Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013
Οι φωτογραφίες μιας μέρας
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
12:00 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Στάθης
Οριστικό: Κούρεμα καταθέσεων και κάτω απο 100.000 για τη διάσωση των τραπεζών
ΒΟΜΒΑ ΑΠΟ E.E. ΓΙΑ BAIL-IN A LA ΚΥΠΡΟΣ
Κούρεμα καταθέσεων και για όσους έχουν κάτω από 100.000 ευρώ αποφάσισαν οι Ευρωπαίοι προκειμένου να διασωθούν οι τράπεζες. Το επιβεβαίωσε με ανάρτηση του στο twitter ο Επίτροπος Μισέλ Μπαρνιε, επιβεβαιώνοντας το πρόεδρο του Eurogroup Γερούν Νταισελμπλούμ που μίλησε από χθες για εφαρμογή του bail in.
Μετά από μαραθώνιες διαπραγματεύσεις οι εκπρόσωποι τωνχωρών μελών της ΕΕ (εκπρόσωποι του Ευρωκοινοβουλίου, της Κομισιόν και των υπουργών Οικονομικών της Ένωσης) κατέληξαν σε συμφωνία για την μεθοδολογία διάσωσης των προβληματικών τραπεζών.
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
11:00 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Καταθέσεις
Κυβερνητικό Συμβούλιο με... γεύμα τον ΕΟΠΥΥ και τα ΕΑΣ
Στις 11:00 θα συνεδριάσει το Κυβερνητικό Συμβούλιο Μεταρρύθμισης υπό τον Α. Σαμαρά και στο επίκεντρο αναμένεται να βρεθούν τόσο ο ΕΟΠΥΥ και το πόρισμα της επιτροπής αξιολόγησης, όσο και τα ΕΑΣ (Αμυντικά Συστήματα) για τα οποία η τρόικα συνεχίζει να έχει ενστάσεις για την αναδιάρθρωσή τους.
Το... μενού θα περιλαμβάνει κυρίως το πόρισμα της Επιτροπής
Το... μενού θα περιλαμβάνει κυρίως το πόρισμα της Επιτροπής
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
10:30 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Απολύσεις,
ΕΑΣ,
ΕΟΠΥΥ,
Νέα Κυβέρνηση Σαμαρά
Ασύλληπτο οικογενειακό δράμα στον Τύρναβο! Άνεργος πατέρας δύο παιδιών σκότωσε τον πατέρα του γιατί θα έδινε χρήματα στην αδερφή του
- Ο 43χρονος είναι πατέρας δύο παιδιών και πέρυσι έκλεισε το μαγαζί του λόγω οικονομικών δυσκολιών
- Σύμφωνα με την αστυνομία από τότε που έμεινε άνεργος έγινε οξύθυμος και οι καυγάδες ήταν καθημερινοί
- Ο φερόμενος ως δράστης εξοργίστηκε όταν έμαθε πως ο πατέρας του θα δάνειζε χρήματα στην αδελφή του
- Ο 43χρονο άντρας δεν έχει ομολογήσει αλλά η σύζυγός του δεν αποκλείει κανένα ενδεχόμενο
- Σύμφωνα με την αστυνομία από τότε που έμεινε άνεργος έγινε οξύθυμος και οι καυγάδες ήταν καθημερινοί
- Ο φερόμενος ως δράστης εξοργίστηκε όταν έμαθε πως ο πατέρας του θα δάνειζε χρήματα στην αδελφή του
- Ο 43χρονο άντρας δεν έχει ομολογήσει αλλά η σύζυγός του δεν αποκλείει κανένα ενδεχόμενο
Ο άνεργος γιος σκότωσε τον πατέρα του γιατί θα έδινε χρήματα στην αδερφή του. Αυτή φαίνεται, σύμφωνα με αξιωματικούς της ΕΛ.ΑΣ, να είναι αιτία της άγριας δολοφονίας 77χρονου στον Τύρναβο Λάρισας, με δράστη τον 43χρονο γιο του.
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
9:00 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Εγκληματικότητα,
Τύρναβος
ΝΑ ΓΙΑΤΙ Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ
Όταν ο ελεεινός ολετήρας – αυτό το περιφερόμενο υποκείμενο με την ανύπαρκτη εθνική συνείδηση – προθυμοποιήθηκε ν αποτελέσει το Δούρειο Ίππο σε βάρος της χώρας που μίσησε…
του Κ. ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
Στην οποία όμως έγινε πρωθυπουργός ελέω των πράσινων αυστραλοπιθήκων… Όταν αυτός ο ανεκδιήγητος πολιτικός γκαζοτενεκές, αναφωνούσε το περίφημο: «Να κάνουμε την κρίση ευκαιρία», πολλοί γέλασαν περιοριζόμενοι να σχολιάσουν μόνο την ηλιθιότητα του ανδρός…
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
12:30 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
ΔΝΤ,
Ελλάδα,
Εξέγερση
Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013
Τους πάνε για κατάλυση του πολιτεύματος
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
11:00 μ.μ.
