αποδείξεις επίσης,θα συμφωνείς όμως ότι πρόκειται για μύθο που εμπεριέχει το παραμύθι του.
Η φίλη που δίνει το λινκ είναι πατριώτισσα κι έχει ένα φοβερό μπλογκ,το Αγρίνιο... γλυκές μνήμες που το συστήνω ανεπιφύλακτα.Θα γνωρίσεις εκεί πολλές άγνωστες γωνιές του Αγρινίου.Καλό βράδυ και καλό Σ/Κ!

Read more: Go to TOP and Bottom