2
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Χρυσή Αυγή
Επιχείρησαν εκ νέου να ρίξουν επικίνδυνα ιατρικά απόβλητα στον ΧΥΤΑ Φυλής
Θα μας πεθάνουν! Στο «τσακ» αποφευχθεί νέα απόπειρα απόρριψης επικίνδυνων ιατρικών αποβλήτων στον Χώρο Υγειονομικής Ταφής Απορριμμάτων στη Φυλή!
Οπως έγινε γνωστό, το πρωί κάποιοι ασυνείδητοι με την χρήση ενός δημοτικού απορριμματοφόρου και ενός ιδιωτικού οχήματος μεταφοράς προσπάθησαν να πετάξουν στον ΧΥΤΑ 8 τόνους νοσοκομειακών απορριμμάτων (σακούλες με ορούς, σωληνάκια, γάζες, πανιά από χειρουργείο, σύριγγες κλπ)!!!
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
10:00 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Υγεία,
ΧΥΤΑ Φυλής
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Ανταλλακτικό Παζάρι στο Αγρίνιο!
Δομές Κοινωνικής Αλληλεγγύης Αγρινίου
Αγρίνιο, 11 Δεκεμβρίου 2013
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Ανταλλακτικό Παζάρι στο Αγρίνιο
Οι Δομές Κοινωνικής Αλληλεγγύης Αγρινίου ευχαριστούν όλους όσους «αγκάλιασαν» την πρωτοβουλία και συμμετείχαν σε αυτό το «παιχνίδι» της ανταλλαγής, το οποίο πραγματοποιήθηκε από τις 3 έως τις 5 Δεκεμβρίου στο Παπαστράτειο Μέγαρο.
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
9:00 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Αγρίνιο,
Αλληλεγγύη
Χωρίς ρεύμα, χωρίς τσίπα… το παίζουν και "φιλάνθρωποι" από πάνω οι κανίβαλοι
Τι είναι χειρότερο; Να σου κόβουν το ρεύμα μέσα στο χειμώνα ή μετά να το παίζουν και «φιλάνθρωποι», πρόθυμοι να στο επανασυνδέσουν; Τη ΔΕΗ βάζουν να χαρατσώνει και να κόβει το ηλεκτρικό, αλλά εκείνοι που θα ψάξουν σε ποιους η ΔΕΗ έκοψε το ρεύμα θα είναι οι Δήμοι!
Ξεπαγιάζουν και πεθαίνουν άνθρωποι κι αυτοί σε ένα ρεσιτάλ «ευαισθησίας» απαντούν ότι για να επανασυνδεθεί το ρεύμα που σου έκοψαν (αφού πρώτα σε χρεοκόπησαν) θα πρέπει πρώτα να έχεις περιπέσει (και να είναι καταγεγραμμένο ότι έχεις περιπέσει) στα «κοινωνικά συσσίτια»!
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
7:30 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
ΔΕΗ,
Μπογιόπουλος,
Νέα Κυβέρνηση Σαμαρά
Η Άννα Μισέλ εκ Νέας Υόρκης... βρήκε το μάστορά της (βίντεο)
Το βάλαμε τ' απόγευμα αλλά σας άρεσε,μας άρεσε και το ξαναβάζουμε με το βίντεο του συγκεκριμένου αποσπάσματος!
Δείτε την αναδεχτή του τέως,που όλα τα σφάζει κι όλα τα μαχαιρώνει....
Ζείδωρον
Δείτε την αναδεχτή του τέως,που όλα τα σφάζει κι όλα τα μαχαιρώνει....
Ζείδωρον
Η κα Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου ως εκπρόσωπος τύπου της Ν.Δ. τα πάει άριστα στη δουλειά της. Έχει τη μόρφωση και το λέγειν, ώστε να ξεπερνά εύκολα ή δύσκολα τις αντιρρήσεις και τις μπηχτές στις διάφορες συζητήσεις που συμμετέχει. Η πολύ συχνή της παρουσία στα κανάλια, την έχει κάνει αρκετά αναγνωρίσιμη και αυτό όπως και να το κάνουμε, βοηθάει στα ψηφαλάκια, όχι πάντα, αλλά…
Αναρτήθηκε από
zeidoron dtsoukas
στις
6:30 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Ασημακοπούλου Αννα-Μισέλ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)








